Raskaaksi 2015

Molemmista saa :) mä odottasin vielä et sais vähä vahvemman viivan nii sit tekisin digin. Tai jos ei rahasta oo pulaa niin tee heti aamulla ;)

Tai siis meinasin vaa et jos ei huomenna näkyis digissä nii parin päivän päästä varmaa näkyis :)

Tein päivä pisusta uuden testin ja nyt on hieman punasempi.ainaki omaan silmään.elikkä tapahtuuko ovis nyt 24h sisään.vai voiko olla ollu jo? Mä oon niin huono näissä.

Liitteet

• WP_20151017_15_02_09_Pro.jpg
    WP_20151017_15_02_09_Pro.jpg
    192.5 KB · Katsottu: 159
Äippä, 24-36h tästä eteepäin niin tapahtuu ovis todennäkösesti :)

Mira, sinuna tekisin kans vielä varmaan huomenna/ylihuomenna (hcg kaksinkertaistuu 2-3päivässä) vielä liuskatestin ja jos siinä on vahvemmat viivat niin sitten seuraavasta aamupissasta digi :)

ImageUploadedByVau Foorumi1445084672.133070.jpg

(Osaankohan nyt oikein)
Paljon onnea plussanneille, teitä tuli yhtenä rytäkkänä monta! :)

Mulla nyt kp 27/? Ja olin aatellu et vasta ti tekisin testin mutten malttanutkaan ja tältä näyttää(näkyykö edes, haalee viiva omin silmin näkyy). Eihän niitä haaleita viivoja tosiaan kannattas vissiin vielä uskoo, enkä tiiä onko noi one step-testit kuinka luotettavia muutenkaan?
On ihan seko olo, ja mies puuskuttelee ja on kauhuissaan :D) (vaikka molemmat tätä haluttiinkin)

Ja Ninni22, kiitos vastauksistasi: onkin tosi kätsy tää appi :). Ja söin niitä siemenjuttuja kaksin käsin sekä maistoin kulauksen viskiäkin! Ihan hurjaks ryhdyin! :D

Naanak, kyllähän tuossakin haamu näkyy! Varovaiset onnittelut myös sinne :)

Kaikki nyt mukaan tähän mielettömään plussa-aaltoon! :)

Naana selkee on!! Ollaan nyt samassa haamuvaiheessa! :) Mulla siis vasta kp22, mutta uutta testiä pitää tehä :) Mikä dpo sulla?

Kiitos kaikille, varovaiset onnittelut kuulostaa hyvältä :) . Tää plussaus osu sopivasti synttäripäivälle, toivotaan nyt että se tuosta vahvistuis ja kaikki menis kaikinpuolin hyvin. Toissa vuonna 17.10 siskoni (jolla myös pco ja vaikeuksia ollut raskautua) soitti ja kertoi raskaudestaan :).

Mira13, oon kokoajan luullu, että olisin nyt dpo13, mutta oonkin varmaan laskenu väärin? Mulla näytti ovista ma 5.10 ja oon laskenu dpo:n siitä päivästä. Mutta mistäs se nyt lasketaankaan? Onnea kovasti sinnekkin! :) :) kiva kun muita samassa tilanteessa :)

Naana itellä niin helppo laskee kun inssi tehään tasan kerran kuussa :) Ei voi siis hedelmöitys tapahtuu kun juuri silloin! Sinuna laskisin just oviksesta tai seuraavasta touhuilusta varmaan :)

Hui mikä plussa-aalto on tuloillaan!
Mahtavaa:Heartred

Vielä kun minäkin pääsisin nauttimaan pysyvästä plussasta :sad001

onnea naana ja mira plussasta mashaAllah :)

täällähä on plussa-aalto meneillää :)

meil tyttö 10kk tänään, mihin se aika menee...

Jee mira! Onnea! Tee joku toinen testi huomen aamulla? Minä en enää noihin kaikkiin liuskatesteihin luota, se yks merkki ainakin antaa haamuja ihan jokaiselle vaikkei oliskaan raskaana.

Takaisin