Raskaaksi 2015

Onnea NaanaK sinullekkin plussasta!:happy:

Meillä mies kouristelee jonkinlaisen ruokamyrkytyksen kourissa ja mä vaan pelkään, että menee the hetki ohi..:nailbiting::grin Onneksi se alkaa jo osoittamaan vähän toipumisen merkkejä. Kp16 ja edelleen ovistestit pelkkää negaa. En usko niitä.:p

Ihanaa miten tullu plussa testejä ❤ uskallankohan ottaa alkoholia, ollaan menossa iltaa istuun.lukenu juttuja ettei ovulaatiota välttis tuliskaan jos juo samaan aikaan.pelkäänkö turhaan.

Voi vitsit miten moni hypännyt aallon kyytiin! Ihanaa! Varovaisia onnitteluita tänään haamuja testiin saaneille, parin päivän sisällä nähdään toivottavasti selkeitä värillisiä viivoja!! :)

On. Kp9/3?(38). Vauvantekoharjoituksiinkin on päästy vaikka ollutkin hiukan kireyttä ilmassa ja pientä ilmanpuhdistamistakin. Sopiminen tietty on aina mukavaa... ;) Ovis tilattu ens viikolle loppuviikosta niin ehtii mies kotiutua reissusta!

2015-10-18 08.55.17.jpg

Kyllä. Onneks vaihdettiin luovuttajaa! :) <3 Mua pelottaa kemiallinen raskaus kun sellanen oli jo keväällä niin ihan iisisti tosiaan vielä. Tällä hetkellä olen raskaana, toivotaan että pysyy :) Vasta pe pitäs menkat alkaa et kyl tässä on jännitettävää.. :)

Tuo on onneks jo aika vahva plussa Mira, toiveikkaat onnittelut siis täältä! Mikäs dpo sulla on nyt?

Oi kun hienoa Mira :) toivottavasti pysyy kyydissä :)

Onnea Mira!!! Mulla oli niiiiin se fiilis että plussaat nyt :) Mitäs vaimo? :)

Onnea muillekin plussanneille! :) Toivottavasti tämä sama tuuli puhaltaa täällä vielä pitkään :)

Kiitos kaikille!! <3 menossa dpo 12 ja kp23. Ollaan oltu "normaalisti" koko aamu, luulen et ens pe käyn verikokeessa klinikalla ja sit vasta itketään kun lääkäri sen vahvistaa. Vaimo on niin rauhallinen et se hillitsee mutkin ennen sitä! :)

Takaisin