Raskaaksi 2015

Tervetuloa NaanaK!! Ja tervetuloa takaisin Withmylove!!

Jospa sitä kohta saataisiin tänne niitä plussia :D

on: Alkaa vuoto olla lopuillaan, eli en verenhukkaan kuollutkaan vaikka niin hetken jo epäilin :D Reissukin siirtyi marraskuulle eli tässä kuussa olisi mahdollista tärpätä!! Sukulaiset ei meillä tiedä että toista haaveillaan ja anoppi ihmettelikin tuossa, miksi ei ole pojan vanhaa pinnasänkyä muutossa myyty kun eihän me sitä enää tarvita. Onneksi pystyin vättämään, että säästän sitä veljelleni jos sattuvat puolisonsa kanssa sitä kohta puoliin tarvitsemaan :happy:

Jouduin tilaamaan töissä isompia työhousuja..en olisi uskonut, että kierukan poiston jälkeen voi paino nousta. On kyllä ruokahalukin ihan erilainen, joten eipä tuo mikään ihme ole. Eikä kyllä pari lisäkiloa haittaakkaan kun aina jonkin verran alipainoinen olen ollut..ja onpa talveksi lämmikettä :grin

Ihanan aktiivista keskustelua täällä kuulin tänään ettei hedelmöityshoitoja aloiteta lainkaan jos painoa on liikaa, onko täällä jollain kokemusta tälläisestä? Itsellähän tuota painoa on jonkin verran ylimääräistä, josta tosin jo saanut huimat 2kg tiputettua tässä parin viikon aikana eihän nuo hoidot siis vielä mitenkään ole ajankohtaisia, mutta jotenkin hämmästyin tuosta tiedosta, onneks tajunnu jo alottaa keventämisen

Jotenkin jo yhden päivän jälkeen tähän keskusteluun jää koukkuun ja odottaa koska toisille tulis plussia itellä taas kierto niin alussa ettei tarvii vielä jännittää, pitää vaan harrastaa

^ Haha! "Pitää vaan harrastaa!" hyvin ilmaistu
Täällä menkkajomoja ja palelua. Tuntuu, et rinnat olis kasvaneet... Kp 23/28

:banghead: Opin myös ettei padin emojit toimi täällä vaan ne pitää ottaa tuolta valikosta :) mulla nyt siis menossa vasta päivä 8 kautta joku, se on nyt vaihdellu pillereitten lopettamisen jälkeen 24-29...

Meilläkään ei sukulaiset ole tietoisia näistä meidän vauvahaaveista. Esikoisen synnyttyä anoppi jaksoi vihjailevasti kysellä pikkusisaresta hmm.. ehkä kolmisen vuotta, mutta sitten luovutti, kun ilmeisesti luuli, ettei me koskaan toista enää haluta koskaan, kun ei heti ruvettu hommiin:grin Me kun myytiin esikon kaikki tavaratkin (pinnasänky, vaunut yms.)

Mua kans nauratti tuo Hamman "pitää vain harrastaa", hyvin sanottu!:p

Onko moni täällä tilannut tuolta Raskauskeijulta testejä? Mulle laittoivat tänään viestiä, että mulle lähetetyt testit oli jostain "huonosta erästä" ja laittavat tällä viikolla kasan uusia tulemaan, ilmeisesti samaa merkkiä + jotain toista niillä myynnissä olevaa. Just kun uhosin, etten näiden jälkeen enää lisää ovistestejä kyllä halua, niin sieltä niitä on kunnon paketti nyt tulossa kuitenkin:grin Mutta tosi hyvää palvelua ainakin!

Niin se vissiin Hamma on, että jos on -ainakin kovasti- ylipainoa, niin pitäs sitä sitten tiputtaa. Mutta hyvä jos oot jo muutenkin alottanu!

Pikkukonna, mie oon tilannu raskauskeijulta ja oon tykänny kovasti ja tosi nopsaa toimittavat! Ja näköjään muutenkin on hyvää palvelua :)

Ootteko käyttäny tota vau.fi sovellusta? En oikein tajua sitä, pääseekö sitä kautta tänne foorumoimaan? Kun tää on puhelimella normi googlen kautta vähän haasteellista, äskenkin painoin "en tykkää" - nappulaa vahingossa.
Ja sitten vielä; pitääkös mun laittaa johonkin listaan nimeni ja tietoni vai onko se lista jo kenties paisunu niin ettei sitä käytetä ennää? :p

Naanak, mä en kännykällä muuta käytäkään ku Vaun appia. :) ei tarvi kirjautua joka kerta uudelleen ja on helppo käyttöinen.

Mä oon kans ihan tykännyt Raskauskeijun tuotteista, mutta onkohan ne edullisimmat liuskat saanut huonoa palautetta... En tiedä. Mulle tuli keskiviikkona niitä ovistestipuikkoja, kun töissä/reissun päällä on mulle vähän hankalia ne liuskat. Paras aika o-testailla iltapäivällä.
Raskaustesteihin en oo saanut outoja haamuja tai vääriä hälytyksiä muuten :)

NaanaK toivon sulle pikaista plussaa! Tervetuloa mukaan kuumeileman! :)

Tervetuloa takaisin withmylove :)

-jopsu- kp 12/26-28 yk 4

Ite oon tilannu perhosesta raskaustestit ja ovistestit. Voin suositella, on tosi nopee toimitus. :) Ja aina on mulla ollu ekstraa paketissa.

Minä kans tilannut raskauskeijusta, todella nopee toimitus on ainakin ja aina on ollu parit extra testit paketissa mukana. :)

Mua särkee edelleen päätä, nyt kestäny putkeen jo melkeen 2vuorokautta. Tuun ehkä hulluks pian!
Kp 18/28

Nennaa, kiitos plussatoivotuksista! :) Mahottomalta tuntuu, että niin hyvä tuuri kävis että heti tärppäis, mutta suapi nähdä. Tässä sormet ristissä vietellään loppuviikkoa mun vanhemmilla, niille ei olla puhuttu mitään että yritetään niin on kiva kärvistellä tässä tuppisuuna :p

Mites mitä ootte mieltä, uskaltaako tässä vaiheessa syödä vaikka pellavansiemeniä joita ei raskaanaoleville suositella? Vai ajattelenko liikaa, vaikuttaako tässä vaiheessa syömiset sikiöön? Jos siellä semmonen olis. Laitettiin just siemennäkkärii uuniin ja ihmetystä saisin osaksein jos en mahtiahmattina sitä söis :grin

Ei vaikuta! =) kuulema ihan alussa ei alkoholikaan vaikuta koska alkio ei ole äidin verenkierrossa vielä tms.. että tuskinpa pellavansiemenistäkään on mitään haittaa. =)

Tässä tämän aamun tulos ei epäselvää :)

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    677.9 KB · Katsottu: 221
Takaisin