Raskaaksi 2015

Tulin kyseleen noista ovulaatio testeistä kumpia suosittelette
1.Clearblue digital ovulaatiotesti vai
2. Clearblue digital ovulaatiotesti kaksoishormooni?

Ovulaatiotestit itselle ihan uusi juttu

Mä ottaisin Smurffiina ne normaalit. Oon itse käyttänyt niitä tuplahormonitestejä ja en nyt koe että niistä mitään hyötyä olisi ollut verrattuna siihen, että olisin saanut hymynaaman vain oviksesta. Mutta jos kierto on tosi epäsäännöllinen, niin sit tuplahormonin vilkkuva naama voi olla hyödyllinen"hei muistakaa nyt pupuilla" muistutus ;)

Oh, pää lyö tyhjää, en muista mitä piti laittaa kellekin. Katjushalle ainakin miljoonasti tsemppiä!! <3

Meillä vaihtu luovuttaja, käytiin juttelee lekurin kaa. Yks kierto luomuna, sitten hormonit mukaan. Nyt siis yk 6 ja pikkuhiljaa positiivisempi mieli :)

Huomenta naiset!

diabolicat, siinä on syntynyt erityinen yhteys lemmikin ja omistajan välille. Ihmellistä, mutta kovasti kuulee samanmoisia kertomuksia muiltakin.

Viima, tajusin, että olen kirjoittanut nimimerkkisi jo monesti väärin. Anteeksi. Mutta kuulostaa kyllä hienolta nuo suunnitelmat. Itsellänihän on vain yläselässä dribaali, mutta haaveilen lisämateriaalista. Joku raja silti pitää pitää, ettei tule sellaista tilkkutäkki- efektiä.

naskali, onnea viivoista! Kävin kurkkaamassa tuloksesi tuolta toisesta ketjusta ja kyllä se tulos on nyt niin selvä kun vaan voi olla. Onnea tuhannesti!

piia, kyllä se siitä. Ainakin kierto pelaa, jos ei muuten. Taas on koko uusi kierto mahdollista, joten pistähän tilaisuus hyödyntäen.

Mira, oliko tuolle luovuttajan vaihtamiselle joku syy? Ei tietenkään tarvitse kertoa, mutta kysyn nyt kuitenkin. Ja tosi hienoa, että jaksat pysyä positiivisena. Se antaa paljon takaisin.

ON: yk2, kp 12/ 26-30 ja tissit on etenkin nänneistä vieläkin kipeät. Taisi siis se ovis jo tulla ja mennä, ja yritettiin kyllä eilen vielä ehtiä vauhtiin mukaan. Jatkan nyt kuitenkin vielä tikuttamista, koska nyt on näin alkukierto. Jos ei viikonloppuun mennessä ole pärähtänyt hymynaamaa, jään odottamaan tädin tuloa. Ei ole kiva, jos kierto nyt jää näin lyhyeksi. Plääh.

Täällä myös mukana kera pitkän kierron. (PCOS) Onko muita joilla sama vaiva hidastamassa raskautta? :anyone Nyt bongattu ensimmäinen ovis vuoteen ja odotellaan vielä viikko ennen testausta.

Smuuutsie täällä :greet025 Mutta kai onnistunut suhteellisen "helposti" tämä touhu kun kaksi lasta on ilmaantunut kainaloon. Oli siis tiedossa asia jo ennenkuin esikoista odotin (kävin kaikenmaailman hormonikokeissakin) ja lääkäreiden luona käytiinkin jo keskustelua ennen raskautta kaikesta mahdollisesa koska olivat sitä mielt että varppina saadaan odotella se vuosi ja jne....

Esikoinen tärppäsi kuitenkin ensi yrittämällä enkä tosiaan ajatellutkaan olevani raskaana, bongailin vain ovista kun oli niin helekkarin pitkiä kiertoja. Viikon kuluttua kun oireet ei hävinnykkään niin testasin taas ovista ja plussaahan se näytti ja digi siihen perään +3viikkoa. Ylipainoa oli ja raskaudenkaan aikana ei kuulema ois saanut yhden lääkärin mukaan paino nousta kuin viis kiloa kokonaisuudessaan. (eli laihtua ois pitänyt) no tulihan sitä nyt sen 12,5kiloa kuitenkin.

Toista sitten yriteltiin sen seitsemän kiertoa ja kierrot vaihteli kyllä hurjasti...pisin kierto tais tuollakin välillä sen liki 50 päivää.... Tässä yrityksen alussa taas olin ihannepainossani muutenkin asioiden ois pitäny kropassa olla kohdillaan vaan pitempään meni.... :)

Yhteistä näille kahdelle raskaudelle oli se, että molemmat saivat alkunsa 28 päivän kierrosta.

Saas nähä miten kolmannen kanssa käy :).....

Kiva kuulla piia84, että siellä on onnistuneita raskauksia pcosta huolimatta. Itsellänikin 2 raskautta takana joista ensimmäinen luomusti joka meni kesken vk12. Toinen sitten clomien avulla ja nyt olisi toiveissa kakkonen taas luomusti. Oliko sulla jotain tiettyä vinkkiä miten sait kierron normaali pituiseksi? Oon saanu nyt kierron 45pv, 60-100pv sijaan ruokavalion avulla. Normaalipainoinen olen, mutta 2-3kg voisi yrittää pudottaa josko auttais. :angelic:

Moikkamoiiii!

En koskaan oo kirjottanut minnekkään palstoille, toivottavasti on oikea paikka tilanteeni miettimiseen... Hmm

Yhteiseloa 3vuotta ja elokuussa 2015 muutettiin yhteen. Yllätys raskautuminen tapahtui keväällä 2015, vaikka minulta on operoitu oikea munasarja ja vasen sanottiin puuttuvan synnynnäisesti... (Löytyi yksityisellä pitkän kaivelun ja tutkimisen jälkeen)
Heinäkuussa plussa ja vkolla 13+1 Kesken. Kolmas keskenmeno ja lisätutkimuksiin lähete. Kaikki ok, ei estettä raskautumiselle. Aikaisemmat keskenmenot 2012, vkoilla 11+0 ja 21+4, Lääkkeellinen ja kaavinta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kp30/28 Haamuplussa 25.09.2015
kp31/28 Haamuplussa 26.09.2015
kp32/28 27.09.2015 Alkoi vuoto, ei kipuja ei hyytymiä. Vuoto kesti eiliseen 30.09.2015 vaihtelevasti, vuoto ei ollut runsasta missään vaiheessa, pieniä (todella pieniä) verensekaisia "limapalloja" ihan muutama.
Alkuun vuoto oli ihan kirkasta (mielestäni kuukautisverta) ja muuttui sitten seuraavana päivänä mustanruskeaksi ja kesti loppuun asti semmoisena sutruna.

Tk:ssa sanottiin puhelimen välityksellä, että mahdollisesti kemiallinen raskaus(ko)?...

Jennyhannele, mulla oli kesäkuun lopussa alkanut melko varhainen keskenmeno. Vuoto oli kirkasta punaista ja toisina päivinä ihan mustaa. Jouduin hakemaan cytotecit lääkkeelliseen tyhjennykseen kaksi erää. Alkion koko vastasi 5+6.
Toivottavasti seuraavat plussaukset tuottavat sulle pitkäaikaisia positiivisia vaikutuksia!!

Smuutsie, eipä ole oikein vinkkiä siihen :oops: Nämäkin kierrot on olleet aivan sattuman kauppaa toisten pitkien kiertojen joukossa... Viimeisimmän yrityksessä tosiaan koitin noita ovulaatioita löydellä pisimmissäkin kierroissa ja tikkuajahan sitten kului :woot: Enkä aina sitä kyllä löytänyt.... Se ehkä stressaaminen, sitä kun osais välttää :shy:

Tsemppiä kovasti yritykseen :love2

En nyt käsitä tätä mun kroppaa ollenkaan. Voiko se reagoida tähän mun kuumeiluun ja stressaamiseen(?) näin vahvasti, että menkat on sen takia jättäny nyt alkamatta? Renkaan poistosta on nyt neljä päivää! ja niin kuin aikaisemmin jo laitoin, on menkat alkanut yleensä renkaan poistosta seuraavana päivänä.. Nyt sitten kun ootan niitä, että joskus päästäisiin yrittämään vauvahommia niin tätiä ei kuulu eikä näy!:confused:

Tiistaina alkoi uus kierto.mutta mua ihmetyttää nää lämmöt.edelleen 37. Ja huimaa, huonoo oloo välillä ja mahassa nippailee.kai testi jo näyttäs jos oisinkin vuodosta huolimatta raskaana.

Heips kanssaeläjät.
Täällä tällä hetkellä käsipuolena.
Multa leikattiin tänää ranne paikallispuudutuksessa päiväkirurgiassa. Leikkauksesta jäi loppuelämän traumat. Kirurgi lähti leikkaamaan ilman että varmisti käden puutuneen..ja eihän se sit ollu puutunu!! Tunsin kun kämmen leikattiin auki ja kaikkea muuta mukavaa, älähdin kyllä samantien kivusta ja koko kroppa yritti pakoon leikkauspöydältä. Kirurgi uskoi vasta kun hoitaja vahvisti sykkeen nousun lähelle 200 että sattuu todella!
Sain kyllä potilasasiamiehen yht.tiedot ja aion olla yhteydessä heti huomenna.
Kipulääkkeinä pelkkä 1g panadoli 3xpv eikä esilääkitystä tms. Koska raskausepäily.
Nyt sit kuukauden käyttökielto ja nostaa ei saa edes maitolasia oikeella kädellä..
Sori omanapailu tällä kertaa :(
Yk2 kp 24/28-? Ja testitikku näytti äsken tältä:

Liitteet

• 2015-10-01 17.38.36.jpg
    2015-10-01 17.38.36.jpg
    850.4 KB · Katsottu: 231
Huhu.! Kuullostaa kyllä hirveetä toi leikkaus.
Mite ihmeessä se lääkäri ei heti huomannut että sua sattui?!?! Nopeaa paranemista :)!

Hyi kamalaa Piilo, oli varmasti traumaattinen kokemus! :sad001 Siitä alapeukku.

pikkukonna, kyllä on ihan mahdollista, että kierto pitkittyy stressaamisesta. Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta koeta ottaa rennosti. Eiköhän se tällä kertaa toivottu täti sieltä pian tule :wink

Aika kamala kokemus on kyllä ollut sinulla, Piilo. Ihan aiheesta annat kyllä palautetta.

Tuulia, kiitos! Edelleen on aika epätodellinen olo, mutta jospa sen tässä kohta uskoisi. Laitan nyt tännekin tämän aamuisen testin. Tuossa Apteekin oma ei ole vielä edes kokonaan sitä viittä minuuttia ollut, tummui vielä tuosta :)

WP_20151001_005.jpg

Hehee! Tänään alko tyhjennys vuoto e-pillereiden jälkeen.. Nyt vaan koetan bongata sen oviksen - jos sitä ees tulee.. Laskenko siis et tää on nyt periaatteessa kp1 ja milloin mun kannattaa sitä ovista ees yrittää bongailla?

Takaisin