• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2015

Taas on tullu uusia plussia, paljon onnea jokaiselle! :)

Mä oon sittaas jostain lukenu että siittiöt on paremmassa kunnossa jos ei liian usein pupuilla. Että siitä vois jopa olla haittaa jos monta kertaa päivässä yrittää.. Sillon kun meillä tärppäs niin oviksen aikoihin about kerran päivässä harrasteltiin ja ihan hyvin toimi. :happy:

Nyt oli uus tutkimus tehty asiasta, jossa oli että pitäisikin joka päivä olla seksiä.jo parin päivän tauko lisää sperman DNA-vaurioiden määrää.
Vaurioiden arvellaan syntyvän, koska siittiöt ovat jumissa elimistössä liian kauan. Noniin.se on nyt joka päivä harrastettava

Okei, kun aiemmin on neuvo ollut että jokatoinen päivä.. Hyvä tietää tämä uusi tutkimustulos :D Kaikki vaan peittoja heiluttelemaan nyt sitten ;)

Phuuh, mua mietityttää kun nyt tullut eilisestä illasta asti sellasia kovia, kivistäviä kourasuja tuolta välilihan paikkeilta, jotka tuntuu ihan lantionpohjassa asti.
Tänään aamusta asti tuntunut, että puhkeis virtsatientulehdus.
Mutta ei tunnu alkavan kunnolla, alavatsaa polttelee ja painetta tuntuu, mut virtsatessa ei kirvele eikä tarvi ravata.
Mulla on siis krooninen virtsatientulehdus, mutta nyt ei oo tullut ollut vuoteen, eikä oo tarvinnu estolääkitystäkään syödä.
Tänään kyllä haen apteekista tupltatestit ja huomenna aamupissasta ensimmäinen testi tulille!

Eilen tuli haamujenhaamu, nyt dpo9 kp22/28.

Meillä on seksiä joka toinen päivä, tai kerran päivässä :) nyt tässä tärppikierrossa meillä oli seksiä joka päivä. Vielä kun ois se tärppi ollut pysyvä :banghead:

Oon myös sitä mieltä, ettei kannata ottaa liikaa stressiä mistään tutkimustuloksista, mutta pakko myöntää, että ite oon kans ollut siinä uskossa, että jos pitää välipäiviä nii se tekee simpoille hyvää:grin ei meillä kyllä tosin ole sen takia välipäiviä koskaan pidetty, mennään fiiliksen mukaan!:happy:

Tuo on yksi totuus asiasta, kohta tehdään uusi tutkimus ja asia voi olla taas ihan toinen. :grin Olipa asia miten hyvänsä niin stressaaminen ei ainakaan auta asiaa!

Tulipas muuten monta kertaa sana 'asia'. Hehheh.

Lapsia on saatu kautta aikain, joten sen nojalla ei voida esittää mitään ultimaattista totuutta. Meillä peitot heiluu fiiliksen mukaan päivän tai parin välein suht säännöllisesti oli ovista tai ei, eikä siihen kyllä vaikuta mikään tutkumustieto, koska homma nyt vaan on hauskaa :p Kai se on kuitenkin parempi yrittää liikaa kuin liian vähän (tai ei ollenkaan), jos jommin kummin pitää valita.

Kyllä se ovis kohta tulee! :grin
Ei vielä ihan ovisplussa, mutta mulla testi on aina ton näkönen vähän ennen ovista.

Liitteet

• Screenshot_2015-10-19-14-46-12.png
    Screenshot_2015-10-19-14-46-12.png
    265 KB · Katsottu: 191
Meillä peitto heiluu useammin siinä oviksen hujakoille, muuten sit vähän miten sattuu. Meille sanottiin että 4 päivän välein pitäis olla vähintään sitä seksiä, jos yritetään lasta.

Hirveesti en oo ehtiny täällä käymään nyt vähään aikaan, enkä toisaalta enää stressaakaan tätä yrittämistä ku ne paremmat äippärahat meni jo. Kivasti huomattiin eilen että isännällä ois ollu ultra viime viikolla. Oli niin kauhee stressi ja härdelli silloin ku kutsu tuli että meni ihan ohi.

Ja tässä on nyt menny vaikka kuinka monta sivua välissä lukematta, et en tiiä yhtään mitä on tapahtunut.

Lipstikka tykkäsin sun viestistä kun siinä yleiset onnentoivotukset, kiitän myös varovaisesti sinua :)
En siis tykännyt viestistä sun olojen vuoksi, toivottavasti olis raskauden oireita, tsemppiä ja jaksamista !

Jennyhannele: Kyllä olisin siinä jotain näkevinäni :) aamupissasta uutta testiä, eiks? :)

Ja vauvakuume, kiitosta vaan :) ite en usko raskausoireeksi, eikä se oo oikeen mahdollistakaan kun perjantaina oli vaan pupuilua ;) 2-3 päivän jälkeen eikai hyvällä tahdollakaan voi olla vielä raskausoireita :D oli kyllä tuskanen päivä töissä kun mahakin turpos ihan palloks.. just samat oireet kun toissakierrossa :(

Koneella kun katoin, ni kuvanlaatu huonontunu huomattavasti ku lisäs tänne :(
Testit odottelee kylppärissä valmiina aamua varten!

Jennyhannele, maltilla, sieltä se lähtee näkymään :joyful: mutta hoputtaa ei voi!
Aamupissasta se onkin ihan paras ja pikkuisenhan hcg nousee joka päivä, kun on tosi kyseessä :grin

Viima oletko tehnyt r-testiä km jälkeen? Ovulaatiotestihän voi reagoida myös siihen jos sulla on vielä hcg koholla... mutta oli miten oli niin tsemppiä ja pikaista pysyvää plussaa :)

Takaisin