Raskaaksi 2015

Heips! Siirryn toukokuisista 2016 tänne.
Tilanteeni: 27.7.2015 otettiin kierukka pois ja yk1 johti raskauteen mutta päättyi jo heti aluillaan (luokiteltiin kemialliseksi raskaudeksi). Vuoto siis alkoi ma iltana pienellä ruskealla tuhrulla ja ti aamuyöstä alkoi järkyttävä kipu ja verta lorahti koko ajan enemmän housuihin. Naistenpolilla kävin tarkastuksessa= alkava km ja tänään sain labrat jotka vahvisti asian. Itkuhan siinä pääsi mutta mies vahvana tukena ja lohdutti että uutta yritystä sit vaan..

kp 2/30-41 ja yk2 nyt ja tilasin ovistestit.
Oviksia en oo koskaan aikasemmin tikutellut eikä niistä mitään kokemusta mutta ajateltiin yrittää varmanpäälle että olisi edes jotain haisua millon ovuloin. Kuukautisia kun ei hormonikierukan aikana tullu ollenkaan (2v) niin ihan pimennossa milloin olis otollisimmat päivät. Jos jollain antaa vinkkejä niiden käyttöön niin otan ilolla vastaan :)

Plussatuulia kaikille ja peukut pystyssä ♡

Ainiin ja 2 lasta ennestään 6v+8v (edellisistä liitoista) ja miehellä myös 2 edellisestä liitosta.
Tämä olisi ensimmäinen yhteinen lapsemme/ kolmas kummallekin :)

Tervetuloa piilo ja samalla pahoittelut :(

Joo toi liikunta lähinnä mietitytti eilen. Eli kannattaako inssi päivänä jumpata :). Musta tuntuu et pitäis vaan maata koko päivä kintut katossa :) Noo, eipä tarvinnu miettii kun nukuin 4h päikkärit ja ne jumpat oli siinä! Vissiin alkaa väsyttää nää vauvan teko hommat..

Täällä ultra onnellisesti takana! Meinasi itku tulla kun näin pienen sydämen jumputtavan ja kaikki oli hyvin. :love017 Viikkoja mulla on nyt 7+5 ja la on 22.4. Kiitokset teille kaikille ihanille jotka olette tsempanneet ja tukeneet. Toivon sydämeni pohjasta plussaa jokaiselle. Ootte sen kyllä ansainneet :Heartred

Ihanaa Millier! Onnea:love7 nauti raskaudesta!

Tänne saapui raskauskeijulta iso läjä otestejä ja rtestejä♡
En vaan tiedä yhtään millon alkais testailemaa ovista kun mun kierto on mitä on :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Äärettömän upeita uutisia millier! !! :) kaikkea hyvää teille yhteiselle taipaleelle :Heartblue:Heartpink:Heartbigred

En ole hetkeen kirjoitellut ja luettavaa olikin paljon.. Beislalla niin odotin jo plussaa...pahoittelut siis kp ykkösestä :sad001 samoin myös muille joiden luokse täti on saapunut... :Heartpink mira toivottavasti tämä oli nyt "se" inssi! ! Tsemppiä piinaviikkoihin! :)

Tervetuloa uusille, pikaista plussaa :) :wav

Omanapailua. .kp 28/ 27-33??? Dpo jotain...testata en uskalla..jos sitä yrittäisi odotella vielä hetken..oireita on..Tietysti :grin

Piilo pahoittelut keskenmenosta! :sad001 Mutta tervetuloa muiden yrittävien joukkoon! Ite täältä jo kerran siirryin maaliskuisiin, mutta joku oli päättäny asioiden menevän toisin ja nyt oon taas täällä...

Millier, huippua että kaikki on hyvin masussa, toivotaan että jatkossakin :Heartred

Mua turhauttaa tää tilanne. Tänään kp 19 tyhjennyskierrosta ja useana päivänä jomotellut oikealle alamahaan, samalla tavalla kuin plussakierron oviksen aikaan. Mut mitään muita ovisoireita ei oo, nyt on jo näin mones kiertopäivä :sorry: Tosin sillon se tuntemus alko jo viikko ennen ovista. Seksiä kahen päivän välein ollaan harrasteltu ja jatketaan sillä edelleen, mut liekkö nyt sitten ovuloimaton kierto... Ärsyttää. Kauhee kiire ois raskaaksi tulla, mitään muuta en aattelekkaan. Tuntuu että se on ainut asia mikä oikeesti lohduttais ja auttas pääsemään yli menetyksestä lopullisesti, kun suurimmat surut on jo surtu. Uusi raskaus, joka jo toivon mukaan jatkuisi onnellisesti loppuun asti... Olo on niin tyhjä.

Sallahaa mulla oli km-kierto ovuloimaton. Kun menkat alkaa nii ainakin tietää että viimeisetkin raskausmateriaalit lähtee viimeistään. Ja tiiän miltä susta tuntuu, uus raskaus oli mullakin vaan mielessä. Onneks tärppäskin heti seuraavasta kierrosta, toivottavasti sullakin! :) ja mä luulen että aika pian sulla tärppää ku tämäkin tärppäs sulla ekasta yrityksestä ;)

Kiitos Ninni!! :) Niin oispahan ainakin siltä kantilta varmenpi tilanne et ois kaikki vanha tullu varmasti pois... Tää on vaan niin pakahduttavaa. Mut jos ei kerta nyt niin seuraavaan kiertoon sit poppaskonsteja käyttöön ja toivotaan että jo siitä tärppäis! :Heartred:rolleyes:

Sallahaa, voi että kyllä se ovis sieltä vielä tulee niinkuin tuossa mainittiin. Mulla tuli kaksi vuotoa keskenmenon jälkeen, ennen kun tuli ovis viime viikonlopulle. Ultrassa näkyi kasvavaa follia jo jälkitarkastuksessa, mutta ei irronnut ennemmin, vaikka niin veikattiin. Tsempit sinne. Siltähän se just tuntuu, että lohtua se uusi raskaus tois, mutta kaikki aikanaan. :)

Millier suuret onnittelut!! :) Nauti <3

Waterlily, testaamaan vaan, mä en jaksais odotella :) Kaikki plussatuulet sulle!! :)

Sallahaa, kyllä se natsaa ihan varmasti, kärsivällisyyttä vaan (paraskin puhuja, minä kärsivällisyyden huippu) :D tsemppiä!

Mira, toivottasti nyt tärppää :)

Lauruskaah, onnea tyttölupauksesta :)

Miuna, pahoittelut negasta :( jospa kuitenki muuttus vielä..

Huiskis, testiä !

Piilo, pahoittelut keskenmenosta :(

Millier, oi onnea!! :)

Waterlily, myös testiä!

Sallahaa, toivottavasti nyt ovis tulis tai sit uus kierto alkas nopeesti ni pääsisitte yrittää.. Täällä myös ajatukset vaan raskautumisessa.

ON. Ovis näköjään sit vissiin suvaitsi kuitenki saapua :o noh kattellaan kuin käy..
Kp21/30(?) dpo0(?)

Mannikka, kiitti ja nyt vaan vipinää peiton alle :wink Tikutitko ihan kun nyt en enää muista? :grin

Joo tikuttelin viel kuitenki :p lämmöissä ei oo näkyny viel, et en tiiä varmaks :D

Onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti ovikset on käytetty hyvin ja kiinni tarranneet pitävät tiukasti kiinni. :)

Minulla on menossa odotteluvaihe. Ovis oli viikonloppuna ja ensi viikonloppuun pitää jaksaa odottaa, että voi testin tehdä (jos on siis vielä tarpeen silloin). Onneksi on kiirettä niin töissä kuin kotonakin. :)

Jelppis kp 21/30

Testasin aamulla negan. Harmittaa, mutta vielä kai on toivoa, kun menkkoja ei näy. Laitoin tilaukseen cb digin, pitäis tulla postissa ensi viikon alussa. Testaan sitten sillä, jos kuukautiset ei ehdi sitä ennen.
Huiskis kp 29/26 yk 3

Kiitos kaikille osaaottavillle :Heartred
Tää foorumi on kyllä todella tuonut tsemppiä!

Sallahaa osanotto kokemastasi km, toivottavasti tärppäisi pian!
Katjushalle myös tsemppiä km jälkeiseen yritykseen!
Kuinka nopeasti teillä km kokeneilla on raskausoireet hiipuneet? (Vai onko hiipunu ollenkaan kunnes plussasitte uudestaan:grin)

Täällä on hurjasti kuumeilijoita, ihanaa!
Valitettavasti en vielä oo jaksanu tätä ketjua lukea taaksepäin kovin paljoa, mutta eiköhän tässä kerkiä teihin kaikkiin tutustumaan jotenkin ennen kuin kukin siirtyy odottaviin:wink

Täällä vielä rinnat todella arat, tädin saapuessa mulla rintojen arkuus häviää samana päivänä ja ilmestyy kuvaan mukaan kierron loppuvaiheessa, johtuneeko sit tuosta km :wideyed:
mutta kun sekään ei mahdu mun järkeen kun veren hcg oli ti jo alle 8 :dontknow niin eikai tollasilla lukemilla luulis enää oireita olevan??!
Toinen vaihtoehto on sit varmaan rintatulehdus :eek:

Takaisin