Raskaaksi 2015

Tää antaa ottaa vaan uuden kuvan, ei käyttää gallerian kuvia. Ja tietty se on sit liian iso kuva! Pöh

Mira, mulla tulee iPhoneen vaihtoehdoksi kamera-symboli eli voin ottaa valokuvan tänne ja ladata sen ja laittaa samalla tätä tekstiä. Mutta mun puhelimella en pääse kameran filmirullaan tai albumeihin.

Eilen tein viel huvikseen ton onestep testin Päivällä varmaa tunnin pidätin.. Kyllä se rupee tummenee .. Ei kyl enää tarvis mitää testailla.. Kp 30/28 oli eilen .

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    369.6 KB · Katsottu: 155
Mira no onpa tympeetä! Yks vaihtoehto on et laitat sen profiilikuvaasi niin voidaan arvioida :)

Haamuviivoista keskustellaan paljon tuolla pitkään yrittäneiden ketjussa, kun siellä on niin paljon testejä käynnissä koko ajan. Haamuja raportoivat paljonkin, mutta koskevat edullisia market- tai nettikaupparaskaustestiliuskoja.

Onko sulla tuo Vaun sovellus Mira? Mulla ainakin siinä alareunassa kun lukee tuo Quick reply, niin sen edessä on plussa merkki ja sitä kun painaa, niin aukeaa tuollaiseen isompaan kirjoitustilaan. Siinä tilassa yläreunassa niistä kolmesta pisteestä kun painaa, niin tulee vaihtoehto Attach picture jossa voi valita joko Gallerian tai Kameran.

kärpänen, pahoittelut! Mutta eihän siinä muu auta, kun pistää uutta matoa koukkuun vain. Sitkeys palkitaan lopulta, usko pois.

Katjusha, mikä sulla on normaali lämpö? Toihan menee vähän jo yläkanttiin (heti alkaa mielikuvitus laukata) :smug:

Mira, kuva vaaditaan :grin Varovaiset onnittelut silti jo nyt!

Julie00, tosi hieno juttu! Voit varmaan pikkuhiljaa lopettaa nuo kp:n laskemiset :wink

Mulla iphonessa saa asetuksista valittua sen että saako vau.fi käyttää kuvia.

Kärpänen: meillä on kierto sit hyvin samoissa sinun kanssa kun täällä on kp.2 joten ensikuussa sitten ehkä meidän vuoro ja päästään jännäämään yhtäaikaa :wink

woe ei mikä aalto täällä onkaan käynyt! :talk017 Määkin tahon..:happy093.
Tuohon juomis asiaan sen verta omia ajatuksia että en kyllä yrittämisen takia jätä juhlia (niitä kosteampiakaan) väliin mikäli sellaiset meille ilmestyy jostain nurkan takaa ja saadaan lapsetkin joskus hoitoon. Loppuviimein niitä meillä kuitenkin harvoin on, varsinkin niitä kosteampia :) ja jos mieli tekee sitä yhtä saunasiideriä saunan jälkeen joskus, niin voin sen kyllä ottaa :happy: Kunnioitan toki suuresti heitä joilla se ajatus omastani poikkeaa :Heartred

Meillä tulee kovin vauvauutisia nyt joka puolelta ja itellä alkaakin olla semmonen olo että voi kun se natsais tännekkin :Heartbigred

Kaikki noi teidän neuvot kokeiltu, ei toimi. Oon siis puhelimella ja itse sovellusta ei oo koska en enää muista salasanaa ni en pääse kirjautuu muualta. Pidän vaan tän välilehden aina auki :D Tässä ei toimi noi hymiötkää kunnol saan ne vaan viestin alkuun! Ai että ku toimii hyvin ;)

Pahoittelut menkoista Kärpänen :( Uuteen kiertoon paljon vauvaliimaa!
Peukut pystyssä, että Miralla lähtee viivat vahvistumaan! :finger:

Täällä menossa Dpo7, oireita kiinnitymisestä ollut koko viikon. Ihan kauheita vatsakipuja ja heikotusaaltoja. Ja tää päänsärky, tiistai aamusta asti särkenyt tasasesti tähän päivään asti.
Valkovuotoa myös tullut ihan hurjasti, normaalisti kun ei ikinä oikein tuu.
Tiedä sitten onko mielikuvituksen tuotetta, mutta toivotaan kyytiläistä kyllä kovasti!
:excited001
kp 20/28

Takaisin