Raskaaksi 2015

Ylempi on eilinen, ja alin siis tän päivänen, et kyl eron huomaa.

Liitteet

• WP_20150914_14_15_47_Pro.jpg
    WP_20150914_14_15_47_Pro.jpg
    150.8 KB · Katsottu: 169
  • WP_20150915_14_44_01_Pro.jpg
    WP_20150915_14_44_01_Pro.jpg
    136.5 KB · Katsottu: 192
Äippä, ehkä siellä on vasta ovis tulossa :)

Pahoittelut menkoista :(

Onnea ja plussapuhureita testaajille! :)
Alkakaas nyt pikkuhiljaa joku jo testailemaan ett päästään tihrustelemaan ;)

No siis olihan se testi tehtävä kun mieskin siihen vähän yllytti. Negahan se oli, mutta en lannistu vielä. Odottelen viikonloppuun seuraavan testin kanssa. Jos siis tarvetta on. Onneksi oli jo niitä pregcheckin liuskoja kaapissa odottamassa. Niillä on hyvä aloittaa eikä niin kovin haittaa vaikka menisi useampi. :D

Niin ja Äipälle vielä sellainen kommentti, että eipä mullakaan ne viivat ihan tasavahvoiksi ole otestissä kertaakaan tulleet ja todistetusti ovuloin kun olen pari kertaa raskaana ollut. :)

Mannikka kyseli mun oviksesta :D Enpä tiiä. Se juilinta tosiaan loppu sillo loppuviikosta, perjantaina olin ihan varma että menkat alkaa mut se kesti vaan sen päivän. Nyt on kolmatta päivää ihan törkeen kipeet nännit ja tissejäkin välillä jomottaa, minnuu vaan itkettää ja ärsyttää kaikki :D

Touhuttu on viimeks la ja se meni vähä niin ja näin, oli siis hetken talo tyhjänä porukoilla nii eiku hommiin. Ulko-ovi kävi just ku mies oli tullu, sännättiin siitä äkkiä pukemaan eli en ehtiny köllötellä. Sen jälkeen ei olla pupuiltu kun on ollu kireet välit ja seksiä turha ajatella kun tuo ei ees koske muhun oma-alotteisesti. Vituttaa, jos se ovis oli ja jäi nyt kunnolla hyödyntämättä. Tosin tänään jo kp 25... Aika matalana fiilikset enkä jaksais aatella koko hommaa :( Torstaina verikokeisiin kattomaan hcg kkm:n jäljiltä, pitäs olla nollilla jo...

Sallahaa mulla oli hcg 4 vielä 5vk päästä tyhjennyksestä, eli en ovuloinut enkä olisi varmaan voinut tulla raskaaksi.. samana päivänä alkoi menkat että siinä varmaan laski hcg kokonaan!
Mä jaksan uskoa siihen että sä plussaat aika pian uudelleen, kun tämä ekakin tarttui mukaan ekasta yrittämästä! Seuraava pysyy varmasti kyydissä <3

Äippä huomenna testi saattaa näyttää jo hyvin vahvaa kun on parissa päivässä jo tummunut viivat noin hyvin =)

Eka nega testattu :( Niin aikasta tiedän, optimistina tein kuitenkin testin. Seuraavaks varmaan sit pe ku on dpo10.

Beisla hyvältä kuulostaa, eikun ovuloimaan! :)

Sallahaa, voimia sulle, koita piristää itseäs jotenkin muuten loppukierron! Aloitat alusta ensi kuussa, virkeämmällä mielellä :) <3

Mira nou hätä ku ei siinä testissä voi vielä mitään näkyä ;) ens viikolla viimestää näkyy toivottavasti :)

Mikä dpo pitäis muuten olla suurinpiirtein oletettuna menkkojen alkamis aikana? :D Mä oon vähän kujalla näiden dpo juttujen kanssa.

Withmylove, yleensä luteaalivaihe kestää n. 14pv (dpo15 alkaa menkat) oppikirjan mukaan, mutta kiinnittymisen kannalta on välttämätöntä olla vähintään n. 10pv. Eli yleensä menkat alkaa n. dpo11-18

Mira13, pöh!
Mulla kans nega ja nyt 10 tai 11 dpo :/... Mälsää. Joko mä haluan sen tiedon että plussa NYT tai sitten reilusti heti vaan uuteen kiertoon. Blaah! Eilen mä olin jotenkin optimistinen, että tästähän voi tulla jottain. Mutta saapa nähdä...
Baby dust to all!!

Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut negoista!

On. Laitoin nyt sitten ovistestit tilaukseen. Tuleepahan nekin kokeiltua. Se on tämä testauskuume tarttuvaa laatua...:rolleyes:
Oliskohan kp 10 sopiva aika aloittaa tikuttaminen?

Huiskis kp 5/26-30, yk 4

plussatuulia kaikille :)

täällä minä nopsaan yhteisest teille laitoin tsempit ku tyttö tuossa vieressä :) hei kysäsenpä täälläki et oisko kukaa kiinnostun mahollisest koon 36/38 villapuserosta, musta/tumma navy on väri ja hinta 25€ löytyy Hesasta Itäkeskuksesta. se on käyttämätön. voi käydä kokeilemas mun äidin luona tai missä sopii mun äidin kans ku se on hänen kotona ja mä asun ulkomailla. muualle ku hesaa tulee postikulu 5€. neulon meinaa toimeentulona ja virkkaan kaikenikäsille vaatteita.
Photo0439.jpg

Sekookohan tää sovellus vai mitä :o vastasin aamulla tähän ketjuun, mut ei vaan näy :o

Sallahaa, jos se ovis nyt menikin ohi, niin täysillä vaan seuraavaan kiertoon ja kaikki poppaskonstit käyttöö :)
Toivottavasti hcg on laskenu hyvin..

Mira ja katjusha, minäkin testasin malttamattomana tänään :p laittakaa testikuvia! Ite pistin tonne plussa vai ei -ketjuun..

ON. Malttamaton olo..
Kp28/30(?) dpo 7 (tai 8 ).

Nyt vaan pikanen päivitys oireisiin :D Eka kurkku oksu, check! :sick006:brushteeth

MUOKS! Onko teillä muuten täällä sellaista listaa jossa kirjoittelijat, yrityksen aloitus kuukausi ja kierron tiedot? :) Muistaisin sellaisen joskus nähneeni jossain.

Mä käytän tätä vaan puhelimel ni en saa kuvia laitettuu jostain syystä. Kerran yritin ja kesti niin kauan et sai jäädä :D

Takaisin