Raskaaksi 2015

Jep jep viima. Hohhoijaa. Ei se siittiö siitä yksinään vauvaks muutu xD onneks sentää sä tiedät asioista!

Maanantaina tuli cb digilla 2-3 viikkoa raskaana, joten uskottava se on. :love7 Kiitos kaikille onnitteluista! :signs001

Viima, millon kävit gynellä ja millon uus ultra? Mulla ollu vastaava kokemus ja tuossa se 1v8kk "tyhjä kohtu" nukkuu. :hilarious: Ja olin vielä 6+4 kun tämä tyhjä diagnoosi tehtiin, siitä viikon päästä uus ultra ja sitten näkyi pieni ihmisen alku ja koko vastasi viikkoja 7+4.

ihania nää tyypit jotka ei tiedä lisääntymisesä yhtään mitään ja ajattelee sen tapahtuvan heti ekalla kerralla ilman ehkäisyä :P

Toisaalta enpä itsekään erityisen paljoa ollut perehtynyt asioihin kun esikoista alettiin yrittää... Sillon kävi tuuri ja tärppi kävi yk 2 tai 3.

Nyt kakkosta toivottu vuosi.
Vähän on tullu hankittua lisätietoa näistä jutuista :P
Ihan opettavainen kokemus tää kakkosen yritys.
Kärsivällisyys toki ei oo lisääntyny.

Tällä viikolla alkaa oviksen tikutus ja toivottavasti ovuloin ja saadaan viel tallettelut oikeille ajoille. Huh ei oo helppoa

Meritähti kp14/31

Viima ei oo todellista! Ihan hirvee akka! Tai siis molemmat, äiti ja tytär.. Tottakai satuttaa vaikka yrittää olla välittämättä! Mullakin äiti on raskautunut heti ja silti me ollaan saatu yrittää jo yli puolivuotta. Ei voi sanoo kun jaksamista!

Wildside, aivan kamala hoitsu sulla on ollu! Mikä näitä ihmisiä vaivaa, hassua?! Perkele sanon mä!

Ovistikuista kysymys.tääl ollu puhettakin, mut en löytäny.eli onko teillä pikkuhiljaa päivittäin tummunu viiva, vai tullu kerrasta vahva viiva? Tääl mennään nyt kp16/33

Mulla ovistesteissä viiva ei ainakaan ole muuttunut vielä mihinkään suuntaan, yhtä hailakka joka testillä. Ekan testasin kp7 ja nyt viimeisin tänään kp13. Tosin en oo varma ovuloinko edes ollenkaan, joten tämä mun vastaus oli nyt kyllä ihan turha :grin Tänään olin kyllä pienen hetken ajan ihan varma, että se oli pikkusen tummunut, mutta taisi olla kuvittelua vaan.

äippä2015 Minulla alkoi ilmestyä pikkuhiljaa hailakkaa viivaa joka sitten yhtenä aamupäivänä (kp 14) oli edelleen hailakka ja illalla lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva,tästä sitten seuraavana päivänä oli taas hailakka ja sitä seuraavana ei enää ollut koko viivaa,joten tämän lähes yhtä vahvan tulkitsin ovikseksi,lienenkö tulkinnut väärin.. mutta vielä sitä oviksena oon pitänyt kokemattomana tikuttelijana, kun ekat tikuttelut oli.:)

Suuren suuret onnittelut kaikille raskautuneille! Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan❤ :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Viima, huhhuh kun sain vedet silmissä nauraa noille siun läheisillesi, voi pojat :D ei oikeesti 22-vuotias voi olla noin jälkeenjäänyt perus biologiassa! :DD
Pahoittelut km takia, toivottavasti hcg olisi laskenut ja pääsisitte pian uuteen yritykseen!

Äippä, miulla ainki tuli vaan yks-kaks plussa ovistikkuun. Toisillahan on hiljalleen noussut, sitten tullut lähes puhdas nega ja seuraavaks ollutkin aivan selkeä plussa.

Eipä taida olla kovinkaan verrannolliset kylläkään äidin ja tyttären yritysajat. Miuta äiti sai yrittää vuoden verran (välissä kuitenkin km) ja veljeni tärppäsi ennenku kierto oli käynnistynyt kunnolla, eli ilman menkkoja miuta imettäessä kun olin 3kk vasta.
Nyt me ollaan yritetty 1,5v ilman plussan plussaa.

Mies pääsee maanantaina antamaan simppanäytteen ja parin viikon päästä pariskuntakäynti polilla, jee en meinaa pysyä housuissani kun vihdoin tuntuu siltä ett ehkä meistäkin tulee vielä joskus oikea perhe!❤

Nenna kp11/28-34 yk17-18

Mua alko ihan pelottaa toi Viiman juttu. Ei herranjumala mitä kaikkee tää maa päällään kantaa... Ei sais sanoa, mutta... Toivottavasti joutuvat hetken perehtymään näihin asioihin, ettei tärppi tapahtuis heti. On aika surullista, että tuommosella pohjalla aletaan vauvasta ees haaveilemaan. Huoh :shifty:

Siis apua, mullon ihan järkkykipeitä vihlasui tullu alavatsaan ja nivusiin jo muutaman tunnin. Kp 17/28 mhyh :s

Noniin, nyt taisi sitten alkaa ensimmäiset luomukuukautiset, paljon tavallista niukemmilta kyllä tuntuu mutta kuitenkin... kp31. Hyvä niin, tietää että kroppa toimii niin kun pitäisi :) tästä hyvä alottaa toiveiden elättely ettei näiden jälkeen monia menkkoja enää nähtäisi tällä suunnalla ;)

Muokattu viimeksi:
Tunnustan,tein testin,kp 25 :smiley-ashamed008...joo no turhaanhan se vielä oli,ei siis yhtään mitään muuta ku puhdas nega!!...
perjantaina kuitenkin täti oletetusti tulee jos menee niinkuin viime kierrossa,että kaks päivää teropillereistä tulee... jospa se ei tulisi,vaan pysyis poissa,vähän nyt epäilyttää,kun edes pientä haamua salaa toivoin..

mutta vissiin ainakin hormonitoiminta on käytiin lähtenyt kun teini-ikä iskee näkyy uudelleen,hitsit rintoihinkin ilmestynyt tänään finnejä,ja naamassa muutama tosi tosi kipeä!!! kai tähän on vaan totuttava :smiley-angry016

Heh, eiköhän nekin saa yrittää tovin..:grin
Ei kuulkaa haittaa yhtään! Voin nauraa sitten räkäsesti vieressä kun vauvaa ei kuulukkaan 1kk sisällä :hilarious:

Nennaa, kyllä teistä vielä perhe tulee:Heartred
Usko pois:Heartred nyt vaan tsemppiä huimasti!

Moony, hyvä että kroppa toimii! Mun ekat luomumenkat oli täyttä tuskaa. Kipu tuntui jalkapohjissa asti!

Viima ikävä tilanne siellä mutta toivotaan että hän saa ite kokea sen yrittämisen ilon sitten :D ja hyvä jos vuoto ja kipu alkaa loppumaan! :)

Huiskis kuulostaa lupaavalta! Laita heti tänne kuvaa kun testailet! :)

Smuutsie paljon onnea ja tsemppiä loppu raskauteen!! :)

Äippä2015 kannattaa tehdä joka päivä about samaan aikaa testi ja olla pissaamatta pari tuntia ennen testiä. Silleen mä ainakin oviksen oon saanut kiinni. :)

On. Täällä on tänään ekaa kertaa saatu ovis kiinni tikulla!!! On tosi innostunut tästä koska en aiemmin oo saanut mut tänää hymynaama hymyili ;) eilen oli halea viiva luiskassa ja tänään liuskakin ihan kontrolliviivan vahvuinen! Ainakin tietää että ovuloi. No talleteluja päästiin ekaa kertaa tässä kierrossa tekemään vasta tänään koska oon ollu sen 2 vkoa kipeänä. Toivottavasti tallettelut menee käyttöön! :) nyt alkaa se vaikea vaihe kun pitää vaan odottaa ja odottaa :/

Oliko niin että oviksen jälkeen kannatti vaihtaa greippimehu punaviiniin?? :)

-jopsu- kp 11/26-28 yk 4

Hei, ihan uutena liityin juuri tänne ja ajankohtaista on siis tämän ryhmän aihe... Jätin pillerit pois juhannuksen maissa ja nyt neljä kiertoa takana ilman ehkäisyä, ei ole vielä plussaa näkynyt. On tuo ovulaatiokin vielä ollut hukassa joka kierrossa, toki testauskin on ollut vähän niin ja näin välillä. Mutta nyt neljän kierron jälkeen alkaa tlemaan jo sellainen olo että jotain vertaistukea pitää löytää jostakin

Heips ja sori että ootte saanu oottaa koko päivän testitulosta. Tein aamupissasta digin ja one stepin. Digi näytti negaa.. one steppii ilmesty kaks viivaa minuutin sisällä.. samasta pissasta tein molemmat. En nyt sitte tiedä kumpaan uskoa.. jos vaikka pääsis ultraa jossa kurkattais löytyykö tuolta masusta mitään ja ottais samalla hcg arvot verestä.. josko sitä testailis nyt sitte parin päivän välein ja kattois tummuuko testin väri vai hiipuuko pois.. äh, turhauttaa niiiiiiin paljon :banghead:
2015-10-14 21.30.21.jpg

Liitteet

• 2015-10-14 21.29.00.jpg
    2015-10-14 21.29.00.jpg
    307.2 KB · Katsottu: 149
Piilo, voi hitsi ku piinaa! Eihän se auta, koita päästä verikokeeseen. Ultrassa ei näy pitkälti mitään ennenkuin on 6 viikkoa. Tsempit sinne!
Ja uusille tervetuloa, toivottavasti ei pitkä visiitti!

Onpas ihme ku toinen näyttää negaa ja toinen viivoja pitääköhän ite kans kokeilla toista testiä.. Jos sitte se näyttääki negaa Voih.. Onks noi jotenki iha surkeita noi one step testit :((!?

Takaisin