Raskaaksi 2015

Voi harmi piilo.. Jospa nyt tässä kierrossa sit kävis tärppi :)

Onnea myöskin huiskikselle :happy::happy:
On täällä yksi niin harmistunut kun tuherteluvuoto alkoi eli täti on siis ovella, kuvittelun piikkiin siis kaikki oireet taas menee.. Harmittaa..ja kun ensi kierrosta tiedän ettei tärppipäiviä täysin päästä hyödyntämään kun mies reissussa :sad010 mutta oikein paljon onnea plussanneille :Heartred

Hurjasti onnea!!! Ja eikö niin että me loput jatketaan plussa-aaltoa seuraavasta kierrosta ;) toiveet ainakin on korkealla. Täällä menossa kp 3/27, varsinainen yk3 (aiempia tjot/varmat päivät en laske) ja 1 kkm takana.

Onnea myös vauvakuume! :)

Piilo, hirmu harmittavaa tommonen feikkiplussa, voi plää :(

Joo tännekin kesävauva kiitos, on ne heinä- ja elovauvatkin vielä semmosia ;) Nyt on varmaan kp 3 mut tuhrua tuli viikon ennen tämmöstä vähä normaalimpaa vuotoo, mut melko niukkaa tääkin. Nyt on kolmas kierto kkm:n jälkeen ja tää koitetaan mennä rennosti ilman ovistestejä ja aamulämpöjä, toivotaan parasta :)

Plussia lisää vaan tänne ja ovisplussia myös, nii pääsee piinailijat piinaileen! :)

Onnea kaikille plussanneille!!! :) <33

Ja Piilolle onnea ensi kiertoon, toivotaan että silloin tärppää!

On. Eilen oli siis vahva plussa ovistestillä, pupuiltiin eilenkin kahdesti ja tänään kerran.. Ollaan kyllä tällä viikolla joka päivä päästy hyödyntää kun on syysloma :'D Mies on flunssassa mutta eipä tuo oo sänkypuuhissa valitellu!! Nyt kai sit on ne hedelmäliset päivät ohi? Aattelin testata vasta marraskuun viidespäivä, nyt kp 16/? Koska silloin pitäisi kaiken jären mukaan tädin tulla jo käymään. Kiertoa en osaa sanoa varmaksi, kun ne pillerit vasta lopetin. Eilen jäätävät alavatsa krampit, vasen puoli alamahasta edelleen kosketusarka. :00

Huikea plussa-aalto viikonlopun alkuun! Paljon onnea kaikille plussan saaneille :smiley-angelic003:Heartred

Piilolle pahoittelut, varmasti tuntuu kurjalta kun toiveet ehti herätä!

Yhdyn ehdottomasti mielelläni ensi kuun plussa-aaltoon minäkin! Heinäkuu kuulostaa hyvältä kuulta synnyttää :happy119:happy:

On. Kp8/3?(38), ovista odotellessa. Mies ollut lomalla koko viikon kun normaalisti reissussa 3-4pv ja pinna alkaa kiristyä molemmilla. Ei siis paljon pupuiluta mutta jospa se tästä :hilarious:

Kaikille paljon plussatuulia ja aaltoja sekä viivojen vahvistumisia. Plussanneille ja tuleville plussaajille paljon tarrasukkia sekä vauvaliimaa matkaan :Heartpink

hei, kysynpä vielä teiltäkin mielipiteitä, nyt kun tänään on siis se kp 1 niin voinko juoda viikonpäästä viikonloppuna (kp 9-10) meillä olisi mökkireissu tulossa.
vai oletteko itse olleet täysin juomatta koko kierron ajan aina. itse olen nyt ollut mutta tähän kiertoon sattuisi tämä reissu ja seurue ihmettelisi jos en ota,ja vauvahaaveet pidämme vielä salassa. Ovistahan tulee sitten vasta seuraavan viikonlopulla jos tulee.

Järkyttyneenä tutkin tätä minun profiilia kun uusi täällä olen niin olen muka peukuttanut jollekin alaspäin jotain juttua,ja laittanut huonoa kieltä merkin :wtf,se ei todellakaan ole ollut tarkoitukseni,joten vahingossa olen sen tehnyt jos näin on käynyt puhelimella sählätessä :facepalm:

Muoks*
Oman mielenrauhani vuoksi selasin kaikki lukemani jutut ja en kyllä löytänyt mistään että olisin jollekin nuin laittanut joten tämä kyllä nyt vaan tilastoissa sekoilee...

Muokattu viimeksi:
Helinäkeiju, mä ainakin nauttisin mökkeilystä ihan täysin! :) ei sillä alkoholilla ole tossa vaiheessa merkitystä. Tietty parempi pidättäytyä kokonaan jos haluaa, mut ei kyllä tee haittaa kellekään.

Välillä on hyvä nollata ja rentoutua kunnolla! Ties vaikka tärppäis siinä samalla ;)

Toivotaan että niin kävisi,nollausta tämä stressaaja tartteenkin.. itkua piti tänään töissä vessassa pidätellä kun täti tuli kylään... ei pitäis ottaa näin vakavasti tätä mut kun se oma pieni olisi niin toiveissa, ja tuntuu aina ikuisuudelta aloittaa alusta nämä kp.t mut uudella tarmolla eteenpäin ja rentoutuneena mökkireissulta toivottavasti kotiin :)

Helinäkeiju, niinhän ne suosittelee ottamaan lasin punaviiniä oviksen jälkeenkin että pysyy rentous. Jos onni on myötä - alkio kiinnittyy viikon päästä oviksesta :) Omalta kohdalta siinä kohtaa sitte himmailis jo...

Tuohon juomiskysymykseen liittyen... Mulla on ajatuksena ollu että vähennän juomista nyt kun ehkäisy on jätetty pois. Musta tuntuu hölmöltä ja ristiriitaiselta että juoksisin joka vkl baareissa tuhannen humalassa, kun pikkuinen ois tervetullut ja jossain kohtaa toivottavasti mukana matkassa. Kuitenkaan en näe järkeä elää jo kuin odottava, kun en sitä ole. Jos kestääkin vaikka vuosia ennen kun tärppää niin en näe järkeä sitä aikaa olla sen takia juhlimatta, raskaana ehtii olla kun on sen aika. Jos joku ymmärtää pointtini :) viime kierron aikana join kerran, ja varmistin ennen sitä testillä että näyttää negatiivista. Nyt lähti yk2 käyntiin ja yhdet juhlat tulossa missä aijon juoda. Toivottavasti viimeisiä kertoja hetkeen ;) järkevissä määrin siis alkoholin käyttö mielestäni ihan ok :) hyvää viikonloppua! :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin