Raskaaksi 2015

Hurjasti onnea Julie ja Huiskis! :wav :wav

Withmylove onnea sinnekin haaleasta viivasta! :grin

NaanaK, mulla on myös Letrot käytössä. 1tbl kp 2-5. Nyt on menossa kolmas letrokierto. Kahdessa ekassa on hienosti kypsynyt yksi folli, nyt kolmannessa olikin kaksi. Ollaan siis yksityisellä niin ollaan käyty folliultrassa joka kierrossa, tosin nyt lääkäri vähän sanoi että älkää tulko enää. :grin Tarkoitti siis että ei tarvitse tulla kun selkeästi annos on mulle sopiva.
Minäkin pyörin enemmän siellä pitkään yrittäneiden ketjussa, mutta käyn kyllä lukemassa täällä jutut.

Kiitos onnitteluista!
Onnea Withmylove!

Soitin jo äsken neuvolaan ja sain ensimmäisen äitiysneuvola ajan 16.11.
Kuulemma nyt on menossa rv 4+6 ja LA 18.6.

Viime yö oli kyllä ihan kummallinen. Heräsin ensimmäisen kerran jo keskiyöllä ja kuvittelin olevan aamu. Toisen kerran heräsin viideltä ja nousin ylös ihan reippaana, taas kuvitellen, että on jo aika herätä. Siinä sitten ajattelin tehdä r-testin, jostakin päähänpistosta ja viivat ilmestyi heti näkyviin. Mies-parka joutui heräilemään pitkin yötä minun levottomuuksiin ja aamullakaan ei uutinen tainnut ihan heti mennä perille. :grin

Mun erikoinen tilanne näyttää nyt tältä :Heartred
Tänä aamuna klo:05:30. Enhän malttanut olla katsomatta onko yhtään viiva vahvistunut eilisestä.

:love7

Mutta en uskalla liikaa innostua ennen kuin menkat on jääneet pois.
Toivon todella että tämä on nyt pysyvä plussa :Heartred

Onnea Huiskis myös täällä :)

Liitteet

• 12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    42.3 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Aamupissasta tehty ovistikku.eiköhän se pian ole ovis tulossa.vähän punaisempi mitä kuva näyttää.
Onnea plussatesteistä ❤

Liitteet

• WP_20151016_10_21_14_Pro.jpg
    WP_20151016_10_21_14_Pro.jpg
    245.2 KB · Katsottu: 162
Muokattu viimeksi:
Labran raskaustesti verestä oli arvoltaan alle 1, eli negatiivinen. Eli nyt sit vaan jatketaan kiertoa kp9/29 ja yk3:sta ja jatkan oviksen metsästämistä o-testeillä ja unohdan noi samperin raskaustestit johonki pitkälle tulevaisuuteen. Ilmeisesti one stepin testit 25mlU voi näyttää väärää plussaa ja punasta väriä vaikka ei raskaana olekkaan. Ai että kun syö sisältä, vaikka kuinka olin muka varautunut kuulemaan negatuloksen digin negan pohjalta olin siltiki kerenny kasvattaa toivon liian korkeelle. En luota kyllä enää mihinkää testeihin, en vaikka mieskin tulkitsisi testin selkeäksi plussaksi. :banghead::banghead:

Onnea kuitenkin muille oikean plussan saaneille!

Tänpäivänen testi mädäntyköön väärine plussineen syvällä sangossa
2015-10-16 11.03.25.jpg

Whitmylove jos kaikki menee hyvin niin meillä on sama LA vaun laskurin mukaan! :love017
Onnea myöskin sinulle ! Tarrasukkia ja vauvaliimaa tonneittain :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Täällä menossa vissii rv 4+1.. Soitan ma vasta neuvolaa jos ehdin :0 oon töissä silloin.. Et en varmaan sillo vielä :) keskiviikona ehdin soittaa ehkä
Sit :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin