Raskaaksi 2015

Onnittelut Julie00 ja Huiskis! Ihana nähdä tällaisia kunnon plussia, antaa toivoa itsellekin. :)

On. Kp5/28-30-40??? vierähtää käyntiin ja täti on poistumassa. Ajattelin käyttää tän kierron oman kropan toimintaan tutustumiseen. Oon ehkä vähän naivisti kuvitellut, että koska edelliset raskaudet on alkaneet ilman varsinaista yritystä niin nytkään ei tartte tärppäämisistä murehtia vaikka elämäntilanne aivan toinen. No, elämä opettaa. Suunnittelin että jos nyt joka päivä seuraaviin kuukautisiin asti heilutellaan peittoja niin ei ainakaan yrityksen puutteesta jää kiinni.. laughing7

Nemira, siitä se lähtee - uusi kierto uusi mahdollisuus. Eihän sitä tiedä, ennenkuin kokeilee :)
Taidan olla äärimmäinen tapaus tässä tai pitkään yrittäneiden ketjussa, mutta näinkin voi käydä: Omalla kohdalla uskoin tietenkin alkuun, että seksiä harrastamalla tulee raskaaksi. En tikuttanut tai mitään, elettiin vaan normaalia avioelämää (ei pakkoyrittämistä). Puolentoista vuoden kohdalla menimme tutkimuksiin. No, kymmenen vuotta on kulunut, eikä seksi ole johtanut yhteenkään raskauteen :)
Edelleen toivon kipinä kuitenkin elää, eli optimismi on syvällä ja pitää liikkeessä!
Katjusha about 3 dpo ehkä

Withmylove, onnea plussasta!!
jopas on onnekas aamu, lukuisia hyviä uutisia!
Pitäkääs tuo virtaus nyt päällä että hitaammatkin ehtii mukaan ;)

Onnea kaikista plussista! ☺ kovasti niitä kuuluisia tarrasukkia teille toivon. Täällä kp 22/?. Ovis varmaan mennyt jossain vaiheessa. Peiton heilutukset jäänyt vähille, joten plussaa tässä kierrossa turha toivoa. ☺

Katjusha, oon lueskellut tuota pitkään yrittäneiden ketjua ja pakko toistaa omaa sanomaa, että te ootte kyllä niin vahvoja ihmisiä! Tuo sinunkin asenne on ihan uskomaton, nuinkin hurjan monen vuoden jälkeen vielä jaksatte uskoa ja toivoa, ihan mahtava juttu! Itse olisin varmasti jo luovuttanut ajat sitten ja vaipunut syvälle synkkyyteen. Oon ihan tosi malttamaton ja jos jokin asia ei heti onnistu, niin nakkaan hanskat tiskiin. Oon siis sellainen ihan kaikessa, ollut lapsesta asti.
Minä kyllä uskon, että teille se oma pieni sieltä tulee. Ihan varmasti:happy:

Pikkukonna, on tässä saanut ihmisenä "kasvaa" - välillä mäkin jouduin ottamaan mielialalääkkeitä, mutta ne piti vaan lopettaa ennen kuin aloitettiin koeputkihoidot. Tasapaino on nyt tavoitteena, tuli mitä tuli. Saat uskoa että kolme koiraamme saavat kohtuuttomasti hellyyttä osakseen, kun johonkin sekin energia on suunnattava!

Onnea plussista ja tarrasukkia kaikille matkaan! :)

Toivottavasti muut pääsevät vielä tässä kierrossa mukaan tähän plussa-aaltoon! :)

Takaisin