Raskaaksi 2015

Onnea kaikille plussanneille! Oli kyllä hienoa luettavaa :)

Järkevä alkoholin käyttö on täysin soveliasta ja sallittua yrittäessä! :) Itse aion viikonlopun kunniaksi kurkata pullon punkkua kun saan lapset nukkumaan ja jään odottamaan miestä kotiin saapuvaksi, jotta pääsemme takaisin harjoittelun makuun ;)

kp3 / yk2

Just pyysin miestä tuomaan mulle yhen lonkeron kaupasta niin se alotti hirveen hätäilyn, että "ei sitä sovi juua, jos vaikka ootkin raskaana"..:rolleyes: Se on vähän höpsö ja ylisuojelevainen. Suostu nyt kuitenkin sen lonkeron tuomaan, kun ensin selvensin sille vähän asioita :grin Oon myös sitä mieltä, ettei yrittävien tarvitse elää odottavan elämää, vaikka ei nyt kuitenkaan tulisi mieleen hirveitä örvelöitä vetää, varsinkaan kierron loppupuolela.

Raskauskeijun testit oli tänään jo postilaatikossa! Siellä on kyllä nopea palvelu. Tänään on kalenterin mukaan laskettu ovispäivä, mutta ei mitään oloja vieläkään siihen suuntaan. Kaks testiä olen myös tänään tehnyt, puolen päivän aikoihin ja toisen iltapäivällä. Iltapäivän testissä viiva oli selvästi erotettavissa, mutta kuitenkin haaleampi entä testiviiva. Mietin, että pitäisikö nyt illalla tehdä vielä huvikseen yksi..:rolleyes: Kaappikin kerta on testejä täys.

Mie oon kyllä täysin samaa mieltä tuosta juomisesta yrityksen aikana, kohtuudella saa ottaa :)
Itse siis juon muutenkin harvoin (tuli alaikäsenä kännäiltyä ja rellestettyä tarpeeksi) ja melko pieniä määriä silloinkin. Voin sanoa ett oisin taatusti jossain antenniosastolla stressin ja kaiken muun hätäilyn takia jos oisin tän reippaat 1,5vuoden yritysajan eläny ku odottava ;)

Tietenkään en sano etteikö absoluuttinen nolla raja olisi hyvä vaihtoehto sekin, tietysti on sellaiselle joka sen ominaiseksi tuntee. Jokainen tekee omat päätöksensä sen mukaan minkä tuntee olevan parhaaksi :)

Täällä syysloma alkoi kera täishown.. jep kyllä vain. Miehen tyttö vietti meillä syysloman ja tulin näin viimeisenä päivänä kurkistaneeni neidin tukkaan kun niin kovasti sitä rapsutteli ja pää oli ihan kraatereilla.. kutituksen syy löytyikin aika nopsaan kun tukka oli täynnä täitä ja munia..yhteensä 15kpl eläviä yksilöitä ja noin 100munaa oli kerenny tukassa viihtymään. Nyt sitten päiväni ratoksi puunattu koko kämppä, pesty 5koneellista pyykkiä ja tuuletettu petivaatteet pakkasessa..myös vanhemmalta likalta löytyi eläviä 3kpl ja nuoremmalta pelkkiä munia. Oma tukka on vielä tarkastamatta.. täishampoolla käsitelty kaikkien tyttöjen tukat ja kammattu läpi.. miksi oi miksi juuri nyt? Vähempikin kakkalasti tähän päivään olis riittäny kyllä oikein hyvin :meh:
Voin kertoa että järki meinaa jo heilutella korvan juurella jättäen hyvästejä :eek:

Onnea hurjasti plussanneille♡ tarrasukkia matkaan!

Mulla on melkeen kaikki raskausoireet palannut!
Koko ajan helkutin kylmä,kutittaa jaloista,väsyttää,oksettaa,nälkä ja pissattaa :arghh:

Noista testien viivoista oli puhetta että raskauskeijun testeihin on saatu myös vedellä haamuviiva testiin. Ja pc:n nettisivuilla jo lukee että haamuviiva on ihan normaalia että näkyy ilman että tarkoittaa raskautta. Kyllä siinä testissä pitää ihan kunnolla olla väriä että plussa tai haamu plussa on. Tosin jännähän noita viivoja on tirkistellä ja vertailla :)

Julia ja huiskis onnea! Huiskiksella vähän ylläri plussa :)

Onnea vauvakuume!

Onnea whitmylov!

Ehkä mä vaan kuvittelen nää kaikki oireet itelleni? Johtuu varmaan niin kovasta halusta tulla hetinyt raskaaksi -fiiliksestä.

Viima, onko sulla joku ultra et ne kattoo että kohtu on varmasti tyhjä edelleen/tyhjentyny kokonaan? Luulen et nuo oireet on vaan hormonien heittelyä. Mullahan oli oireita vaikka alkio ei enää kehittyny, loppuivat vasta sit kun tyhjennys tehtiin, ei ihan heti kaikki siihenkään... Ei ne ihan seinään lopu ennenku raskaushormoni poistuu kokonaan ja kroppa alkaa palautua normitilaan.

Mulla seilaa estrogeenit ihan miten sattuu, vaikka negaa on näyttänyt elokuun alusta asti ... Sillä perusteella voisin esim kuvitella olevani hedelmällinen joka päivä :) mutta niinhän ei todellisuudessa ole ...

Nyt on tullut taas niin paljon juttua, etten millään pysty kaikkeen tarttumaan, mutta yhteisesti lähettelen kaikille positiivista mieltä missä kierron vaiheessa sitten kukin menee. Plussataan ketju tyhjäksi!

Mira, kohtahan se on jo testin paikka :grin Pidetään peukkuja!

Viima, voimia :Heartpink Kannattaa ehkä oman mielenrauhan vuoksi käydä jossain tarkistuttamassa, että kaikki on kuten pitääkin, ettei tarvitse arpoa.

ON: yk 3, kp 12 ja ovistesti edelleen nega. Plääh. No, mies on nyt viikonlopun reissussa, joten sinällään ihan hyvä.

Googlailin tuossa aikani kuluksi kokemuksia macasta, ja aika monella tuntui aloittamisen jälkeen menneen kierto sekaisin/ ilmenneen välivuotoja, joka minullakin siis tapahtui viime kierrossa. Mutta ehkä se siitä tasoittuu, sillä lopettaa en aio. Ihemetyttää vaan, kun tissit on olleet kosketusarat jo monta viikkoa, eikä se ole yhtään normaalia... Ei pitäsi miettiä liikaa.

Ja mitä tuohon alkoholi käyttöön tulee, niin itse en kummoisesti juo. Nyt poikkeuksena punaviini, jota litkin lasillisen kierron lopussa. Pahaahan se on, mutta hyvään tarkoitukseen :wink Nenästä vaan kiinni ja kurkusta alas. Hah :p

Mukavaa lauantaipäivää kaikille!

Tuulia, jospa se ovis tietää tulla vasta päivänä jolloin ukkos on paikalla :)
Kärpänen, voi höh :/ pahoittelut menkoista ...
Katjusha kp 30 / 35-40 aamulämpö 36,7..

Menin sit testaamaan ja maailman hailuin haamu sieltä tuli. En saanu edes kuvaa siitä. Silti rupes jännittää vaikka tiedän et uutta testiä tehtävä kuitenkin. Ja sit kun joku vielä sano et haamu voi tulla turhaankin :o aapua! Eli yritän olla niin kun en olis testannukkaa vielä mitää, älkää onnitelko!

Mira, minä haluan ehdottomasti silti kuvan, vaikka siinä ei oliskaan mitään! Teille jotenkin toivoisin erityisesti sitä plussaa! Pidän peukut pystyssä! :)

Takaisin