Raskaaksi 2015

Onnea plussanneille!

Ja voi luoja miltä aasilta miehes sisko kuulostaa Viima! >_<

Mäkin liputan kuukupin puolesta, ihan super kätevä

Menkat alkaa varmaan keskiviikkona.. Ens kuussa taidan iha ovistesteillä kattoo et missä se ovulaatio luuraa..

Tuulia kiitos ja onpa siellä nyt pitkä kyläily tädillä vois varmaan pikkuhiljaa hipsiä pois :D

Kyllä siinä fox joku hailakka viiva on! Varovaiset onnittelut! Toivottavasti viiva vahvenee<3

Kyllä siinä viiva on jennyhannele! Pyydä ihmeessä mittaus niin saat selkeemmän vastauksen! Toivotaan että siellä olis pikkunen kyydissä! :)

Äippä2015 mä en näe mitään :( toisaalta oon aika huono noita tihrustaa ja kännyn näyttö on tosi pieni! Toivotaan että siellä olis pieni mukana<3

Radio92 varovaiset onnittelut! Tee aamupissasta uusi testi ja laita meillekin kuvaa!! :)

Voi ei viima :( siinä on kyllä yksi ihminen joka ei olisi sitä raskautta ansainnut :( eiköhän karma iske jossain vaiheessa hänellekin kun jaksaa olla ilkeä!

On. Täällä kp 22 dpo 10. Tänään oireena ollut alaselkäkipu ja sit pakaran kohdalla sellasta vihlontaa! Kotimatkalla oli myös vähän etova olo ( voi myös olla ku vatsa aika tyhjä). Mulla toiveet nousee koko ajan ja pelkään sit ku tuleeki nega tai täti et petyn taas pahemman kerran :( ajattelin että jos jaksais ti asti olla testaamatta mutta voi olla että oon niin hätähousu että joo huomenna aamulla testaisin saa nähä :D

Jopsu kp 22/26-28 dpo 10 yk 4

Varovaiset onnittelut ja viivojen vahvistumista jennyhannele, fox, Äippä ja Radio! Ja jos oli vielä joku muu, jota en muistanut mainita.

Voi ei viima. Voimia! Kyllä se vielä saa tavalla tai toisella ansionsa mukaan. Ja en tie lohduttaako tämä, mutta olen varma että sinä olet paljon parempi äiti lapsellesi sitten kun sen saat. Kuinka tyhmä sitä ihminen voi olla. Tosin oon kuullut ennenkin väitettävän ettei evoluutiota ole, joskin ne muut väittäjät sentään tietää mitä evoluutio tarkottaa. :D

On. kp 36/? dpo 13? Tänään on tullut punaista (ja toisinaan ruskeaa, toisinaan jotain punaruskean tapaista) vuotoa. Sitä on tullut siteeseen asti, mutta kuitenkin niin vähän että on kyllä oudot menkat jos on siitä kyse. Mulla kun vuotaa aina jo ekana päivänä ihan kunnolla. Mutta mistä tässä sitten on kyse? Optimistinen puoli pohtii valemenkkoja, pessimistisempi on varma että tämä on vain menkkojen alku vaikka vähän outo onkin. Nyt en tiedä testaanko huomenna, kuten olin ajatellut, vai en... Ehkä katson mitä tämä vuotelu tekee. No, jos menkat nyt alkaa, oli tämä sitten ainakin lyhyempi kierto kuin edellinen.

Joo, mä uskon myös. Hän ei oo koskaan edes tykännyt lapsista. Tokas eilen että ei kuulemma vaihda vauvansa vaippaa ikinä kun :"pennut haisee v**** pahalle."
Siinä vaiheessa mulla kiehu päässä ja haistatin pitkät. No nyt ei tarvitse ainakaan mennä anopille vähään aikaan.:hilarious:
Ja kyllä, hän asuu kotona vieläkin kun ei halua tehdä ruokaa,siivota eikä maksaa laskuja. Ei oo ees töissä. Äiti ja isi maksaa auton,hiusten- ja ripsienpidennykset,vaatteet,meikit ja suihkurusketukset. Kaikki turhat menot. Maksoivat hälle jopa uudet rinnat:yuck:
Miten musta tuntuu siltä että hän ei tuu pärjäämään vauvan kanssa ikinä. Jos pieni siis pysyy edes matkassa. Hohhoijaa.

Kylläpä suututtaa ihan viima sun puolesta, tommosille bimboille ei pitäis suoda lapsia... Kehtaaki kerskuilla! :(

Viima ei voi olla todellista! :O Siis ihan hirveetä! Mä kyllä sanon nyt ihan suoraan ja toivon, että sen hymy hyytys ja pian. Siis miksi haluaa vauvan, jos ei halua vaippaakaan vaihtaa saati ei ees tykkää lapsista!? Onhan ne vauvat söpöjä, mut ei se taija ymmärtää et ne on paljon muutakin, ja se vastuun määrä. Ja kaiken huipuksi ne on vauvoja vaan ihan pienen hetken, sitten siinä vasta hommaa onkin! Nuo sen pennun (käytän nyt tota ilmausta ihan reippaasti omanikäisestä ihmisestä) vanhemmat varmaan sen vauvan sit hoitaa ja öisin sen kaa valvoo... Kyllä on niin epäreilu maailma! Tuommosilta bimboilta pitäs laittaa piuhat poikki etteivät enää lisääntyis.

Tuun vähä omanapailee myös, aamulla kun ei ollu menkat alkanu niin tein viä yhen testin ja mä nään siinä jotain!?

En nyt sanois et ees punasta väriä, mutta jotai :D Tipun niin korkeelta ja kovaa kun ne menkat alkaaki mut menin nyt ihan sekasin : Nailbiting:

Testejäkin vaan yks enää kaapissa.. Silti mua mietityttää se et herkimmät maholliset testit näyttää noin haaleetaa vaikka menkatki tulossa jo.. Edellisistä raskauksista saanu hienot viivat jo ennen menkkojen alkua joten vähän usko koetuksella ny.. : Sad001

Yritän liittää kuvaa tähän

Liitteet

• hgtghfh.jpg
    hgtghfh.jpg
    260.4 KB · Katsottu: 222
Onhan tuossa Velmu ihan selvästi väriä viivassa, onnittelut :)

Omaa napaa: taitaa täti olla tulossa kylään. Yöllä alkoi alavatsaa jomottaa menkkamaisesti ja aamulla vessassa olin haistavinani tätimäistä haisua alapäästä (pahoittelut tästä ällöydestä)... vielä ei oo punaista näkynyt, mutta eiköhän tänään ala näkymään :(

Täällä kurvas täti paikalle :( Oletan ainakin et menkat, mut kohta labraan.
Tiedä nyt sitten miten menetellä, ku alkovat myöhässä ja niitä haamujakin oli, eilinen varsinkin oli nii selkee haamu. Nyt on kyl aikamoinen tunnemyrsky päänsisällä.
Viime kierrosta oli kemiallinen, en yhtään kestäis uudelleen heti perään.

Velmu kyllä siinä väriä näkyy! Varovaiset onnittelut toivottavasti lähtee tummeneen!<3

Jennyhannele pahoittelut tädistä :(

On. En sit malttanut odottaa ja tein aamulla testin ja selvä negahan se oli. Vähän voi lohduttautua sillä et viel on tosi aikasta kun vasta pe tai la pitäis menkat alkaa eli toivoa on. Alaselkä edelleen kipee ja vähän etova olo!

Jopsu kp 23/26-28 dpo 11 yk 4

Oi, täällähän on tapahtunut! Onnea plussista! :Heartred

Velmu, väriä näkyy minunkin silmiin, varovasti voinee siis suakin onnitella :)
Viima, voi hyvää päivää mikä tollo...!:wtf MIKSI tuollaisella asenteella haluaa lapsia? Apua... Tsemppiä, tuossa on kestämistä!

Pahoittelut jennyhannele. :sad001 Ja muutkin tädin tai negan kohdanneet!

On. Kp 18/?(38). Mies jälleen reissun päällä. Tallettelut osui vain kp 14 ja 15, oviksesta ei tietoa, onko tulossa vaiko jo mennyt. Mitään selkeitä tuntemuksia oviksesta ei ole ollut, kp 15 aamuna kyllä menkkamaisia jomotuksia. Ei muuta. Toivo elää :p

Aurinkoista viikonalkua kaikille! :greet025

Jopsu, plussatuulia loppuviikkoon!

Viima, ei oo todellista, toi evoluutio :D :D :D miksei luonto oo keksiny ett menkat alkaa vasta sitten kun on henkisesti kypsä saamaan lapsen? Ei tollaselle kyllä mikään lapsi kuuluis, jos ei pysty elättämään sitä, ei tarjoamaan omaa kotia eikä hoivaamaan ja rakastamaan. Surullista että lapsia joutuu syntymään tuollaisille välinpitämättömille ihmisille...

Radio, pienet onnittelut haamusta :)

Velmu, aika selkeähän tuo on, onnea! :)

Jennyhannele, pahoittelut tädistä :(

Sydänkäpynen, toivottavasti ei tule tätiä!

On; alavatsaa juilii edelleen, toivottavasti ei täti tuu etuajassa. Väsy ja nälkä on loputtomia näköjään, ei jaksais mitään... :(

Edelleen lohduton ja kyllästynyt nenna kp23/28-34 dpo n.8 yk17-18

Takaisin