Raskaaksi 2015

Ja noihan on vaan suuntaa antavia, joten ei kannata hätäillä.:)
Mulla oli rv 4 hcg verestä mitattuna 24, ja alkio oli vakavasti sairas. Sehän vuosi ulos sit rv 4+3.

Jennyhannelle kyllä siinä haamua munkin silmiin näkyi! :-)

Tein niin selvän negan ettei siihen saa ees hyvällä mielikuvituksella haamua :-( Mitä herkkiä testejä käytätte? Mulla on raskauskeijun One Step liuskoja, joissa 10 se herkkyys. Kai se jotain näyttäs jo jos olis näkyäkseen? Nyt dpo11. Närästää ja mahaan sattuu, mut oon jo luovuttanu tän kierron suhteen >.<

Kuinka te vältätte stressiä? Vai stressaako teitä tää raskauden yrittäminen?
Stressihän on huonoksi raskautumiselle ja minusta ainakin tuntuu että mä oon jo stressaantunut vaikka vasta 3yk menossa.

Voi pätkis, mä oon stressannu koko ajan. Luulin, että piinailu loppuu plussaan, mutta ei. Piinailin ja stressasin pahemmin kun tärppi kävi.:shifty:

Pätkis, kyllä stressaa vaikka kuinka itselleen tolkuttaa ettei saa stressata. Oon nyt kyllä yrittänyt keksiä itelleni kaikkea muuta ajateltavaa ettei koko ajan vaan mieti että tärppääkö vai ei ja milloin ovuloi jne.. helpommin sanottu kyllä kuin tehty.

Tuhru loppui joo, onneksi! Valkkaria enää :o Viivat hyvät. Kaikki näyttää siis positiiviselta! :) Jänniittää silti kun tänään vasta kp28 28/30. Sovittiin vaimon kanssa että maanantaina ollaan raskaana :)

Pätkis mulle psykologi jossa käytiin ennen kun päästiin inseminaatio hoitoihin sanoi että kukaan ei sais lapsia jos stressaaminen estäis sen. :) Kaikki jotka yrittämällä yrittää stressaa ja panikoi aivan varmasti! Ja ei siihen auta mikään.. :( On vaan yritettävä tehdä asioita ja saada ajatus välillä muualle. Kokoajanhan se ajatus on jossain alitajunnassa. Tsemppiä sulle ja koita nauttia myös! :)

Plussatuulia kaikille ja hyvää viikonloppua! :)

Stressiasiaan, itsellä paras stressin poistaja oli se, kun ajattelin juuri tuota ettei stressi mikään ehkäisykeino ole. Toki se voi vaikuttaa, mutta lukemattomat naiset tulevat raskaaksi stressistä huolimatta. Eli ei ainakaan kannata stressata sitä, että stressaa. :grin

Niin mä Tuulia tiiän, mutku ens viikon perjantai kuulostaa paljon paremmalta kuin lauantai:p

Mä stressaan myös välillä, mutta en ota siitä lisää stressiä. Oon periaatteessa opetellut hyväksymään sen stressin. Siis muissakin asioissa, kuin pelkästään näissä vauvahommissa.

Mä oon vähän sellainen että mä stressaan melkeen aina jotain. :D Toivottavasti ei stressitasot kuitenkaan kohoa liikoja kun on useampi stressinaihe.
Hitsit kun harmittaa etten lopettanut e-pillereitä aikaisemmin. Olisin ihan hyvin voinut ne lopettaa jo keväällä kun oli jo puhetta että aletaan yrittää. Sitten kun tuli luettua netistä miten joillaki on kestänyt jopa pari vuotta pillereiden lopetuksen jälkeen..iski pikku paniikki :eek::eek:

Älkää stressatko stressaamista. :) mun stressi taso nousi hirveen korkeelle keskenmenon jälkeen ja halusin heti uudelleen raskaaksi. Ja heti uudelleen tulinkin raskaaksi. :) tai ei ainakaa mulla se kamala stressi vaikuttanu siihen tärppiin.

On tutkittu että kova stressi vaikuttaa kyllä raskautumiseen. Kortisoli taso ku nousee, niin se sotkee kropan toimintaa. Jolloin voi esim olla että ovulaatio jääkin pois tms..

Ite lopetin tikuttamisen ja mentiin miehen kans reseptillä joka toinen päivä seksiä. Mulla siis toi tikuttaminen ja muu stressasi niin paljon, et katsoin paremmaks lopettaa.. Meillä riitti tuo että joka toinen päivä harrastettiin seksiä joka kierrossa.

Pätkis, ainahan noita juttuja kuulee että pillereiden jälkeen on kestänyt pitkään tulla raskaaksi. Mutta ihan yhtä lailla se raskaaksi tuleminen voi onnistua pian pillereiden lopettamisen jälkeenkin. Minä lopetin pillerit helmikuussa, ja huhtikuun lopussa sain jo plussan testiin. Katsele rauhassa miten sun kroppa toimii äläkä usko kaikkia kauhutarinoita :)

Pätkis pakko kommentoida että ite lopetin kesäkuussa renkaan ja pelkäsin ihan samaa, tulin heti ekasta luomukierrosta raskaaksi :) Kuulemma usein nuo ekat hormoniehkäisyttömät saattaa olla extrahedelmällisiä, en sit kyllä tiiä mihin se perustuu!

pätkis85, lohduttaudu sillä, että yleensä sinne nettiin kirjoittaa vain ne joilla on ongelmia. Ne, joilla kierto normalisoituu kohtuullisen nopeasti ja tärppi käy eivät välttämättä tule edes ajatelleeksi asiaa. :)

Mulle iskee varmaan puun takaa jotkut yllärimenkat. Kunnon juilintaa ja kipuilua tällä hetkellä! Työnnän pääni takaisin hattaraan ja kuvittelen että tämä johtuu raskaudesta. :angelic:

Vähän uutisia tännekin. :) Eli käytiin tänään rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hienosti. Pikkuinen liikkui vilkkaasti ja heilutteli käsiä ja jalkoja. :Heartred Nyt mennään siis tasan 20+0.

Uusia plussia oli tännekin tullut eli paljon onnea jokaiselle! :) Plussaonnea kaikille muille ja tsemppiä joka kierron vaiheeseen!

Tohon ehkäisyn lopetukseen täytyy kanssa kommentoida. :) Mä lopetin minipillerit pari kuukautta ennen yrityksen aloitusta ja pelkäsin myös kovasti että jos menee kauheen pitkään ennen kuin ensimmäisetkään menkat alkaa.. Mutta onneksi kierrot tasaantui suht nopeasti. Yritystä vaan niin ei tiedä koska on se tärppikerta! :wink

Tänne ei ihmeempiä. Töissä kieltäydyin viinistä ja nyt lähti huhut liikkeelle. Kp7 ja ovis oletettavasti viikon päästä. Musta on outoa, että viiniä tarjotaan juuri, kun jengi on lähdössä kotiin omilla autoillaan. Siks en ottanut siis.

En nyt muuallekaan voi tätä hehkuttaa, joten kerron teille, että me ollaan jo päätetty tulevan vauvan vaunumerkki. :) Haha! "Hieman" etukäteen. Mutta kivaa se silti on miehen kanssa jutella ja haaveilla. ❤

Takaisin