Raskaaksi 2015

Mira, mulla vuotelee muutenkin herkästi kierron lopussa niin en oo toiveikas. Ja suurin osa ei mitään vuotoa saa kiinnittymisen tienoilla tai tunne sitä mitenkään, joten älä menetä toivoa! Ja testaa vaan meidän mieliksi aieminkin :wink

mannikka, mielenkiintoinen linkki! Kiitos :) Kiva lukea tarkkaa infoa välillä ihan suomeksi :) Tossa kerrottiin, että 3-4 päivässä hedelmöittymisestä alkio saapuu kohtuun. Toisessa kohtaa sanotaan, että 8. päivä se on jo osittain kiinnittynyt. No mitä se tekee ton dpo 5-7 välisen ajan? Hengaa vaan kohdussa, etsii paikkaa ja sitten aloittelee kiinnittymistä? :grin

Mira, plussatestiä kehiin ennen foorumin fiksailutaukoa (torstaina puolen päivän aikoihin), niin ett päästään kaikki näkemään tulos ;) plussatuulia!

Larissa, yllätyt vielä toivottavasti kierron lopussa ;)
Mietin ihan samaa ett mitä se alkio siel hengailee muutaman päivän :D

Larissa siellä se hengaa ja koittaa monisoluistua!
Joskus huvittaa, kun toisille on päivänselvää että he "tuntevat" raskautuneensa, vaikka tyyppi vielä kattelee maisemia, eikä ole äidin kehossa kiinni :)

Kertokaapas mulle millä saa testauskuumeen laskuun? Pitäis vasta lauantaina testata, mutta... Eikä mun mies auta asiaa ollenkaan! Sunnuntaina sanoi, että näytän siltä kun olisin raskaana (jotain määrittelemätöntä kasvoissa) ja eilen toi cb:n viikkonäytöllisen. Mulla olis kyllä pari pc:n liuskaa tuolla ja kohta pari tuntia edellisestä vessakäynnistä...

Jelppis kp 26/30, dpo 9?

Nyt en tajua. Oon ymmärtäny et lämmöt kohoo vasta kun ovis ollut.no äsken mittasin lämmöt ku paleltaa: 37. Kuitenkin ovistestin tein tänään puol 3 aikaan. Eikä ollu kyllä viivat yhtä tummat.

Liitteet

• WP_20150915_14_44_01_Pro.jpg
    WP_20150915_14_44_01_Pro.jpg
    136.5 KB · Katsottu: 143
No joo ehkä se palelu ei sitten johdu siitä. Nyt on kyllä flunssaa kaikkialla paljon liikkeellä...

Äippä, tuli mullekin mieleen että mikähän siellä on käynnissä... Yleensä lämmöt on 36,8-37 kun ovulaatio on jo tapahtunut. Toki ihmisen ruumiinlämpöön on muitakin vaikuttimia kuin ohitettu ovulaatio tai alkuraskaus. Mutta jännää spekuloida!

Haluaisiko joku ostaa mun loput Maca tabletit? Leaderin ja jäljellä 147kpl. Otetaan 1-4kpl/päivä

Muoks. Nää meni jo :D

Muokattu viimeksi:
Vatsaa kyl juilinu pari päivää nyt kovastikin välillä, et josko se ovis tulossa.mutta noita lämpöjä kyl ihmettelen.raskaustestejä kaapissa on, mut kun edelliset menkat alkoi 27.8.niin ei kyl mitenkään voi olla.

äippä, lämmöt saattaa vaihdella päivän aikana 0,5-1 asteen verran riippuen missä lämmössä oleskelee, mitä tekee, syö tai juo. Eli päivälämmöistä en päättelisi mitään suuntaan tai toiseen. Jos joka aamu mittaat aamulämmöt ja siinä näkyy nousu useamman päivän ajan niin sitten voisi päätellä, että ovis on ohi.

jelppis, testiä vaan jos siltä tuntuu :grin

Larissa mahtavaa!! :D Siellähän on selkeesti kiinnittymistä havaittavissa <3 Jes! Nyt peukutellaan et testikin sanoo niin :D

Äippä, toivottavasti alkais pikkuhiljaa muuttumaan :/

Miralla kanssa siellä jännät paikat, jee! :D Täällähän on hurja meno!

Miuna, voi ei.. pahoittelut tädistä :( No mutta, uusi kierto uudet kujeet! Kyllä se vielä tärppää!

ON. Musta tuntuu et tipun nollasta sataan 6 päivän päästä :D Oireita on ja tosi selkeitäkin sellasia mutta, eihän sitä koskaan tiedä... Plääh. Ei sais ajatella :D Kylmä koko ajan, vatsaa juilii omituisesti (ei menkka kipua eikä kyllä tunnu miltään vatsataudiltakaan), väsymystä, mielialat heittelee, rinnat arat, etomista välillä, flunssainen olo vaikkei flunssaa olekkaan :D Ota näistä nyt sitten selvää.. Odotellaan.

Withmylove, itse en ole kovinkaan optimistinen, mutta kiitos tsempistä :) Tässä on yrityskierto nro 15 menossa ja joka kierrossa on ollut jotain tiputteluvuotoa oviksen jälkeen, joten en jaksa innostua että olisi nytkään kiinnittymisestä kyse. Mikä kp siellä on menossa ja oisko kohta testin paikka..? :wink

Withmylove, muuten mulla on elämässä positiivinen vipu pysyvästi päällä, varmaan jumissa :wink Mutta raskautumisen kanssa koitan olla realisti. Muiden suhteen olen aina optimisti! Kohtahan siellä voi alkaa testejä tuhlaamaan :wink Ehkä joku dpo 8 menossa?

Täällä menossa dpo 5-6, ja vietän tässä vapaailtaa tummaa suklaata ja lasillista punaviiniä nautiskellen. Juu siis ihan vaan kiinnittymistä avustamaan :wink

Äippä mulla raskautumiskierros ku luulin etten ovuloi ollenkaa (tikutin siis enkä saanu yhtä vahvoja viivoja kertaakaa) niin olinki ovuloinu viikkoa aiemmin ku oletettu ja oletetun oviksen aikaan alkaneet oireet (ilmavaivat, turvotus, jatkuva nälkä) oliki raskausoireita, luulin mielikuvitukseksi :D että eipä raskauskaa mahdoton oo ;)

Mä oon alottanu kyl niin aikasin tikuttaan ovista, ja melkein kaikissa testeissä näkyny vaan se yks viiva, nyt muutaman päivän vasta näkyny kaks selkeetä viivaa.viime menkat oli 27.8.et voisko jo olla raskautta? Nyt hetken aikaa ollu ihan hirvee kipu vasemmalla puolella, välillä kylkeen asti tuntuu.on oikeen huono olo.

NuuNu toivottavasti ovis oli nyt, niin teidän tallettelut riittäis. :)

Tsemppiä testaajille, ainakin Mannikka ja Mira oli pian testaamassa. :)

Miuna pahoittelut kp1:stä mutta hyvä ettei kierto tuon enempää venynyt. Jospa seuraava olisi vielä lyhyempi.

äippä pahus nega o-testi, mutta joillakin se vaan ei näy tikussa. Ei se todista, etteikö olis ovuloinut. Myöskin, ihan kaikille ei tule tasavahvoja viivoja testiin oviksen aikaan. Jos tikussa on selkeä muutos tummempaan päin, voi se kertoa jo että ovis on tulossa.

Jelppis ei tosiaan auta sun mies jos vielä kiikuttaa sulle testiä noin! :grin Mutta onhan se digi kallis tehtäväksi turhan aikaisin, ja karua olis lukea väärä teksti vaan siksi että on liian alhainen dpo. :wink

On. Ultrasta hyviä uutisia: follikkeli oli kasvanut samaan malliin kuin viime kierrossa, nyt on kp9 ja löytyi jo 18mm folli. Sain ohjeen tikuttaa ovista nyt joka päivä ja jos ei perjantaihin mennessä tule plussaa, niin pistän taas Pregnylin. Juttelin myös luovuttajan kanssa, ja saadaan nyt kaksi inssiä tehtyä: torstaina ja lauantaina. (Paitsi siis jos tulee o-plussa aiemmin, niin täytyy muuttaa suunnitelmia.) Lääkäri sanoi että periaatteessa tuo olis jo tarpeeksi iso irrotettavaksi, mutta Letroilla kasvaa vähän isompia folleja kuin luomuna, ja koska ei ole mikään kiire nyt aikataulujen kanssa niin annetaan kasvaa vielä. :)
Beisla kp9/28 yk9, toinen letrokierto

Takaisin