• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2015

Mira, mee puhelimen galleriaan sinne missä kuva on, ja ota siitä screenshot. Sen screenshotin laitat sit tänne, etkä alkuperästä kuvaa :)
Mä joudun aina laittamaan screenshotin!

Mulla on keskiviikkona verikoe mistä katotaan hcg, ja sit jos se on vieläkin huomattavasti koholla niin sit vasta ultra!

2015-10-17 12.43.03.jpg

Minunkin mielestä väriä eikä viivanpaikka. Viivanpaikka on ainakin mun vuosia sitten tehdyssä testissä enemmän harmahtava/väritön.. toivotaan että vahvistuu tuosta :)

Mira, vaau tuossahan on väriäkin, selkeä haamu! Viivalle vahvistumista ja varovaiset onnittelut jo❤

Minäkin onnittelen varovaisesti, Mira! Vahvistukoon viiva!

äippä, kyllä se nyt on selkeä tulos. Eikun hyödyntämään vaan :wink

piia84, yrittänyttä ei laiteta :p Meistä jokainen plussaa ajallaan. Pitää vaan jatkaa yritystä.

jennyhannele, kuulostaa kovin lupaavalta. Olisipa nyt sitä itseään. Pääset ratsastamaan plussa-aallon harjalla :happy:

Viima, hyvä että tarkistetaan ja seurataan. Tsemppiä verikokeeseen!

ON: Piti käydä ostamassa lisää macaa, vehnänalkioöljykapseleita ja greippimehua (täytyy varautua nyt kunnolla ja pitkälle). Vatsaa nippailee siihen malliin, ettei täti ole kaukana. Hitto, jos tämäkin kierto jää tyngäksi...

Jos Mira oot kaupassa vielä nii osta pregchekin testejä ja tee semmonen =D voi että! :)

Takaisin