Raskaaksi 2015

Voi tytöt, että nyt harmittaa. Mulla on kovat ovisolot, mutta pa..n marjat siellä mitään tulevaa ovista näkyi... Limakalvo oli vain 4,1 mm ohut eikä johtofollia näkynyt. Eli pahimmassa tapauksessa tulee taas ovuloimaton kierto, ja haaveet alkionsiirrosta saadaan siirtää tulevaisuuteen. No, menen perjantaina vielä uudestaan, jos tilanne on yhtään kehittynyt. Jos ei niin se oli sitten siinä se kierto ja yritys :( Harmittaa niin vietävästä. Mulla alkaa näiden pettymysten kanssa kyllä loppua turnauskestävyys ...! Lääkäri käski olla testailematta, koska tilanne on juuri nyt "toivoton". Tekis mieli punaviinilasillista, mutta en pysty - kun pitää elää niin v..un terveellisesti ... Anteeksi.
Katjusha kp 12 /26-30

Voi p***a Katjushka!<3 Mä niin toivoin, että te pääsette sinne alkionsiirtoon. Kropalle vaan kun huonosti mitään voi... Sä olet sen punaviinilasillisesi ansainnut, menee ainakin musta kategoriaan v***n terveellinen näissä olosuhteissa :)

Voi ei katjusha. .....oon pahoillani :sad001:Heartpink ja ota sitä punkkua! !! Olet lasillisesi ansainnut :Heartpink

Mulla ylihuomenna ultra jossa katotaan tuleeko ovulaatiota tässä kierrossa jne...toivotaan parasta :oops:

Katjushalle paljon voimia..♡
Oot kyllä lasillisen ansainnut! Toivotaan nyt että sun ovis ois myöhässä syystä tai toisesta!

Voi kun nyt saatais niitä plussatuulia +++
Täällä kp 33/? menkkaoloja ei vieläkään ole, mutta maha on turvoksissa ja töissä eilen ja tänään huomasin että nostelu käy mahaan kauheasti. Ihan kuin koko keskivartalosta olisi voimat hävinny ja välillä kävi oikeasti kipeää???

Voi, toivon kaikille niin paljon plussaa.! <3 -- Toivottavasti pian onnistaa. Tsemppiä erityisesti niille, joilla nyt huonotuuri ollut :shifty::Heartbigred

On. Ite otin eilen viimesen e-pillerin ja nyt oottelen sitä tyhjennysvuotoa alkavaksi - todennäköisesti alkaa huomenna tai ylihuomenna, pääseepä sitten laskeskelemaan ja seurailemaan tuleeko ovista nyt lokakuussa :)

Njaha, ei me sitten odotettukaan joulukuuhun, kuten oltiin ajateltu. Viime yönä annettiin pikkusisarukselle lupa tulla... Ovis tosin ei ole vielä, mutta tästä eteenpäin ei joka tapauksessa estellä millään lailla. Yritän tosin olla myös yrittämättä liikaa. Ei (vielä) tunnu olevan kiirettä toisen saamisessa ja toisaalta helpommin se tulee kun ei yritä (eka sai alkunsa, kun luovutettiin). Eli tjot kierto 1 ja öö kp10/?(ennen oli 30-33). Tosin sillä ei taida olla kovin suurta merkitystä, kun kierto on vielä mitä sattuu enkä muutenkaan ovista kyttää. Tosin saatan sen huomata kyttäämättäkin, nyt raskauden jälkeen on oireet olleet paljon selvempiä kuin ennen raskautta.

Pahoittelut tädin kylän saaneille. Äippä2015 ja Eeeliah (toivottavasti meni nimet oikein, en jaksa tarkistaa) ainakin taisi saada ikävän vieraan. Älkää vaipuko epätoivoon, joskus siinä vaan kestää eikä silti välttämättä ole mitään vikaa.

Voimia Taikatuuli! Kurjan diagnoosin saitte vaikka parempi niin että tietää mistä oireet johtuu. Toivottavasti saatte pian lääkityksen kuntoon ja oireet pysymään poissa.

Katjushalle myös voimia! Kurjaa jos et ovuloi. Toivottavasti se on kuitenkin sieltä myöhässä tulossa ja saatte pian plussan ja pienokaisen.

Muiden kuulumisia ei jaksa muistaa, mutta tsemppiä ja plussatuulia kaikille.

Pahoittelut tädin kohdanneille :Heartred Kovasti voimia ja kärsivällisyyttä ja positiivista mieltä. Kyllä se nyytti vielä teillekin suodaan. Nyt pitää jaksaa vain jatkaa eteenpäin ja pitää lippu korkealla.

Katjusha, Raskauskeijusta olenkin joskus tilannut. Täytynee käydä tutustumassa taas tarjontaan. Pahoittelut tuosta pettymysten täyteisestä tilanteesta. Luotetaan kuitenkin siihen, että luonto hoitaa asiat kuntoon niin, että olosuhteet muuttuvat suotuisiksi kaikin puolin. Sinnittele ja koita pysytellä elämässä kiinni. Voimia.

Piilo89, uutta testiä kehiin vähän myöhemmin. Toivotaan parasta!

Vilma, ihan fiksu veto, en sillä sano. Millaista tatuointia olet meinannut? Ja minne?

Miuna, toivossa on hyvä elää :wink Jokusen päivän jos vielä jaksat odotella, niin sitten pääsee jo testaamaan. Peukut positiiviselle tulokselle!

diabolicat, eläimet vaistovat kyllä herkästi muutokset ja tunteet ja olot ja vaikka mitä kaikkea, mitä ei tietoisesti vielä osaa edes ajatella. Ja koirat etenkin on siinä ihan omaa luokkaansa. Kaksiko teillä oli?

ON: Nyt tapahtuu kummia. On vasta kp 11 ja eilen illalla nukkumaan mennessä vihloi oikealta muniksen päältä niin, että piti kippurassa maata. Ovista aloin testata kp 10 ja negahan se on ollut, mutta tänään on sitten rinnat kipeinä, mikä on uutta ja mitä en alkuunkaan ymmärrä. Outoa. Joko se tarkoittaa sitä, että kierto on taas sekaisin ja ovis on jo mennyt, tai sitten olen pudonnut kärryiltä kiertopäivissä (mikä on varsin epätodennäköistä). Voisi olla edes vähän selkeämpää tämä kehon ja mielen välinen kommunikointi.

Halirutistus kaikille menkat kohdanneille. Ja Katjusha, peukut pystyssä että ovis vielä tulee! Sanokaapa viisaammat, näyttääkö ovistesti tulevan oviksen usean päivän ajan? Mulla nyt kp6, aloin tikutella jo hyvissä ajoin tässä kierrossa ja hieman yllätyin kun nyt jo hailakkaa viivaa näyttää. Ihan siis haaleaa, mut selvästi viiva kuitenkin. ☺

Tuulia, juu, on ne jänniä. Mun edesmennyt rescuetaustainen koira myös herätti joskus koko perheen aamuyöstä, kun ajoin kolarin. Ajoin siis kolarin noin aamuviiden aikaan ja noin 50 km päässä kotoa, eli ei mitenkään voinut kuulla tms eikä ollu edes mikään normaali kotiintuloaika. Koira herätti käytöksellään koko perheen (asuin silloin vielä kotona), eikä menny montaa minuuttia ku mä soitin että tota noin... se koira oli siis ihan täysin mun koira. Äiti sen meille hommas mut koira omi mut ihan täysin (kova työ oli kyllä saada siitä yhteistyökelpoinen, meni puoli vuotta ennenkuin osoitti luottamuksen merkkejä).

Muokattu viimeksi:
Mamma88, haaleaa kakkosviivaa voi näyttää koko kierron, mutta plussa on räikeä testiviiva. Kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva, on Ovulaatiotesti positiivinen.

Mä tein 6 testiä tästä kierrosta enkä saanut kertaakaan edes haaleeta viivaa. Voiko suoraan tulla vahva viiva vai tuleeko aina ensin haaleita? Mulla ei oo aikaisempaa kokemusta noista testeistä. Enkä kyllä tiedä teinkö edes oikeaan aikaan, kun kierto voi olla vielä sekaisin lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Viime kierto oli ensimmäinen ja kesti 47 päivää, normaalisti 26 päivää. Nyt on 2. kierron kp19. Nähtäväksi jää kuinka pitkäksi tää kierto venähtää. Mulla ei oo myöskään ollut minkäänlaisia merkkejä ovulaatiosta, joten voihan se olla, että sitä ei tässä kierrossa edes ole tullut. Ärsyttävää kun kroppa on näin kauan sekaisin keskenmenon jälkeen.

Muokattu viimeksi:
SportMom mulla teki edellisen tikuttelun yhteydessä noin, että muina päivinä ei näkynyt mitään mut yhtenä päivänä olikin selvä viiva! Sillä nyt ihmettelen, että mikäs tuo hailu viiva oli. ☺

Tässä lienee yksilöllisiä ja kiertokohtaisia eroja. LH:ta lienee veressä kautta kierron, ja vuorokauden aika vaikuttaa testitulokseen. Yön aikana LH:ta ei erotu kovin hyvin virtsaan. Plussan kun erottaa muista päivistä niin asian pitäis olla kunnossa :)

Mamma_88, hyvä tietää. :) Mä lopetin testaamisen 6 päivän jälkeen, kun aattelin sen olevan turhaa, kun ei kertaakaan näkynyt minkäänlaista viivaa eikä mitään muitakaan merkkejä ollut. :D Ja ehkä se voi vaihdella eri kierroissa, että tuleeko haaleita viivoja ensin ollenkaan vai ei? :)

Tuulia, mullahan on jo ennestään 5 isoa tatskaa ja 2 pientä. Tää uusin tatska tulee olkapäästä ranteeseen asti. Mulla pitää vaan säästää kämmenselkä ja kyynärtaive tiputuksen takia, kun sairastan hortonia. Tatuointiin tulee ainakin kettu ja paljon syysaiheista asiaa. Lehtiä,tammenterhoja,paljon kirkkaita värejä. Siitä tulee tosi kaunis. :)
Sillä tatuoinnilla on mulle suuri merkitys.
Tänään tein muuten erittäin herkän rtestin. En oo varma näkyykö siinä vaan viivanpaikka, vai onko siinä jopa väriä!

Kirjoittelenpa tällekin puolelle pitkästä aikaa.. Pidin tosiaan jonkun aikaa foorumitaukoa, kun edellisessä kierrossa meni oireiden spekulointi ja stressaaminen sen verran omalla kohdalla yli :rolleyes:

Pyydän anteeksi, myönnän, etten jaksanut kovin tarkkaan lukea tässä välissä ilmestyneitä viestejä, kun äkkiseltään katsottuna tekstiä oli tullut ainakin 60 sivua lisää.. Koetan keritä lueskella lisää tässä lähiaikoina kun nyt alkaa tuon opparinkin kannalta helpottamaan. Mutta siis ihan yleisellä tasolla vain pahoittelut negan ja tädin kohdanneille. Uusiakin oli taas ilmestynyt, tervetuloa minunkin puolestani :greet025 Sen verran kerkisin kuitenkin kurkata, että muutama plussa oli tähänkin ketjuun saatu, ainakin Jelppis ja Sunlight taisi olla? Onnea teille ja tarrasukkia! Muille plussatuulia! :talk017

Täällä kp38/42? menossa ja kaksi One Stepin r-testiä tehtynä, kuvat latasin tuonne Plussa vai ei -ketjuun. Molempiin sain haamut, mutta niin on tosiaan muutkin saaneet olematta kuitenkaan raskaana. Vaikka olen kovasti koettanut olla kehittämättä tällä kertaa mitään oireita, niin pakko on kyllä myöntää, ettei tämä etova olo ole kuvitelmaa. En ole ikinä ennen tällaista kokenut.. Nyt tässä arvon, milloin teen tuon Apteekin oman. Jos sitä viikonloppuun malttaisi odottaa, niin ei turhaan pettyisi tai kuvittelisi liikoja.

Takaisin