• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2015

Mä jo oon miettiny, et onko näillä hänen jutuillaan tarkotus lannistaa mun toiveet!?!en ymmärrä.olin itse ihan ihmeissäni, että miten niin ei riitä, kun itellä ollu käsitys et siimahännät voi elää 2-5pv oottelemassa.

Äippä: onko kaverillasi itsellään kokemusta yrittämisestä? Tulee vähän mieleen oma kaverini joka ei ollenkaan meinannut ymmärtää ettei raskaaksi tulla tuosta vaan.. Hänen tietämys lasten teosta taitaa edelleen perustua yläasteen valistukseen.

Ei kannata antaa tuollaisten kommenttien lannistaa.

Tytöt, ootte just oikeassa. Juurikin vasta puhuin hedelmällisyysklinikan lääkärini kanssa, että paras harrastaa seksiä 2-3 päivän välein - niin silloin on aina eläviä siittiöitä munanjohtimissa. Tällä tekniikalla oviksen testailukin on itse asiassa turhaa, paitsi mielenkiinnosta. Mua kyllä tuo testaaminen vähän luo lisää paineita, kun paras olis vaan luonnon antaa hoitaa :)
Katjusha kp 32 / 35-40 7 dpo? Aamulämpö 36,8

Vautsi vau mira13, onnea selkeestä plussasta! <3

Lucky87, ootko pitkään syöny letrozoleja? Itse yk1 nyt niillä. Eikös niillä oo parempi mahku ettei tulis keskenmenoa? Pikaista plussaa sulle :)

Mulla kolmatta päivää tulee tollanen hailakanpunanen viiva, ärsyttää . Tohtiiko vielä neuvolaan soittaa vai tikutanko vielä niin pitkään että kunnolla näkyy? T. Malttamaton.
ImageUploadedByVau Foorumi1445233791.528390.jpg

Hyvä aloitus aamulle. Nauroin ihan kipeenä tolle foxin "satsit säilyy rännissä" laughing4

Moony Et oo ainut joka tulee kiertohöperöksi :wink

Täällä on viikonlopun aikana käynyt semmonen pulina etten perässä pysy. Onnittelut plussanneille, Miraa ainakaan en oo tainnut vielä onnitella. :)

On. Kp 8/28-30(40) menossa ja oon ottanut greippimehut ja mammavitskut käyttöön, ettei ainakaan niistä jäisi sitten kiinni raskautuminen. Olen myöskin tähän asti pitänyt lupaukseni sänkypuuhista eikä oo ukko valittanut.. :wink

NaanaK, kyllähän siinä selkeä viiva näkyy. Testiä ei voi verrata toiseen koska niiden värityksessä voi olla samankin erän sisällä heittoja.
Entä jos teet vielä digillä ja katsot, että kans näyttää plussaa.
Pystythän sä soittamaan sinne neuvolaan vaikka viikonkin päästä, ekat viikot on joka tapauksessa semmosta odottelua :)
Tsempit sinne!!

NaanaK 2-3 päivän välein pitäs nousta hormonitasot.. Ja vaikuttaahan siihen viivaan esim pissan laimeus ..

PikaON. Testattu nega halpistestillä (kuva tuolla plussa vai ei -ketjussa), tätiä ootellaan tällä viikolla.
Kp28/30(-33) dpo? Yk4

Huh, ompa täällä paljon hyviä uutisia. Onnea kaikille plussanneille!

On. Viime yönä heräsin oksentaan ja meni ihan sillä ohi, kuvotus jatku aamuun. Nyt menossa kp18 kolmannesta luomukierrosta, oviksesta ei tietoo, oon tikutellu 6 päivää mutta pelkkiä haaleita viivoja.. Kohtu tuntuu ja venytellessä tulee repäisykipuja. Ekassa kierrossa oli tätä samaa, sillon en tienny kierrostani mitään ja luulin jo olevani raskaana kun kahviki oksetti. Nyt pohdin että voisko tää liittyä jotenki ovikseen? Vai pitäiskö pistäytyä lääkäriin.. Kohtalotovereita?

Kiitos neuvoista kaikille :) voishan sen digitaalisen käydä ostamassa.
Ihmettelen just sitä kun la tein päiväpissistä testin ja tulos oli tuommonen samanlainen, eilen ja tänään aamupissistä, niin onkohan nyt kaikki ihan kohillaan kun ei vieläkään tummu tuo viiva..? Noh, nyt pidetään hullua jännityksessä!

Lipstikka, nopeesti luettuna sä kuulostat raskaana olevalta, mutta sehän näkyis tummuvana viivana myös ovistestissä :)
En ossoo sannoo, mistä johtuu kehno olosi, mutta pikaista plussaa toivotaan! Ovulaatio ja keltarauhashormoni voivat tehdä meille vaikka minkä näköistä "vaivaa".. ;)

moony, siitä se lähtee :p Itse kukin on välillä helisemässä näiden laskemisten kanssa, mutta kyllä se jotenkin rauhoittaakin.

lucky87, kauan olette yrittäneet, joten olisi jo teidän vuoro saada pysyvä plussa. Ehkä tämä on se kierto - kuka tietää :happy:

Katjusha, lämpöjen seuraaminen on kokonaan oma taitolajinsa. Hatunnosto, että kärsivällisyys riittää!

Jopsu, yrittäminen on aina parempi, kuin laakereilleen makaamaan jääminen, oli taustalla sitten sairastelua tai lääkitystä. Ei siinä ainakaan mitään menetä.

Viima, hyvä jos onkin nyt heti uusi ovis. Ne testit harvemmin valehtee, ja uskoisin, että osaat kyllä tulkita kehosi merkkejäkin varsin lahjakkaasti. Kumpa nyt tärppäisi pian uudelleen!

äippä, pöh ja pah nyt tuollaisille yksinkertaisille ihmisille. Kyllä teidän peittojen heiluttelu on mennyt ihan nappiin. Ja simpat tosiaan pysyy elossa montakin vuorokautta.

fox
, pidetään peukkuja, että siellä olisi nyt jotain elämää versomassa. Hyvältä ainakin kuulostaa!

NannaK, minäkin kehotan testaamaan uudelleen parin päivän päästä (tai jo huomenakin, jos et malta odottaa). Vahvistukoon viivat!

mannikka, kaikki on vielä mahdollista :grin

Yk 4, kp 2

Naanak: Luulen että munista ei irronnut. Sehän on plussa. Mittaa 2-3 päivän välein.

Tuulia: Luulen ettei tuu tästä kierrosta.

lipstikalla näköjään samat päivät menossa kuin itsellänikin. Täällä myös kp18 menossa ja oviksen tikuttelut ei ole tuottanut minkäänlaista tulosta.. Tosin mulla ei myöskään ole minkäänlaisia tuntoja mihinkään suuntaan, vähän oli kuvottava olo viikonloppuna, mutta se varmaan johtu siitä, että kuvittelin itsellenikin ruokamyrkytystä kun miehelläkin se oli..:rolleyes:

Ei tällä minun kaverilla ole kokemusta, eli ei siis ole lapsia.mies sanoi myös ettei kannata antaa tollasen masentaa, sitä kai se yrittää sitten.onko mustasukkainen,en tiedä.omasta mielestä niin hyvät päivät heiluteltiin peittoo, ja sit kuulee tollasta :D jos hedelmällisyyslääkäri on sanonu 2-3pv välein, ja me joka päivä, niin kyllä luulis olevan siimahäntiä odottamassa.
Nyt kp21/33.jännätään

Takaisin