Raskaaksi 2015

Täällä näköjään alkaa pirun kivulias vti...
Arghh! Nyt vaan karpalomehun ostoon ja lämpimään suihkuun ja saunaan!

parane pian viima vti ei ol todellakaa kiva. inshaAllah ei äidy siihe asti että tarttis ab-kuuria.

täällä ei ihmeitä sama vanhaa, neulon, hoidan kodin ja lapsen jne. äh ukko sais ens viikol mennä ostaan mulle housui ja paitoi vaikka...mä tartten S kokoa en M kokoa!!! ukko nosti mut ni totes et varmaa joku 60-61kg ehkä painoa eli painan vähemmän ku ennen raskautta, sit vaa sellai 6kg pois ja ollaa unelmalukemis...kiitos tyttäreni kun on ruokahalua :)

Voimia Vilma :Heartred

Mä voisin, Gatusa, ottaa sen 6 kiloa itselleni :wink Painan ihan liian vähän, mikä heikentää myös hedelmöittymisen mahdollisuuksia. Mutta olen kyllä jo saanut sairauden jäljiltä alimmasta painosta joku 6-7 kiloa lisää, joten hyvää vauhtia tässä ollaan kuntoutumassa - luojan kiitos!

Huoh. Aika matelee. Värjäsin hiukset ja kävin kenkäostoksilla, koska huvitti ja koska voin. Nyt on korollisia kenkiä, joten saapi nyytti ilmoitella itsestään, jotta jää käyttämättä. Olisi just sitä mun tuuria...

Pahoittelut Mira13 :sad001

Mulla menossa kp 26/36? Nyt olis varmaan kiinnittyminen menossa jos tallettelu olis sattunut oviksen aikoihin.... eli tuossa kp 18.... mitään raskausoloja ei oo. Viikon päästä viimeistään meinaan testaa jos ei menkat ala :) Voi olla että jo keskiviikkona jos en malta :rolleyes::oops: silloin vois olla parhaimmillaan dpo 12 :)

Sandy kp 26/36? tjot 2

Tuulia, tuli tosta tuurista mieleen ku olin just ennen raskautumista (eli samasta kierrosta enne ovulaatiota) Turkissa, elämäni eka etelänloma. Oltiin tanssiporukalla ja oli pari tanssikeikkaakin siellä. Mä näin aivan ylisöpön raskaustopin siellä, eikä se ois ees maksanu ku tyyliin 5 euroa. Mut en viittiny ostaa ku en mä sitä koskaan kumminkaan tarvii....

Voi ei Mira :/ Pahoittelut <3

Viima, toivottavasti helppais pian! Tsemppiä :(

Täällä aletaan taas olemaan elävien kirjoissa "lievän" tömähdyksen jälkeen :D Opeinpahan ainakin sen etten enään elättele turhia toiveita, ennen kuin se plussa siinä näytöllä häämöttää. On niitä negoja ennenkin katsottu kyllä mutta, tää teki jostain syystä enemmän kipeetä. Mutta, mutta... Seuraavaan yritykseen! :) Tänään siis yk 5 ja kp 6/26. Vuoto pysynyt poissa sen 3 päivän jälkeen ja tänään tuli jotain ihan Super outoa limaa jossa hieman vaaleanpunaista sävyä :O Tiedä sitten mitä oli. Peitto alkaa viuhumaan tänään ;) Tasaisesti joka toinen päivä ollaan päätetty ilman suurempaa ajattelemista ja stressiä touhuilla.

Joko me saataisiin se plussa puhuri tänne? :D Mekin voitaisiin sitten siihen hypätä mukaan :)

Muokattu viimeksi:
Withmylove, samoissa mennään :) Aattelin alkaa tikuttaan ekaa kertaa ikinä kp 10, mut varuiks touhutaan joka toinen päivä kans :D

Mulla on kp 7 ilmeisesti (tai sit se 9) ja tänään vihlonu vasemmalle puolestaan, etenkin ku yskii :D Saa nähä mitä tästä tulee, valkkaria riittää mut ei oo vielä eggwhitee. Pikku nuha päällä mut ei menoa haittaa ;)

Uh.. eilen oli 11 tuntinen työpäivä ja tänään hirvee jumitus ja väsy... Myöskin menkkamaisia tuntemuksia ollut pariin otteeseen ja pelottanut käydä pytyllä, että nytkö jo lorahtaa vaikka vasta ens viikon to pitäis tätsyn tulla. Voisko olla kiinnittymiseen liittyvää... nyt dpo 8?

Toivon mäkin todella plussia nyt kaikille! On kyllä tympäsevää välillä tämä odottelu jännäily... en tiiä mikä yk on menossa, varmaan seitsemäs, mutta rengas sai lähtöpassit maaliskuun lopussa ja tässä ollaan edelleen.

Liittyisin mukaan jutteluihin. Ollaan yritetty ekaa yhteistä jo reilu puol vuotta tuloksetta. Rupee itsellä oleen jo aika rankkaa ja kuukautisten ekatpäivät olen todella itkuinen että mikä minussa vikana. Nyt menossa kp 1/31.

Tsemppiä smurffiina :Heartbigred Uskon teidänkin saavan pienokaisen masuusi kasvamaan :) Paljon olen nyt kuullut ja joutunut sivusta seuraamaan pitkää yritystä kun lasta ei kuulu, rankkaa.. Mutta toivon pikaista plussaa pitkän yrityksen päätteeksi, jokaiselle!<3

Ootteko smurffiina tikuttaneet ovista? Minä kans aikanaan mietin missä vika, sit kokeilin ovistikkuja ja huomasin että oltiin järkiään puuhailtu "väärään aikaan "..

tuulia vapaaehtosest antasinki :) plussatuulia sinulle.

täällä kotiuduttu anoppilast ja ukko sen ku valittaa oloa ku halus et mennää kävellen sinne eli n. 4,5km per suunta. takaski käveltiin, hohhoijaa jatkossa teen mieluummin lenkkejä yksin koska ukko latelee ohjeita kokoajan ni hermot meni ja sit ku piti sen takia hidastella ku ei saa ees normaalivauhtia kävellä ku liian nopea.

Mamma_88 en ole tikuttanut. Itsellä aikasemmista suhteista 3lasta miehellä yksi. Olisiko suositella jotain ovistestejä? Mistä olette niitä hankkinut?

Miralle pahoittelut :(

Äippä malttelee vielä hetken testien kanssa niin tulee oikeaa tulosta tikkuun ;)

Tervetuloa uusille kuumeilijoille ♡

Täällä yk2 kp 19/28-?
Ovis pongattu viime maanantaina tikuttamalla ja sitä hyödynnelty ;) Torstaina ja eilen oli aika kovaa juilimista alavatsalla, kiinnittymiskipuja mahdollisesti?? :) Eilen illalla lempi pizza maistui ihan kamalalta.. miehen hajuvesi kans döfäs nenään niin et tuli paha olo (ihan sellai pappahaju kävi nenään vaikkei se kyllä ennen siltä oo haissu samaa hajuvettä kun on käyttäny :'D) Tänään sit ollaan saatu nauttia lapsivapaasta ja kokattiin kummankin lempparia intialaista ruokaa mutta... mulla jäi kaikki lautaselle koska se kastike maistu ihan ku olis ollu pelkkää omenaviinietikkaa ja sitruunaa koko kastike.. ja siis noita mausteita ei kyllä kyseiseen ruokaan edes tule xD
ovistesti on alkanut uudestaan tummumaan???
Ja ilta on menny itkiessä ties mitä kaikkia mahdollisia ajatuksia ja telkkariohjelmia...
dpo olis nyt vissiin sit öööööö 5??
Vai lasketaanko ovispäivästä?
Mies tokasi mun tämänpäiväselle sekoilulle (hajuherkkyys+ovistikut+itkuherkkyys) et kyllä taitaa olla nainen nyt niin et raskaana oot :D
Ite en kuitenkaan uskalla uskoa tässä tunnemellakassa mitään ennen kun menkat jättää ensviikon lopulla tulematta ja testi on vahva plussa.. hailuviiva-plussiin en uskalla enää luottaa edellisen kierron kemiallisen jälkeen..

Smurffiina... täällä ollaan sit samassa tilanteessa. Yritetty sen puol vuotta ekaa yhteistä, mulla yks lapsi edellisestä suhteesta. Nyt eka kierto ovistikutusta takana ja kans huomattiin, että ihan väärään aikaan kuukaudesta puuhailtu... Suosittelen siis! Itse tilasin netistä, Sofi merkkisiä, sekä ovis, että raskaustestejä oikein tukkupakkaukset. :wink

Sandy, toi on just se jännin aika kierrosta, kun on vielä liian varhaista testata, mutta kiinnittyminen on mahdollista ja varsin mahdollista. Kärsivällisyyttä nyt vaan kovasti. Aika näyttää miten käy. Mutta ilmoita heti, mitä testit näyttää, jos et malta mieltä pidemmälle.

diabolicat, niinhän se menee, että heti kun on tekemässä jotain suunniteltua, muuttuu tilanne päinvastaiseksi. Eli pitänee mennä ostamaan asunto, jossa ei ole tilaa jälkikasvulle ja varata matka, jonne ei voi raskaana lähteä, niin pärähtää plussa testiin :wink

Withmylove, se on itse kullekin kova kolaus, kun toivottu raskaus ei ala ja täti kurvaa paikalle. Siinä vaaditaan pirusti voimia, että jaksaa silti roikkua toivossa kiinni. Ja jokainen uusi kiertohan on mahdollisuus. Nokka pystyssä eteenpäin vain, eikös?

sallahaa, meillä onkin sitten samat päivät menossa. Päästään jännäilemään yhdessä. Tsempit oviksen metsästämiseen ja hyödyntämiseen!

Eeeeliah, noilla main se kiinnittyminen tapahtuu, joten hyvältä kuulostaa. Toivottavasti lopputulemana on komea plussa!

Tervetuloa smurffiina joukkoon! Jos olet pitkäpinnainen, niin perus ovistestiliuskoja saa tilattua helposti nestistä (googlettamalla löytyy useampikin sivusto, mm. Raskauskeijua voin suositella), mutta itse tikutan cb:n digeillä, niin ei tarvitse viivoja tihrustaa ja koittaa tulkita. Onhan nuo sitten tietysti hinnakkaita, mutta hyvällä asialla ja niin edespäin.

Piilo89, merkit kuulostavat lupaavilta, joten toivotaan että olisi sitä itseään. Testiä vaan kehiin, kun aika on kypsä.

Gatusa, nostan hattua tuolle kärsivällisyydellesi, jolla hoidat tilanteen miehesi kanssa. Kertoo paljon vahvuudestasi.

ON: Yk 2, kp 8/ 26-30 ja pian taas ovista bongaamaan, mutta ennen sitä pari työkeikkaa ja ajatukset ihan muualle, jottei stressitasot ala jo nyt nousta kattoon.

ps. olen rakastunut greippimehuun :woot:

Smurffiina, rain Clearblue suosittaa aloittamaan 17 päivää ennenseuraavien kuukautisten alkua. Eli esim 28 päivän kierrolla aloittais kp 11 ja testaus joka päivä siitä eteenpäin samaan aikaan. Yleensä parhaat lukemat saa iltapäivällä 3-4 tunnin pidätyksellä. Osa testaa ekasta aamupissasta, varsinkin jos on cb kaksoishormonitesti käytössä. Netissä on hyviä ohjeita, itse luen pääasiassa englanninkielistä materiaalia, joka asiaan on hyviä questions&answers -sivuja.

Takaisin