Raskaaksi 2015

Heippa!

Minnuu nyt vaivaa tämmönen asia, kun oon nyt syöny jaz-yhdistelmäpillereitä melkein vuoden,
että mitenköhän sekasin mahtaa olla kierto kun nyt keskiviikkona on viimeinen varsinainen ehkäisypilleri ja
sitten tulee tyhjennysvuoto. Onko miun mitään järkeä koettaa ees bongata ovista nyt lokakuussa, vai pitääkö
miun odotella marraskuuhun... :anyone

Äippä, mulla oli kolme viikkoa alavatsa kipua/nipistelyä ennen plussaa :) siis ennen ovista jo ja ihan plussaukseen asti. En tiiä mistä johtu!

Radio monilla on pillereiden jälkeen ensimmäinen kierto se hedelmällisin, eli kannattaa pongata ovista! :)

Mulla oli nipistelyä ja viiltelyä koko viime kierron ja nega oli. Et en kyllä usko mihinkään oireisiin enää. :(

Ei ne oireet tosiaan mitään välttämättä kerro :( ei mulla ollu maaliskuussa hajuakaan että oisin ollu raskaana ennenku tein testin. Ei ollu mitää oireita.
Tosi iso harmi Mira että näin kävi. :/ Onko teillä inssi kuitenki tulossa tässäkin kierrossa?

Sama juttu, välillä on oireita niin ettei tiedä mistä ne tulee. Ja silti plussaa ei näy ei kuulu. Joskus kävin tutkimuksissakin ku teki kuukauden pahaa yhtämittaa. En ollu raskaana eikä mitään selitystä löytynyt. Nyt oli syksyllä taas varmaan pari viikkoa että teki tosi usein pahaa. Itse asiassa tänäänkin on ollu huono olo. Ja tos oli parina päivänä heikotusta pari viikkoa sitten. Eilen oli pää kipee ja tosi huono olo, mut se tais johtua siitä että olin liikenteessä ilman silmälaseja. Flunssaa pukkaa nyt kolmannen kerran kolmessa viikossa...

Minni2, aijaa! Miun kaveri vaan just sano tänään, että turha siun on sitä koettaa ehtiä vielä ekasta kierrosta..
Mut taidan silti yrittää :cat:

Tuosta nippailusta vielä, että miulla oli muistaakseni myös ennen plussaa sitä nippailua - ja sit oli niitä "repäsykipuja" lisäks, tuntuu että siitä on jo niin kauan aikaa (plussasin huhtikuussa 2013) että ei enää muistakkaan.. Nyt onkin sitten jännää kun pääsee itekki ens kuussa ehtimään taas oireita.. :)

Pahoittelut tädeistä ja negoista!

Mullakin viime kierrossa oli jos jonkinlaista nippailua ja pistoa, mutta en ollut raskaana. Oletan, että se raudan maku suussa olisi sellainen ns. luotettava oire raskaudesta.

on. Vieläkin odottelen ovista. Ei ole lämmöt erityisemmin nousseet. Olis kai sen oviksen tultava viimeistään huomenna, jos meinaa kierto pysyä 30 päivässä. Yksi o-testi jäi viime viikolta, ajattelin tehdä sen tänään iltapäivästä. Talletteluja on tehty.

kp 17/26-30, yk 4

Mä oon varmaan kohta ihan sekopäinen näitten testien suhteen, mutta mä nään tossa hailun viivan.tiputtakaa mut maan pinnalle ja sanokaa valehteleeko mun silmät

Liitteet

• WP_20150928_14_49_38_Pro (2).jpg
    WP_20150928_14_49_38_Pro (2).jpg
    143.9 KB · Katsottu: 232
Vaikka en sinänsä sua haluais minnekään tiputtaa, niin en mä tuossa kyllä äippä mitään näe :/

Välillä taas tännekin puolelle kirjoitan, vaikka kyllä mä tätä kokoajan luen, mutta kirjoittelen oikeestaan vain tuonne esikoinen toiveissa ketjuun.

Mulla on tässä nyt ollut oman pään kanssa vähän painimista, kun tunne on aika vahvasti sen suuntainen, että yk 7 alkaa torstaina. Tallettelut oli tällä kertaa harvinaisen huonot ( kunnon tärppipäiviin osui vain dpo -1/2) ja oikeen mitään oirettakaan ei ole. Tänään sitten alkoi sellainen poltteleva tunne alavatsalla. Huomenna oliskin perinteinen tuhrun ilmestymispäivä, huoh...

Mrsc kp25/27 dpo 11 yk6

En näe äippä minäkään mitään :(

Minulla oli aikaisempi raskaus alussa ihan oireeton. Ei ollut mitään nippailuja eikä muitakaan tuntemuksia. Sitten alkoikin jäätävä oksenteluputki.. :D

Äippä, mä en näe mitään, mutta se nyt ei vielä tarkoita mitään :)
Uutta testiä kehiin 3 päivän päästä, ellei sitä ennen lörähdä ;)

Radio92, mulla oli yazit käytössä useemman vuoden, ja pillerit lopetin kesken liuskan. Suunnilleen olin syönyt yhden/puolitoista riviä eikä mulla tullut ovista siinä kierrossa. Menkat alkoi kolme päivää viimeisestä pilleristä. Viikko-kaks ennen aikojaan :)

Puhuttiin eilen miehen kanssa että enään en alota mitään hormonaalista ehkäisyä. Ukkokin tykkäs idesta onneksi.
Pysyttelen ihan "luomuna" tästä lähtien. Vieläkään ei kierto oo tasaantunut ja pillerit ei yhtään sovi mulle. (Mun mielestä) mutta noi ehkäisyasiat ei oo ihan ajankohtaisia vielä :hilarious:

Viima, mulle tuli aikanaan vaikka minkälaista ongelmaa hormonaalisesta ehkäisystä, että jätin ne pillerit pois 24-vuotiaana (koko ajan hiiva eikä mitään seksihaluja). Vajaan Vuosikymmenen pärjäsin kondomeilla ja toisen vuosikymmenen olemme olleet lapsitoiveissa ... Luomuna on kivaa ;)

Mäki oon päättäny, että en enää kroppaani hormoneilla sotke. Sit joskus kunhan se vauva ois niin tällä hetkellä tuntuu, että toinen saa tulla heti kun on tullakseen. Voi olla pikkuvauvan kanssa vähä eri fiilis sitten :hilarious: Onhan se kuparikierukkakin. Kumeja me ei käytetä kun miehestä tuntuvat pahalle ja ne normit on liian pieniä, ja ei se kiggeli tunnu musta htä hyvälle niitten kanssa :rolleyes:

Kp 9/30? Outoo jomottelua alamahalla ja yskiessä repii välillä. Ovis ei vielä testissä ainakaan näy. Odottavan aika on pitkä ja nenäkin nuhainen :shifty: Toivottavasti ei tuu pitkä flunssa.

Moikka kaikki! En olekkaan aiemmin tainnut kirjoitella tänne, ehkä? :p En muista.

Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu myös mukavanoloiseen ketjuun mukaan ! :)

Heti tähän alkuun pakko hieman ihmetellä kun tällähetkellä menossa kp8-9 tein ovulaatiotestin (ensimmäinen tässä kierrossa) ihan mielenkiinnosta kun alavatsalla ja häpyluun seudulla erikoisia nippailuja sekä jäätäviä ja kipeitä turvotuksia tänään, ajattelin kyllä että tuskin mitään näkyy, mutta testiin tulikin iloinen hymynaama? :eek:

Tein testin n.3-4h pidätyksellä.

Käytössä siis nuo Clerbluen ovulaatiotestit joita olen pitänyt luotettavina :)
Nyt en tiedä mihin uskon? :grin:eek: Onkohan mulle tulossa vaan tositosilyhyt kierto?

Viimeksi o-plussa kp16.

Tosiaan nyt kp8-9/normaalisti 28-32.
Onko muilla kokemuksia moisesta?

Liitteet

• 2015-09-28 18.07.41.jpg
    2015-09-28 18.07.41.jpg
    262 KB · Katsottu: 199
Muokattu viimeksi:
Tuhrua tulee... menkkojen pitäis alkaa to. Oliko tää nyt tässä vai voiko viel olla toivoa? Ei tuu mitenkään lorisemalla eikä edes pikkareihin saakka vaan aika kun käy vessassa niin sit pyyhkiessä... testitki on herkkyydeltään 25, joten niillä ei viel tee mitään... :( ja negahan sieltä varmaan tulis vaikka koittasinki....

Eeeeliah, on toivoa jos ei lorise. Toivotaan että ei ala vaan että olis kiinnittymisvuotoa ja sitte saatais viikonloppuna sulle plussa!
Mulla siirtyi tämäniltainen akupunktio torstaille - hoitaja oli kipeenä, en halunnut mennä saamaan flunssaa kiitos vaan :)
Kp 11 / 26-30

Takaisin