Raskaaksi 2015

Piilo tuliko sulla tohon one step testin viivaa yhtää punertavaa? Vai pelkkä tollai haalea väritön viiva ?

Uusille tervetuloa, toivottavasti on vain pikavisiitti kyseessä eli pikaisia plussia! :)

Piilo, toivottavasti oli vain liian aikaista digille, testaa parin päivän päästä uudelleen sillä jos liuskoissa vahvistuu viiva :)

Tänä yönä voin jo nukkua ilman särkylääkettä! Makaan jo sängyssä ja kirjoitan tätä viestiä vielä. Heh :D
Vuoto on enään todella niukkaa, ja luultavasti jo 2 päivän päästä en enään vuoda yhtään. Kivut olivat vielä toissapäivänä ihan kauheita. Makasin kuuman suihkun alla lattialla kippurassa, kun se oli ainut mikä auttoi.
Ei edes huomaa, että ois km tullut. Jännä miten nopeasti kroppa parantuu!
Mutta öitä kaikille! Aamulla pitää nousta 8 vaikka sairaslomalla olenkin.

Viima, yleensähän kroppa toipuu keskenmenosta sitä pitempään ku mitä raskaus on kestänyt, jos oon ymmärtäny oikein. Jos kohtu ollu käytännössä tyhjä ja hcg noin matala, niin aika äkkiähän siitä varmaan palautuu normitilaan, mikä on onni sulle :) Toki eihän se hormoni hetkessä elimistöstä poistu vaikka vuoto loppuiskin, mulla näytti muistaakseni vielä 2vk päästä tyhjennyksestä plussaa, toki mulla oli aika leffaviivat jo 4+0.

Tervetuloa uusille!

Jospa se oli Piilo vielä liian aikaista vain digille!:) Kyllähän tuo One Stepin plussa ihan selkee on, mutta otappa sitten selvää milloin ne on tosissaan ja milloin vain herättelee turhia toiveita.. Toivottavasti sulla lähtee viivat vahvistuun!

Kiva kuulla Viima, että siellä alkaa jo kroppa olla toipunut. Voit täysillä alkaa keskittymään tulevaan raskauteen:wink

Piilo, voi olla hyvin mahollista ettei digi sitä vielä näytä. Ja jos en väärin muista niin olit raskauskeijulta tilannu testit? Katoppa tuo kuva minun testailuista. Ero on huomattava :D

Liitteet

• 13.9.JPG
    13.9.JPG
    554.1 KB · Katsottu: 206
Mh- ohoh mikä ero vaikka sama herkkyys kummassakin :eek: mikä kp sulla oli ku testasit noi?
Pitääkin vissiin käydä ostamas kaappiin myös pari pregchekiä ja kattoo antaako selkeemmän ku noi raskauskeijun one stepit:rolleyes:

Mieskin jo hieman hermoheikkona kun nähny noi plussat ite one stepeissä ja digi oliki sit nega..:wideyed: no mut josko noi smarketin testit antais nyt sitte selkeen plussan?!

Viimalle paljon tsemppiä alkavaan kiertoon, toivottavasti odotus palkitaan ja seuraavalla bebellä on kunnon tarrasukat mukana :happy093
Mä istun parhaillaa terkkarissa ja odotan hoitajalle pääsyä tikkien poistamisee. Ajattelin samalla kysyä jos saisin samalla reissulla verikokeisiin lähetteen ni näkis verestä mahdollisen hcgn määrän :Heartbigred

Voi vitsit, kun täällä on jännät paikat! Menee seuraavat tunnit ja päivät varmaan kärkkyessä tilannetta :wink Kovasti plussatuulia ja viivojen vahvitumisia niitä odottaville!

Täällä vain sitä samaa. Yk 3, kp 10 ja ovistesti nega. Miehen pitäsi tulla puolen päivän jälkeen kotiin reissultaan, ja sitten onkin luvassa talletteluja ennen kuin lähtee taas viikonlopuksi pois.

Piilo, oiskohan ollu muistaakseni kp 31/30. Mie koitin nyt vähä tehä taustatutkimusta, muttei oikein meinaa ajatus kulkea :D Kuin pitkäle sie testailit ovista? Ko jäin miettimään, että jos sulla ovis oiski ollu vasta tuossa kuun vaihteessa/ekoina päivinä ja ois ollu kiinnittymisvuotoa ne sinun "menkat"? Iteki sillon ko ekan ja ainoan kerran ovista testailin, niin parina päivänä oli semmonen testi, että sen kyllä ois voinu hätäseen tulkita plussaksiki, sitte taas haaleni ja kunnon plussa tuli ilman mitään ennakkovarotuksia.

Tännehän on tullut paljon tekstiä...jännät paikat monella! :) Täällä menkkajomoja ja palelua. Sunnuntaina ajattelin testata, vaikka tiistaina pitäis menkkojen alkaa. Ja pieni valivali: Ei ole mitään niin epämiellyttävää, kuin viettää tunti asiakkaan kanssa samassa huoneessa, joka on laittanut pullollisen hajuvettä naamaansa...meinasin pyörtyä siihen käryyn!!! :hungover:

tsemppiä testailijoille tulkoon oiken monta plussaa testeihin :)

kärpänen jep tiedän tunteen ja muistan ku kerran istuin aikoinaa apteekis suomessa asues ja ootin et pääsen reseptil ostaan allergialääkkeet ku loppu ja sit yks nainen istu vieree ja mikä haju voi elämä ja mä oon yliherkkä hajusteille ni aivastelin ja nokka vuosi iha hirveä olo kaikkiaan.

pitäsköhä ukolle ny sanoa et tois testin varoiks oon alkan yölläki menee vessaa nyt, lisäks asioi unohtuu , mielialat vaihtelee. mä imetän viel ympäri vuorokauden eikä menkkoi ol ni todennäkösest nega tulis mut parempi varoa ku viime raskaus oli hankala ja olin vuoelevos melkei synnytykseen ja lääkitys alust loppuu päällä.

Hamma tervetuloa joukkoon mukaan! Toivon pikaista plussaa! Toki pillereiden jälkeen voi hetki mennä että keho tajuaa että saa tulla raskaaksi :/

Piilo89 toivotaan että viivat lähtee vahvistumaan!!

Viima hyvä jos kroppa alkaa olemaan taas normaali! Pääset sitten yrittämään uutta raskautta :)

On. Täällä oli siis eilen ovulaatiotesti plussa ja tänään taitaa olla sitten itse ovulaatio ainakin luulen niin koska masussa on sellaisia vihlaisuja :) nyt toivotaan vaan että antibiootti ei haittaa raskautumista :/

-jopsu- kp 12/26-28 yk 4

Onpas ihme ku toinen näyttää negaa ja toinen viivoja pitääköhän ite kans kokeilla toista testiä.. Jos sitte se näyttääki negaa Voih.. Onks noi jotenki iha surkeita noi one step testit :((!?

Mun kokemuksella one stepit näyttää turhankin helposti haamuja, kolmas kuukaus oli just mulla noi käytössä ja haamuja tuli taas, jo ennen ovistakin. En uskalla niihin enään itse luottaa, ennenku pärähtäis kunnon viivat. :)

Piilo: Suosittelisin varailemaan labraan aikaa siihen hcg total- mittaukseen. Sieltä mä sain tulokset alle 1, vaikka näytti just samallaisia haamuja, kolmena päivänä peräkkäin. Toivotaan, että sulla sielä masusssa olis joku asukki kuitenkin :)

mä en epäile kyllä yhtää omaa positiivista vaaleeta testiä. (One step) on mulla sellai olo et tuolla mahassa on jotain Käyn hakee tänää apteekista testin vielä :)

Ja kuitenki tosiaa niinkuin sanoin aikasemmin niin viime kierrossa kun testasin niin tuli iha puhdas nega mulle .. :) testi oli edelleen onestep :)

Julie00 mikä kp sinulla on nyt menossa? Ja mikä kp testasit ekan kerran :happy:? Täällä kuumeisesti mietin millon uskallan testata uudestaan kun negaa vielä kp 26 nyt. Mulla noita mammaks.fin testejä..

Takaisin