Raskaaksi 2015

Jep minä teen :D 12€/pari + mahdolliset postikulut 3€ :D

Liitteet

• 1441517603277.jpg
    1441517603277.jpg
    142.4 KB · Katsottu: 191
PikkuMinski, mä niin odotan, että
pääsen tilaamaan :D
Täällä on kyllä niin superovis menossa, mutta sepä on vaan hyvä juttu. Olisikin oikein valtava follikkeli, että riittäisi keltarauhashormonia monelle viikolle :) oikeaa puolta nippailee, mikä on hyvä juttu, kun eihän tuolla vasemmalla enää ole sitä munajohdintakaan. No katotaan, mitä tästä seuraa ...
Kp 13 tai 15 / 26-30 0dpo

Tarrasukkia paaaaljoooon matkaan plussanneille ja plussapuhureita yrittäjille!

HIljaiseloa ollunna meillä...työt ja lapset ja uhma vie kaikki mehut :signs003 Uskoisin ovikseen olleen aika tarkasti juurikin torstain (jos lasketaan 28 päivän mukaan niin periaatteessa kai perjantaina) tienoolla... ainakin päivästä lähtien nippaili niin kovaa... limoihin tai muihin en kyllä kiinnittänyt huomiota :shy: Mutta että tässä kierrossa tärppäis niin pitäis kyllä miehellä olla sitkeät :sign19:sign17:sign19, nimittäin alkuviikosta PITKÄSTÄ aikaa saatiin jotain makkarinkin puolella aikaseksi ja taispa olla torstai-ilta kun seur. kerran... että siinäpä ne :schoked025

Tytöllä tuli eile ikää tasan 1,5v ja kyllähän sitä ajatteli että miten se onkin jo isotyttö :Heartpink samalla ajatus kolmannesta vaan varmistuu ja toivoo, että se haluaisi tulla meille pian :Heartblue:Heartred

En saanut viivaa kunnolla näkyviin kameralla. Viiva näkyy luonnossa paljon selvemmin

Muokattu viimeksi:
on kyllä hienoja pikkuminski mashaAllah :)

onnea plussanneille, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah :)

täällä ei ihmeitä. tytön kans katottii rölliä ja pörri oravaa. tyttö rakastaa rölliä ja nauttii ku laulan tässä tulee hirmuinen rölli :) panikoin ku ei ol kukaa ollu kiinnostun neuleist jotka valmiina pikkusille tuolla facen puolella oon laittan ja nettikauppaki on mut ei ol menny mitää. :( no täytyy toivoa et inshaAllah pian sais menemää noi et saa tilaa uusille töille ja muutenki.

Kyllä minäkin viima näen viivan :) toivottavasti vahvistuu! Varovaiset onnittelut!

En ole paljoa tänne puolen kirjotellut, kun aika ei riitä edes yhden ketjun sisäistämiseen :D Silti lueskelen teidänkin viestejä ja väliin huutelen kun kerkiän :) enkä tiedä onko täällä ketään edes kuka minua muistaa :D

Näin kaikille yhteisesti, paljon plussaonnea, toivottavasti plussaatte nopeammin kun tuolla toisessa ketjussa kirjoittavat, ettekä joudu niin pitkää aikaa odottelemaan! :)

Pahoittelut tädeistä ja negoista! Ne ottaa koville jokakerta kun sitä omaa pientä kovasti toivoo :/

On. Täällä menossa kp 27 dpo 3! Saas nähdä miten tässäkierrossa käy. Poppaskonsteina ollut miehelle ja minulle geleet, sinkkilisä miehelle ja itselle greippimehu sillon tällöin.

PikkuMinski, varmasti tilaan, kunhan ensin päästään vähän selvemmille vesille tässä raskaudessa :)

Takaisin