Raskaaksi 2015

Jopsu, mä kyllä mielelläni voisin antaa sulle lisäpäiviä tästä mun +40 kierrosta. Toivotaan, että tää ois se teijän kierto!
On kyllä ikävää että kp1 tuli sinne. Tsemppiä! Mones yk teillä on?

Toivottavasti Myy miehesi mieli muuttuu, kun saa aikaa ajatella ja harkita uudestaan yrittämistä.

Ja Gatusalle jaksamista tosi ikävään tilanteeseen!!

Täällä on meneillään kp 38?? Kolmeen testiin olen saanut nyt haaleat haamut, mutta en niihin halua vielä luottaa..Jos keskiviikkona testailisi vielä uudestaan, niin saataisiin ehkä jo vähän enemmän väriä viivaan. Jotenkin kuvittelin, ettei vielä ekasta kierrosta voisi tärpätä ja menkatkin olisi alkaneet jo!! Saa nähdä mitä ensi viikolla töistä tulee kun olo on kuin tulisilla hiilillä ja testata tekisi koko ajan mieli :D

Viima täällä on nyt 4 yrityskierto meneillään, mieluusti ottaisin pari päivää omaani lisää sulta jos ois vaan mahdollista :D

Toinenpikkuinenko kuulostaa lupaavalta jännitetään täällä sun seuraavia testejä :)

-jopsu- kp 1/26-28 yk 4

Hmm! Osaisko joku vähä vastailla miulle..? Lopetin pillereiden syönnin tämän viikon tiistaina, tyhjennysvuoto alkoi torstaina ja nyt on siis loppumaisillaan,, eli nyt ois kaiken jären mukaan kp4? Noh, miulla on tämän päivää vihlonu nivusia ja ollu menkkakipuja ( Yleensä ne on just ennen kuukautisia) niin mietin että voiko olla mahdollista, että miulla oiskin ovis jo nyt tuloillaan?? Kaiken jären mukaan sen tulisi olla vasta joskus 15.päivä.. Hämmentävää. :arghh: Tänään siis laitoin tilauksen raskauskeijulle ovistesteistä.. Eli saan ne varmaan vasta keskiviikkona.

Voi Myy, tuo kuulostaa kyllä kovasti siltä, että mies pelkää jotain tapahtuvaksi ja siksi haraa raskausajatusta vastaan. Eiköhän se siitä lutviinnu, kun juttelette ja mieskin saa aikaa taas sille ajatukselle:)

Jopsu, 28 päiväähän on sellainen ihanne oppikirjakierto, joten 27 päivää on varmasti oikein hyvä! Mutta ymmärrän kyllä hyvin tuon pelon, että jotain on vialla. Itse uin jo aika syvällä...

Täällä siis kp3/28 ja yk 7, se on jo paljon se... tai ainakin se tuntuu paljolta. Viikonloppuna tuli kyynel jos toinenkin vuodatettua ja tämä epäonnistumisen tunne on raastava. Ihanaahan se on, että täällä sentään joillakin käy nopeasti tuuri, mutta kyllä se tietysti tätä omaa tilannetta oikein korostaa:oops:

Radio: Heti pillereiden lopetuksen jälkeen melkein mikä vaan on mahdollista ja menee myös normaalin sisään, joten odottele vaan rauhassa. Pupuilu kandee aina, kun eihän sitä tedä vaikka ovis olisikin tosi ajoissa :)

Radio, mulla alko jomotella heti kp3 kun menkat loppu (oli todella lyhyet mutta vasta ekat oikeat kkm:n jälkeen) ja nyt on vasta ovis tuloillaan testien ja lämpöjen mukaan. Mulla ilmeisesti tuntuu koko alkukierron kipuja kun follikkeli kasvaa, näin oli myös kesäkuussa josta sitten plussasin. Ehkä sinulla samaa? :)

Pikaisesti vain nyt kirjoitan mitä jäi päällimmäiseksi mieleen viesteistä...

Hei Tuulia! Mukava kuulla sinunkin kuulumisia. :> Hienoa että olet päässyt taas yrittämään. Toivottavasti saatte pian plussankin.

Pahoittelut tädistä Jopsu. Kyllä toi 27 on mun käsittääkseni ihan hyvä kierron pituus. 28 on tosiaan simmonen oppikirjojen keskiarvo ja muutaman päivän heitto kumpaankin suuntaan on ihan normaaleissa rajoissa eikä pitäis haitata raskautumista.

toinenpikkuinenko, varovaiset onnittelut haamuviivoista. :> Toivottavasti ne lähtee vahvistumaan.

on Voisin melkein väittää ylitulkinneeni oireita toiveikkuuttani. Tänään ja eilen ei taas oikein mitään ovikseen viittaavaa. Noh, eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule. Sitä odotellessa pitää yrittää kehittää aikaa pupuiluun tasaisin väliajoin niin ei ole väliä millon ovuloin.

Greippimehusta taisi olla kanssa puhetta. Join sitä aika pitkään ekaa yrittäessä enkä kyllä huomannut mitään eroa. Plussa tuli kierrosta, jossa en juonut sitä (tosin se tuskin esti raskautumisen, pikemminkin stressi ja plussa tuli kun ei enää yritetty).

Jospa ne viivat lähtisi vahvistumaan toinenpikkuinenko!:)

Jopsu. pahoittelut tädistä!

Vargynja, joo niin olen monelta kuullut, ettei greippimehusta ole ollut mitään apua, mutta joillakin se sitten taas on auttanut, eli sama kokeilla:grin Vähän epäilen, että itse kuulun juurikin tuohon ryhmään, jotka ei huomaa mitään eroa. Mutta onneksi se on hyvää! Saatan välillä juua sitä melkein litran päivässä..:oops::p

Mymmelisti, teillä on kyllä takana todella pitkä matka. Plussatuulia paljon myös sinne!

Täällä kp4 ja odotellaan tädin häipymistä.

Ihana kuulla Myy sinusta! Ja että leikkaus tosiaan meni hyvin! Yhdyn kyllä edellisiin, on niin väärin, että tuollaisen esteen selätettyäsi alkaa mies epäröimään! Mutta jospa ajan kanssa ja puhumalla tilanne ratkeaisi. Minäkin olen sitä mieltä, että miehesi on todennäköisesti vain säikähtänyt tuota leikkausta ja komplikaatioita, eikä sen vuoksi uskalla miettiä mitä raskaus ja synnytys sinulle/teille tarkoittaisi. Lääkärin kanssa jutteleminenkin voisi auttaa, jos saisit sillä hänet vakuutettua, että raskaus on sinulle ihan turvallista? Miten ikinä käykään, pidän peukkuja sinulle.

Miralle tsemppiä uuden luovuttajan kanssa, jospa tämä olisi nyt sitten se teidän tavara ( :grin ) ja kierto!

pikkukonna, hienoa, että se tämän ainoan kerran toivottu täti löysi sinne. Nyt vaan jännäämään! Meillä mies on kyllä ihan aidosti ollut tässä hommassa mukana. Ovistestejä ei ole kanssani tutkaillut, mutta en ole kyllä pyytänytkään. Tässäkin kierrossa taisi kyllä tiedustella tärppipäiviä :grin Eikä ole tarvinnut makkariin kauheasti houkutella. Tässä tärppikierrossa heiluteltiin peittoa joka toinen päivä, eikä tehnyt kummallekaan tiukkaa. Tosin en tiedä, olisiko jaksettu samaan malliin toista kuukautta :rolleyes:

Julie, tervetuloa tännekin puolelle!

sallahaa, Inhottavaa, jos joudut mieheltä seksiä pyytelemään. Ja suhtautuminen on vielä tuollaista, että jos sanot, että ei sitten, niin mies alkaa siitä mököttämään. Itse tunnustan olevani joskus samalla lailla aito nainen, jolloin mun mies onneksi on tähän asti ymmärtänyt reagoida :grin Mutta puhuminen usein auttaa tässäkin jutussa. Tai sitten jos yllättäisit miehesi joku kerta jollain erilaisella? Joo, en sano enempää :grin Mutta hyvä, että sait ainakin toistaiseksi asiat järjestymään ja o-plussaonnea!

Gatusan tilanne on kyllä kauhea. Eihän tuollaista voi olla! Toivon sydämeni pohjasta, että saat poikasi pian kotiin. Uskomatonta, että noin vaan on "laillista" viedä lapsi äidiltään.

jasmi, toivottavasti sielläkin saa mies ajatuksensa järjestykseen. On tuo lapsen saaminen sen verran suuri asia, että sen päätöksen on oltava pysyvä.

Katjushan terveysjuomat on kyllä omaa luokkaansa! Olet selvästi yrittänyt kaikkesi tämän asian eteen. Voi kunpa, voi kunpa.. :sorry: Enää en osaa muuta edes sanoa, kaikki tuntuu niin hirveältä kliseeltä.

Vargynjalle o-plussaonnea!

Tuulia, rennolla asenteella pääsee yllättävän pitkälle! Pidä siis tuo :wink Ainakin itsellä toimi, kun piti vähän taukoa tikuttelusta ja päivien laskemisesta.

Nuunulle plussaonnea! Nyt kun mainitsit tuon närästyksen, niin mullakin on poltellut jo jonkin aikaa. Ja teki sitä ennen plussaamistakin. En ole kuitenkaan koskaan närästyksestä kärsinyt, niin en osannut sitä miksikään mieltää. Mutta sitä se kai on. Jospa sinullakin olisi tosiaan plussaoire, kun et ole siitä muuten kärsinyt? Jännittävää!

Viima, mitenkäs siellä on olot? Onko mikä kp menossa? Itsekin sain o-testiin vahvempaa viivaa ja lopulta tasavahvaa kun haamu näkyi r-testissä. Toivotaan, että sinulla kävisi samoin!

Jopsu, kyllä ne päivät, viikot ja kuukaudet on vaan liian pitkiä vaikkei olisikaan vielä kovin kauaa yrittänyt. Kannattaa yrittää unohtaa hetkeksi koko asia, jos ei muuta niin ainakin päivät menee nopeammin.

toinenpikkuinenko, oireesi kuulostavat lupaavilta. Itsekin sain viikko sitten ekan haamun testiin, ja torstaina jo Apteekin omaan ihan selkeät viivat.

Mymmelistillä on kyllä ihan liikaa yrityskiertoja jo takana :sorry: Voimia sinne, jospa ne plussatuulet ottaisi vihdoin suunnan sinne!

On. Täällä viivat vahvistuneet myös One Stepissä. Pakko oli tänä aamuna testata, kun etova olo on häipynyt ja jäljellä oikeastaan vaan sellaista menkkamaista jomottelua. Mutta kaipa tuolla on kaikki ihan ok, kun on hormonitkin nousseet :happy:

naskali voi kyllä on en ole ainoa jolle näin käyny ja näköjää exä saanu jotenki järkättyä huoltajuuden itelleen kuulemma. huoh mikä sotku ja painajainen. tyyppi hajotti perheen ja koska haluaa elellä kuten ennenkin ( pettää tän hetkistä avokkia sen ku ehtii jne varmaanki kuten aina sillä ollu tapana) ni esikko lastenkotii ku perheessä on lähes vuoden ikänen taaperoki eli esikolle ei ole siellä tilaa eikä sijaa.

Ihan puhdas omanapailu tähän väliin. Aivan hetken mielijohteesta kuitenkin tein aamupissasta apteekin oman testin, vaikka olin niin vakaasti päättänyt etten testaa ennenkuin aikaisintaan vkonloppuna. Selkeä nega, pöh. Nyt siis kp 35/?, virallinen yk1. Närästys ei siis ollut raskausoire. Harmittaa, vaikka realisti koitin/koitan olla, ettei heti varmaan nappaakaan. Esikoinen nappasi yk4 pillereiden lopetuksen jälkeen, joita ehdin syödä yhtäjaksoisesti yli 11v. Toisaalta hyvä että asia on selvä, enkä elättele toiveita jos menkat antaa odotuttaa vielä vaikka viikon. Jomotuksia on ollut viikonloppujna, ja odotin niiden jo alkavan. Imetys taitaa siis täälläkin sotkea kiertoa, vaikka imetyskertoja on 3-4/pv. Toivon pikaista tädin saapumista, että päästään uuteen yritykseen mahd. pian.

Plussatuulia uuteen viikkoon! Toinenpikkuinenko, siellä on varmasti todella jännää!

Mikä kp viima on menossa? :)

Mitä greippimehua suosittelette tai oon vaan löytänyt yhtä se rygg ja joku mutta onko jotain muuta parempaa jossain? ;)

-jopsu- kp 2/26-28 yk 4

Jopsu, meidän S-marketista saa vain God Morgon -verigreippimehua, ja sillä mennään :) Samassa sarjassa on olemassa myös appelsiini-greippi-versio. Makoisaa!

Heippa. Kirjoittelin tänne pari kuukautta sitten. Lopetin nuvan heinäkuun puolessa välissä, eka kierto 25pv ja toka 28pv. Ennen ehkäisyä mun kierrot on olleet 28-30 päivää.
Toisesta kierrosta aloitettiin yritys. En ole aiemmin tunnistanut ovista niin apuna käytin cb:n digiä ja kp 14 sain hymynaaman, sitä ennen pelkkää O-tulosta.
Harrastettiin seksiä kp 8,11,13,14,15 ja 17.
Kp 20 alkoi menkkamaiset kivut.
Kp 26 pyyhkiessä erittäin haalean rusehtavaa paperiin.
Tänään kp 29 ajattelin testata ja plussa tuli! Olo on epätodellinen.
Urheilen paljon, käyn salilla ja lenkkeilen.
Yhtenä päivänä salilla itku oli todella herkässä. Laitoin sen kuukautisten piikkiin. Tänä aamuna juoksin 8km lenkin ja tuntui kummallisen hyvältä. Tunteet on heitelleet laidasta laitaan..Sitten tein testin ja nyt oon hämmentynyt.

image.jpg

Tsemppiä kaikille! Olen taustaillut. Täällä dpo6, muutamia (kuviteltuja?) oireita. Vessassa ravaaminen ja tulee helposti huono olo, jos ruokailuväli venyy. Samalla tavalla huono olo kuin edellisessä raskaudessa. Mutta eihän näin aikaisin voi olla oireita eihän... Oon varmaan vaan juonut paljon vettä ja herkkä verensokerin laskulle.... Ovis oli n kp 11 ("vuosisadan" limat ja tunsin että ks on auki) joten en usko että dpo olisikin isompi luku. Ehkä viikonloppuna testailen, silloin olisi n. viikko kiinnittymisestä. En ole koskaan bongannut ovista näin aikaisin (yleensä 14-16), joten olisiko nyt lyhyempi kiertokin... Digitesti kyllä houkuttelisi jossain vaiheessa, mutta sitten ärsyttää jos se on (tässä vaiheessa epävarma) nega ja rahat menee hukkaan. ;)

Takaisin