Raskaaksi 2015

Mulla oli valkovuoto tässä kierrossa, mistä nyt raskauduin, todella runsasta ja tahmeaa. Niin oli myös viime raskauden alussa ja siitä mä aavistelinkin olevani raskaana :rolleyes:

Minulla menisi varmaan hermot nuihin ovistikkuihin:grin Ovat niin epämääräisiä.
Katotaan vaan niin oon heti kuun alussa kuitenkin sitten hamstraamassa niitä kaapit täyteen ja mielissään/tuskissaan täällä sitten tikuttelen menemään.

Ei ne loppujen lopuksi ole hankalia kun muutaman kerran tehnyt... plussa melko selkeä, muut viivat voi jättää huomiotta. Sit kun vielä digillä varmistaa ni hyvä tulee :grin

mä nyt omanapailen törkeest tässä anteeksi ihanat mut on pakko hehkuttaa. tyttö sai vaunut tänään ja käytii äsken vaunuilees, ukko oli mukana ja alkoha se valittaa et lisätyötä hänelle ku joutu vähä kävelee ku on väsyny mut mä nautin. tulipa silt lupa sit käydä itekseeki kävelyillä ku tekee mieli kävellä eli jatkossa joka päivä ois tarkotus käydä vaunuilees tytön kans inshaAllah :)

Pitkästä aikaa täällä taas. Oon kyllä jotain lueskellut mutta aika on suurimmaksi osaksi mennyt töissä ja pakatessa muuttoa varten :)

Jelppikselle onnea plussasta, vahvistumista viivalle ja tarrasukkia vauvalle että pysyy matkassa mukana :)

Pahoittelut kaikille tasapuolisesti negoista ja tädeistä! :( tänne sais nyt tulla paljon plussia!!

Tervetuloa kaikille uusille toivottavasti ette joudu kauaa olemaan täällä :D

On. Täällä on nyt ovis varmaan näillä päivillä paikalla! Talletetut on laitettu jo viikko sit ja noin joka toinen päivä on talletettu :) nyt toivotaan parasta!

-Jopsu91- kp 13/26-28 yk 3

Tuulia, pahoittelut tädistä! :sad001

Tsemppiä kaikille ovista metsästäville, teitä on nyt aika monta! :) Eiku peitot heilumaan :grin

Velmu, toivotaan että tärppi ois käyny ja alkaisi oikeita oireita ilmaantua :wink

On. Noh, aamu alko vähä pettymyksellä kun vessakäynnin yhteydessä tuli taas kirkasta verta... Edelleenkään siteeseen ei jääny ku pari tippaa. Mutta päivästä eteenpäin pyyhkiessäkään ei oo tullu mitään. Pientä jomoa on. Voi pylly, alkasivat kunnolla jos meinaavat, ettei vaan tulis mitkään on-off -menkat :sad001 Jotenkin en jaksa enää uskoo, että tää ois kiinnittymistä... Pitänee vaan hyväksyä, että kroppa on vähä sekasin vielä ja menkat yrittelee tulla. Vituttaa, kun keskenmeno vaikuttaa niin kokonaisvaltasesti sekä mieleen että kehoon... Jos kaikki ois hyvin nyt porskuttasin jo 14+ suurimmat pelot ois takana. Jooh. Pitäs varmaan lopettaa tää viikkojen laskeminen...

Sain kaverilta opastusta ovistestien ja lämpöjen mittaamisen kanssa. Maistelin myös greippimehua, joten nyt on ainakin sotasuunnitelmat selvillä, jos tästä nyt uusi kierto kerta pyörähti käyntiin :rolleyes: Mut lasketaanko tää nyt jo uudeksi kierroksi vai mikä kp mulla nyt on? 1, 3 vai 30? :shifty: Punasta näyttäyty siis ekan kerran perjantaina, eilen ei mitään.

Sallahaa, kp 1 lasketaan siitä päivästä kun vuotaa ja kunnolla. Jos tiputtelee kirkasta verta tai tuhrua niin ne ei ole vielä menkat. Vasta kun vuoto ja kivut alkaa kunnolla niin on menkat alkaneet. Nimim. joka kierron loppu menee tyyliin vuotaa-ei vuoda-vuotaa --> menkat :mad:

Larissa, kiitos! Tuolla keskenmenoketjussa sanottiin samaa. Ja myös sitä, että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen niin seuraava päivä lasketaan vasta kp 1:ksi. Eli ootellaan ootellaan :shifty:

Withmylove, toivotaan parasta! :)

Sallahaa nyt kun muistelen, niin mulla tuli keskenmenon jälkeen muutaman viikon päästä yhtenä päivänä tuhruvuotoa, mutta ne ei ollut menkat. Menkat sitte alkoi 5vk tyhjennysvuodosta.

Mites tämmönen... torstaina ovistestiin plussa ja tänään illalla pientä kirkasta verta paperiin pissillä käydessä... luin jostain epämääräiseltä sivustolta, että ovulaation jälkeen "joku hormonitaso" laskee reippaasti ja saattaa aiheuttaa pientä tiputtelua. Pitääkö paikkansa? :)

Oon vasta opetteluvaiheessa näiden hommien kans, ku esikoista ei tarvinnu yrittää. Puol vuotta sitten vielä edes tienny mikä on ovulaatio. :wink

Sallahaa mulla oli tyhjennysvuodon väli 34 päivää....menkat oli sit tavallista runsaammat ja kestivät viikon. .mitään normaaleita kuukautiskipuja tai pms oireita ei ollut..Anna vaan kropalle aikaa toipua :Heartpink

Uusille kuumeilijoille lämpimästi tervetuloa :) plussatuulia:wav
Paljon oli taas luettavaa, en edes yritä kommentoida kaikille erikseen..mutta suuret pahoittelut negoista ! Lisää plussia kaivataan tähän ketjuun :)

Omanapailua. .tätiä ei näy..pe testattu taas nega..kp 39 menossa..huomenna vielä aamusta testi ja iltapäivällä sit gynelle..

:shifty:Sallahaa tosi inhottava tilanne! Kaikista ärsyttävintä just toi epävarmuus.

Whitmylove, pahoittelut :( Tsemppiä ja uuteen kiertoon!

Ite en jaksanu tänää ees negaa testailla, ootetaan tätiä..

Kp 26/28-30 dpo 13

NuuNu, toivotaan, että tallettelut on osuneet kohdilleen ja tärppää piakkoin. Ja jos ei, niin ainakin kroppa saa rauhassa palautua edellisestä ja käynnistellä hormonitoimintaa.

Tiku, hyvässä opissa olet. Ime nyt sitten kaikki mahdolliset vinkit ja ohjeet matkaasi, jotta osaat toimia sitten tosipaikan tullen - joka toivottavasti koittaa pian. Suosittelen kyllä tikutusta, jos hermot kestää sen viivojen tiirailun. Saa edes jonkinmoisen käsityksen tilanteesta.

Larissa, taidan muistaa sut parin vuoden takaa. Tai ainakin joku saman niminerkin omaava oli silloinkin täällä kuumeilemassa. Tärppionnea! Älä vielä hukkaa toivoa.

Vilma, nyt sitten peittojen heilutusta kehiin ;)

Velmu, jännät päivät menossa, hui. Parastahan olisi tietysti koittaa saada ajatuksia muualle ja rentotua. Kyllä ne oireet sitten tulee, jos on tullakseen. Mutta kyllähän sitä itse kukin tarkkailee itseään lisääntyneessä määrin, jos ja kun toiveet on korkealla.

pikkukonna, allekirjoitan täysin! Itse käytän digejä, koska menetän hermoni, jos en saa selkeästi tulkittavaa tulosta. Ja jollain tavalla sitä haluaa kuitenkin olla tilanteen tasalla, jotta mahdollisuudet nousevat.

Gatusa, varmaan ihanaa päästä tuulettumaan. Asutteko vielä samassa paikassa vai oletteko muuttaneet? Jossain vaiheessa teillä oli niitä hedelmäpuita ja -pensaita pihalla ja jaoit sadosta kuvia täälläkin. Nousi vesi kielelle aina niitä selaillessa ;)

Kyfi, peukut pystyyn, että nyt tärppäisi! Kärsivällisyyttä piinapäiviin!

sallahaa, ikävää tuollainen tiputtelu - sympatiat <3 Mullakin alkoi jostain syystä tässä kierrossa vuoto tuhrulla, jota ei koskaan ennen ole ollut, mutta kun lopulta hanat aukesivat, niin helpotti kaikilta osin. Toivotaan että sielläkin tilanne ratkeaa nyt jotenkin päin, että saat selvyyden asiaan. Ja kannattaa tosiaan varmaan koittaa unohtaa tuo laskeminen ja keskittyä tulevaan, jos vain pystyt.

Withmylove, voihan harmi. Mutta toisaalta nyt on taas uudet mahdollisuudet ja uusi tilaisuus. Eteenpäin vaan pää pystyssä.

waterlilly85, kaikki on vielä mahdollista. Toivottavasti gynellä selviää asiat. Koita kestää!

Mira13, viimeiset päivät siellä käsillä. Voi kääntyä vielä mihin suuntaan vain. Tule sitten heti kertomaan, jos päädyt testaamaan. Onhan tässä viellä aikaa katsella ja kuulostella.

ON, eipä ihmeitä. Yk2 ja kp2/26-30. Kohta lähtö töihin ja ajatukset hetkeksi muualle. Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille ja tsempit piinailijoille!

tuulia samas paikas asutaan. juu oli ihana päästä käveleen, tästä lähin meen tytön kans ksin käveleen koska ukko vaa valittaa. nytki alotti heti aamusta joten siihe päätty se onnen tunne joka mulla vallitsi ku heräsin. sit ku ukko inhoo mennä minnee ilman osotetta ni sano et käy ostaas yks leipä lähikaupast ku käyt kävelyl ja tuut kotii, mä taas oon suunnitellu tekeväni kunnon vaunulenkin tytön kans ku hän kerran tykkää vaunuilusta.

pahoittelut menkoista niille joille täti tuli kylään.

on: kirjotinki jo tuoho tuulialle ajatuksia...huoh kyl tuo ukko on vaikee, oli se ihana onnen tunne ku heräs mut se loppu ku ukko avas suunsa. no minähä teen kunnon lenkin ja paluumatkalla voinki sit ostaa sen leivän vaikka ni ei ukko valita. mä oon niin itsepäinen tapaus et en kyl anna ukon romuttaa mun suunnitelmia. sanoinpa eile ukolleki et koht varmaa mulle tuleeki sit ulkoilukielto ku pääsen taas kuntoon. jos ilman liikuntaa oon jo 36/38 kokoa ku imetän (esikon kans oli sama paitsi nopeemmin putos paino ja sillo menin jopa alipainoseks ja koon 32/34 vaatteetki meni alle vuodes ku laihuin jotai 20kg 6kk sisää.

Takaisin