• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2015

Tuhannesti onnea kaikille plussanneille!:love7

Minäkin liityn joukkoon. Toinen olisi toiveissa ja tällä hetkellä eletään kp 22 ja dpo 4 tai 7. Tai jotain siltä väliltä. Tarkka päivä jäi tässä kierrossa epäselväksi ja sekös ärsyttää. Toivottavasti olen yleensäkin ovuloinut! Tuntuu että tulen hulluksi tässä piinaillessa. :wacky: Miehen hyvä neuvo "ota rennosti" ei oikein ota onnistuakseen.

Kiva huomata että täällä on porukkaa suunnilleen samoilla päivillä menossa (Sandy ainakin). Jännätään yhdessä!

jennyhannele, jotain siinä näkyy! Testaa parin päivän päästä uudelleen, jos vaikka saisit jo tasavahvat viivat :happy:

Radio92, hyvät mahdollisuudethan tuossa on. Ties vaikka pääsisit ratsastamaan tällä foorumin yli pyyhkäisseellä plussa-aallolla!

Katjusha, no ei mennyt ihan niin kuin toivottiin, mutta jos ovis on kuitenkin ollut, niin se riittää. Ei vielä viskata kirvestä kaivoon :grin

Sandy, sitä se on, kun odottaa ja toivoo niin kovasti. Kohtahan se jo kuitenkin selviää. Plussatuulia!

fox, tervetuloa! Porukassa pääsee piinailemaan muidenkin tilannetta, mikä on ihan parasta, kun "koittaa saada muuta ajateltavaa" :wink Jääköön visiittisi lyhyeksi.

Jennyhannele hailuraviiva siellä näkyy,ja näin varhain jo:smiley-bounce012,toivotaan vahvistumista. ja Paljon onnea kaikille plussanneille,tää ei voi kuin tietää hyvää meille kaikille :smiley-bounce012, heinävauvoja kehiin vaan kesäkuun vauvojen perään!!! :Heartpink

t. Kp.3

Voi että! Enpä ois aatellut että tässä tosiaan tulee ihan kiertohöperöks! Meilläkin kun ajatus ei ole "tekemällä tehdä" vaan tulee kun on tullakseen.. No joopajoo kun täällä laskee päiviä millanen kierto on ja mitä ja koska ja kuin. :D huoh! Kp5 meneillään, mutta saa olla kyllä tyytyväinen että ekat luomumenkat tuli ajallaan ja oli normaalit. Eiköhän siitä vois ajatella että kroppa ainakin toimii niin kun kuuluu. Voi kun pääsis pian mukaan plussanneisiin! Paljon onnea kaikille täältäkin! :)

Yk2 ja kp5.

Onnea huisisti mira!!!!!

Täällä kp 29/34 36. dpo 10. yk 26 hurjalle tuo yk 26 tuntuu. Ja siis pikku sisarusta yritetään esikoiselle. Letrozolit käytössä ja clomeilla kaks plussaa jotka keskeytyi rv 6 ja rv 5+8. Vaihdettiin hinnan takia letroihin ja kun ei tarvitse tauko kiertoja noista pitää. Ukko on töissä jokatoisen viikon ja aina ei mahdollista hyödyntää ovista ni letrozolit oli parempi vaihtoehto senki takia.

Niin ja mitään oireita ei oikein oo mihinkään suuntaan. Liekkö ees ovuloinut kun rinnat ei oo tullu kipeiksi niinkuin muissa ovis kierroissa. Plussan olin kuitenki tikuttavinani...

Muokattu viimeksi:
Lucky87, en kyllä just koskaan muista saaneeni tissejä kipeiksi omin hormonein - asia toinen jos on lugesteronit käytössä. Täällä on ollut suolisto seisoksissa aiemmin tällä viikolla.
Aamulla tää taas katsoo kuumemittariin, että pistetäänkö kuukuppi vai rallatellaanko vaan!

Millähän dpo:lla sitä voi alkaa odotella oireita? Mua on vaivannut parin päivän ajan flunssainen olo (ei tätä muuten osaa kuvata). Päätä, lihaksia ja niveliä särkee. Alaselkää ja mahaa juilii ja poskia kuumottaa. Flunssan olen sairastanut jo eikä tämä sitä ole. Eilen tuli [ällövaroitus]sellaista valkoista voidemaista valkovuotoa[/ällövaroitus] eikä varsinaista "kuivaa kautta" ole ollut, kuten yleensä. Limat on muutenkin olleet tässä kierrossa runsaat. Muutenkin on jatkuvasti sellaista nippailua ja jomotusta, jota ei kyllä normaalisti oviskipujen jälkeen ole. Joko olen a) hullu b) raskaana tai c) kierto temppuilee oikein kunnolla.

Spekulointia, mutta kun ei tätä epätietoisuutta muuten kestä. :shifty: Että yksi toinenkin kiertohöperöitynyt ilmoittautuu.

Fox: mulla alko ihan identtisesti oireet dpo 3 eteenpäin, nyt dpo 8 ja haamujen haamu tänään! Tiistaista asti särkenyt myös päätä.

• Tykkään
Reaktiot: fox
Fox, riippuu tapauksesta mutta noin viikko jälkeen oviksen. Sitä ennen kaikenmaailman tuntemukset usein ovat keltarauhasen tekosia.. :)

Fox täällä samankuuloisia oireita :D ens viikolla jossain kohin pitäs alkaa menkat.. Meinasin huomenna tuhlata testin :p

jennyhannele, kiva kuulla! Ehkä tässä on toivoa. :angelic: Toivotan sun viivalle vahvistumista!

Katjusha, lämpöjen perusteella ovis oli juurikin viikko sitten. Olen kyllä kieltämättä hyvä siinä kuvittelussa ja voi hyvinkin olla keltarauhashormonin tekosia. :rolleyes: Normaalisti jomottelut ei tosin jatku päivätolkulla eikä olo ole näin jyrän alle jäänyt.

mannikka, kerrothan sitten mitä testi näytti! :wink

Onnea plussasta julie00 ja huiskis <3

Onnea withmylove <3

Onnea myös vauvakuume! <3

Taitaa alkaa plussa aalto!!!

Helinäkeiju mä ainakin ihan normaalisti joisin ei se vielä tossa vaiheessa mihinkään hirveästi vaikuta kun oviskaan ei oo ollut :)

Äippä2015 kyllä tuo ovikselta näyttää :)

Mira kyllä siinä viiva on nyt toivotaan että se lähtee vahvistumaan!! ;)<3

Naanak onnea ja vahvistumista viivoille!<3

Tervetuloa mukaan piinailemaan fox :)

On. Täällä on kp 15 meneillään ja olisko dpo 3 tms. En uskalla uskoa plussan varsinkin ku oma terveys on koko kierron ajan ollut ihan tosi huono kun syysflunssaa pukkaa. Mietin myös vaikuttaakohan antibiootti tai nenäsuihke tuohon kiinnittymisen tai ovulaatioon. Ovulaatio oli aika varmasti mulla torstaina ja ke peitot heilui ( ke tuli myös plussa ovulaatio testiin). Mutta olishan se huippua päästä tähän plussa aaltoon mukaan!!!! :)

-jopsu- kp 15/26-28 yk 4

Voi hirviä...voiko ees olla mahollista, että ovis tulee jo nyt :arghh:?! Km vuoto loppui 2 päivää sitten ja ovulaatiotesti näyttää melkeen plussaa! K.napukka on lisäks _ihan_pehmeä ja paikat on kyllä kosteet...
Lisäks oikeesta munasarjasta/vatsasta on kyllä nippaillut ja jomotellut lahjakkaasti.

Tänään hain muuten cittarista pregcheckin liuskat, kun oisin halunnut nähdä onko hcg lähtenyt laskuun, ja kun avasin pakkauksen kotona, SE OLI TYHJÄ!!! Paketissa oli vaan ohjeet ja muovikuppi :BangHead
Ei oo eka kerta kun 13veet on varastanu raskaustestejä kaupasta, kun eivät oo kehdanneet mennä ostamaan. Oon vielä ollut ihan vieressä ja nähnyt kyseisen tilanteen.
Arvatkaa vaan ketuttiko kotona kun en voinutkaan tehdä rtestiä. Päädyin sitten testaamaan ovista :laughing002

Onnea vielä plussanneille.:Heartred

Lucky87 kiitos ja miljoonasti tsemppiä sulle! Pitkä on teillä yritys, nyt pitäs jo napata! <3

Viima hommiin siitä, ovista hyödyntämään! :)

Nyt vain ovista hyödyntämään, Viima♡! :wink

Näin erittäin outoa unta ja hätkähdin hereille todella aikaisin ja erittäin pirteänä. Tämä on toistunut jo 2-3 aamuna. Ensimmäinen ajatus oli että on tärpännyt. Saa nähdä. :rolleyes: Eiliset alaselän jomottelut jatkuu ja lämmöt oli vähän laskeneet. Tietysti heti ajattelin että kyse olisi kiinnittymisestä. Samanlainen notkahdus tapahtui ensimmäisessä raskaudessa. Kohdun olemassaolo tuntuu koko ajan, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Ööö.mä en nyt ymmärrä taas mun kaveria, oon hälle puhunu tästä vaavin yrityksestä ja kerroin,että ovis plussa tuli lauantaina.peitot heilu pe aamu.la aamu ja su aamu.niin hän tuumaa ettei toi riitä kun vaan aamusin ollaan touhuttu.WHAT!?!

äippä2015, kaverisi ei taida tietää kuinka kauan "satsit säilyy rännissä". :grin Kerta päivään riittää loistavasti eikä enempää varmaan kannattaisikaan. Ajoituskin oli teillä hyvä?

Takaisin