Raskaaksi 2015

Tyttötiikeri ja äippä, raskaana ollessa voi tulla yllättävän runsaitakin vuotoja alussa. Testatkaa uudestaan viikon päästä. Pidän teille peukkuja!

Tyttötiikeri, no voi p..ska!!! Olen todella todella pahoillani. Juuri nyt on varmasti turha sanoa mitään muuta ku voimia :/!!!

Minjelmiinalle onnea plussasta! Tarrasukkia! :)

Pahoittelut tädin kohdanneille, erityisesti Tyttötiikerille. :sad001 Ainahan sitä kaikille toivoo onnistumisia, mutta teille pitempään yrittäneille sitä vaan toivois enemmän.

Kärpänen mä mietin ihan samaa, että miten sitä jaksaa odottaa. Täytyy kehitellä jotain oheistoimintaa mikä pitäis ajatukset kiireisenä. Ehdotuksia otetaan vastaan. :grin

Kauheen pitkään se täti vieraili Tuulian luona o_O Ei kai tommonen ihan normaali kierto ole? Oliko sulla koko ajan tasaista vuotoa vai jotain tuhruttelua alus ja/tai lopus?

Nemira kp 19

Sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen tyttötiikeri, äippä ja muut tädin kouriin joutuneet. Ei oo reilua :sorry:

Omaan napaan sen verran, että onko muille (joilla on pitkä kierto) ihmiset tulleet kilvan sanomaan et "no ei sulla sitten mitään ovulaatiota oo koskaan"? Ärsyttää. Siskoni viimeksi eilen kauhisteli kun sanoin, että mullahan on jo nuorempana ollut kierto suht säännöllisesti sen 35pv, niin hän siitä sitten heti lannisti mut että eihän mulla kuulemma voi ovulaatiota olla. :banghead: Totesin kyllä siihen, että on ihan todistetustikin ollut ovulaatio (gyne todistanut asiaa ultralla).. Ärsyttää vaan tollaset kommentit, vaikka itse tunnenkin kroppani ja tiedän suht hyvin milloin ovuloin jne, niin silti jotenkin tulee epävarmaksi noiden kommenttien myötä.

minjelmiina, tuhannesti onnea! Toivottavasti kyytiläinen pysyy loppuun asti mukana ja odotus sujuu hyvin.

Tyttötiikeri, pahoittelut! Inhottavaa, kun ensin saa jotain toivottua ja sitten se otataankin pois heti. Nyt vaan uuteen yritykseen, eikö?

inja, itsekin tullut spekuloitua varhaisen keskenmenon kanssa. Mutta ei sitä ihan oikeasti kannata alkaa liikaa miettimään, koska se oli ja meni jo - ja vain tulevaisuus on se, mihin voi vaikuttaa. Tsempit tähän kiertoon!

kärpänen, sama ongelma. Paitsi että se ei koske vain piinapäivä, vaan koko kiertoa ja elämää yleensäkin. Väliin jopa ihan ärsyttää, että kaikki pyörii yrityksen ympärillä. Onneksi on arjessa niitäkin hetkiä, että saa keskittyä muuhun. Työt, yhteinen aika, siivoaminen (olen fanattinen tässä) ja lukeminen auttavat alkuun. Joku kävelylenkkikin tai muu harraste saattaisi myös purra.

Nemira, jep jep. Koko ajan vuoti ihan kunnolla, eikä meinannut loppua tulla. Lisäksi oli tavallista enemmän kramppeja jne., jotka tietysti pistivät miettimään, että missä nyt on vika ja voiko kyse olla siitä, että jotain yritti kiinnittyä/ kiinnittyi... Se jäi nyt kuitenkin taakse, joten katse on eteenpäin.

Paljon onnea minjelmiina! Tarrasukkia mukaan vauvalle<3

Tyttötiikeri pahoittelut :( ens kierrosta sitten!

ON. Kp 2 ja maha siks kipee ja vuoto erittäin runsasta olis ihanaa jos vois hypätä menkkavaiheen ohi sinne kp 6 :)

Jopsu kp 2/25-28 yk 5

Tyttötiikeri :'( <3 Voihan tässä vielä toivoa olla, mutta voi itku! Jos tuo vuoto loppuu vielä ja/tai raskausoireet jatkuu, niin ota yhteyttä johonkin jos vaikka pääsisit tsekattavaksi. Kannattaa ainakin yrittää päästä. Voimia paljon <3

Sydänkäpynen, tuolla yhdessä chatissa yks nainen kesäkuussa kertoi, että oli ollut maaliskuussa menkat ja oli sitten kesällä onnellinen alkuraskauden odotus käynnissä :)
Mulla lääkäri ei viime kierrossa löytänyt kasvavaa follikkelia vielä kp 15 ja siitä masennuin. Mutta reilu viikkoa myöhemmin ovis oli kuitenkin tapahtunut, että ei se pitkä kierto kyllä ihan yksoikoinen tuomio ole ;)

Katjusha, näinhän se on. :)

Kärpänen ja Nemira: Mulle toimii tuo joulu hyvänä harhautuksena silloin kun alkaa ajatukset liikaa pyörimään yrittämisen ympärillä. Mutta mä oonkin vähän jouluhöperö :smiley-ashamed005 Voisikin itseasiassa tässä kohtapuoliin kaivella koristeita tai ainakin valoja jostain varaston nurkasta...

Tyttötiikeri ja äippä..:sad001 Pahoittelut molemmille menkoista!

Minjelmiinalle plussaonnittelut!:)

Mulla olisi tänään ollut se ensimmäinen testipäivä, josta uhkailin viikko sitten, mutta määpä maltan mieleni ja en testaakaan vielä. Onko Lipstikka jo testaillut vai mikä siellä on mun kiertokamulla tilanne?:happy:

Tänään siis kp29 dpo9.

Meillä oli tänään rakenneultra, ja yllätykseksi selvis että meille tulee maaliskuussa pieni prinsessa!<3
ImageUploadedByVau Foorumi1446206635.623979.jpg

Onnea plussanneille:Heartred

Tyttötiikerille voimia :/:Heartred
Se on myös totta, että alkuraskaudessa voi tulla yllättävänkin paljon vuotoja ilman keskenmenoa.

On. Oireita on! Lämmöt koholla, kylmä/vilunväristyksiä,valkkaria tulee ja tulee, itkettää,väsyttää... Viime raskaus alkoi näillä oireilla...:)

Äippä ihan tosi? Lämpö pitäis olla merkki keltarauhashormonista, ja ne normaalisti laskee käsi kädessä kohti kuukautisia. Eli jos on vuotoa, niin lämmön putäisi olla pudonnut uuden kierron "ennen ovulaatiota"'tasolle ... Perin jännittävää!

Juuh, kyllä aikasemmissa kierroissa on laskenut jo edellis päivänä.nyt vaan tuntuu olevan koholla.tossa sit kokeilin muovihanskat kädessä kohdunnapukkaa, ja oli tosi kaukana.en nyt oikeen ymmärrä

Takaisin