Raskaaksi 2015

Mulla alkoi kans tämä kierto kahden päivän tosi niukalla tuhrulla, mitä aina välillä mulla esiintyy. Etkös se ollut sinä Beisla, jonka gyne oli sanonut ettei muutaman päivän tuhrusta ole raskautumisen kannalta haittaa? Mietin vaan, että mitä tuolla tarkoitetaan, sitäkö että tuhru voi tulla vaikka olis raskaana? Tai siis miten tästä tuhrusta ei ole haittaa, en tajunnut tätä omalta gyneltä kysyä, kun senkin mielestä mun kierrot kaikkine vaihteluineenkin oli ihan normaaleja. o_O

Joo, mulla sanoi niin sekä gyne että lääkäri, ja kaakaolla lääkäri sanoi samaa, että parin-kolmen päivän tuhrusta ei pitäisi olla haittaa.
Mä ymmärsin asian niin, että jos tuhruttaa esim. viikon ennen menkkoja, se voi kertoa keltarauhashormonin vähyydestä ja muutenkin haitata kiinnittymistä. Mutta jos tuhruttaa vain pari päivää, pitäisi kiinnittymisen olla jo tapahtunut ennen kuin tuhru alkaa. Täällä joskus kyselin, kun tiedän että joillekin tulee vähän vuotoa menkkojen sijaan kun on raskaana. Ainakin he jotka vastas sanoi että tuhru jäi pois siinä kierrossa kun olivat raskaana. Tai jos tuhruttaa, sen pitäisi tapahtua vasta silloin kun menkkojen pitäis alkaa. Esim. mulla nyt kun odotin menkkoja maanantaille tai tiistaille, ja tuhru alkoi jo myöhään eilen illalla, olen varma että tämä tosiaan on tuhru eikä valemenkat.

Gatusa hyvin kasvaa tyttö :)

Sunlight, onnea vielä :)

Millier tsempit ultraan :)

Viima, kylläpä nyt kierto venyy.. :(

Nennaa ja mrsc pahoittelut menkoista :(

Beisla pahoittelut tuhrusta.. Nyt kun ovulaatio varmasti tulee niin toivottavasti tärppää nopeaan.

ON. Ei näy ovulaatioo. Taitaa jäähä tulematta. Testaan viel tän päivän ja sit lopetan ja jään oottelee menkkoi. Vähän luulen et nyt kasvo vaan kysta mikä puhkes kp12-13 ja aiheutti tuhrua. Toivottavasti ei kierto kauheesti veny..
Kp17/30(?)

Pahoittelut menkoista nennaa ja Mrsc.

Täällä nega testattu, ma tai ti jos testailis uudelleen.

juu ja ukko haaveilee tyylii futisjoukkueest jo lapsimääräs mannikka. mulle riittää jos viel yhen tai max 2 sais inshaAllah. pitää aatella talouttaki eikä se mikää hääppönen ol tällä hetkellä. onneks imetän ni on luonnollinen ehkäsy ku menkkoi ei ol.

Täällä on kp41, ja knapukka on ihan pehmeä? Mitä ihmettä mun kroppa tekee. Mulla tuli keskiviikkona todella liukasta,venyvää ja läpikyvää limaa, eli ovis. (Otesti oli samaa mieltä)
No, torstai aamuna oli yhtä kuivaa ku saharassa, eli ovis meni yöllä jo ohi. Siitä asti mun knapukka on pehmennyt ja nyt se on jo aivan pehmeä. Paksua valkkaria tulee ihan SIKANA!

Muokattu viimeksi:
Beisla: ok, no noin mäkin sen ajattelin. Siksi olinkin jo tuhrun alkaessa aika varma että kohti uutta kiertoa mennään. Lueskelin, että jos olis kiinnittymisvuotoa niin ajankohta on yleensä dpo 7-10 ja valemenkat kai aika usein on nimenomaan kiinnittymisvuoto, joka osuu kuukautisten oletettuun ajankohtaan, kun ovis olikin ollut myöhässä. Mun tuhru alkoi dpo 12, minkä kyllä pitäisi riittää kiinnittymisen ihan hyvin.

Ompa sulla outo kierto viima. En nyt jaksa selata taaksepäin, mutta ootko nyt viime päivinä testannut raskaustestillä? Toi vaan kuulostaa niin oudolta o_O

Mutta jos raskaus on alkanut niin eikös nipukan pitäisi olla kova?
Outo kierto tosiaan viimalla varsinkin jos ovis oli vasta nyt!

Munkin mielestä se meni niin, että napukan pitäis olla kova jos on raskaanao_O

Mun knapukka on toiselta puolelta ihan pehmeä.

Heipä hei kaikille pitkästä aikaa!

Ekaksi isot onnittelut kaikille hiljattain plussanneille, toivottavasti pienet on tarranneet kovasti kiinni :happy:
Muille vielä jännäileville ja plussaansa odottaville tsemppiätsemppiä, kaikkien meijän aika koittaa vielä :Heartred

Oon ollu taustailemassa ja lukenut teijän juttuja, mutta nyt ajattelin aktivoitua itekkin. Testasin tänään ilokseni puhtaan negan, kkm:n tyhjennyksestä on nyt siis tasan kaksi viikkoa. Menkkamaista vuotoa kesti pari ekaa päivää, sitten tuli vaan pientä tuhrua, mutta jälkivuoto kesti kaikkinensa just ja just 6vrk, vitsi mikä helpotus! Jälkitarkastukseen halusin ja pääsin vuodon loputtua, ja kohtu oli tyhjentynyt hyvin eikä tulehuksen merkkejä ollut havaittavissa. Fyysisesti siis aika helpolla siis selvisin keskenmenosta, mutta henkisesti ollu sitäkin rankempaa. Eilen viimeksi itketti luokkalaisen vauvauutiset, kun laskettu sattu juuri maaliskuulle, jolloin meidänkin aika olis ollu. Mutta pahin on nyt takana ja innolla siis uuteen yritykseen, toki hieman pelonsekaisin fiiliksin. Niitä menkkojahan suositeltiin odottava, mutta ehkäsyä ei olla kyllä käytetty. Ovistikkuihin en aijo vielä kajota, vaikka kaapista niitä löytyykin, vaan mennään nyt ihan oman fiiliksen mukaan :) Säännöllinen seksi riitti ainakin viime kerralla, mutta katsellaan miten pahasti tämä kkm sekotti kropan. Eli pikkuhiljaa taas yrityksessä mukana :wink Saas nähä miten tässä käy!

Aktiivisemmin kirjoittelen tuolla keskenmenon kokeneiden salaisessa ryhmässä, koska sieltä on saanu niin hyvin vertaistukea tähän kaikkeen.

Sallahaa, hyvä kuulla, että nega tuli. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähtee :) ei mun lääkäri ollut huolissaan, kun heti lähettiin yrittämään, suorastaan kannusti - kun siellä jälkitarkastuksessa näkyi kasvava follikkeli (ei kuitenkaan ovuloinut sitten). Omalla kohdallani nyt vasta ovuloin, kun on jo kaksi vuotoa ollut sen tyhjenemisen jälkeen.

Sallahaa toivotaan nyt pikaista pysyvää plussaa :) itellä alkoi menkat 34päivää tyhjennyksen jälkeen ja sitte jo plussasin, toivotaan että sullakin pian tärppi tulis! Jos ei, nii ainakin tietää että voit tulla raskaaks ku oot kerran ollut raskaana. :)

Heipss!
Onnea plussanneille, niitä oli muutama :) Tarrasukkia matkaan.
Tsemppiä piinailijoille, toivotaan pikaista plussaa :)
ON: täällä loppu häämöttää, rv 39+2 tänää ja vielä yhtenä kappaleena ollaan. Esikoinen on syntynyt viikoilla 39+3 ja nuorimmainen 39+4, joten saas nähdä syntyiskö tää sitten 39+5 vai meneekö yli ajalle :D Äippäpolille mulla on aika varattuna keskiviikkona, tuolloin ois 39+6 :) Tuun sitten kyllä infoomaan kun pieni on syntynyt :)

Plussia kaikille <3

Viima r-testiä vaan jossain vaiheessa jos ei menkat ala. On kyllä kummallinen kierto sulla!

Heiii kuka palstalaisista tekikään niitä söpöjä Converse-tyyppisiä vauvan tossuja? Paristakin ketjusta bongasin niitä jonkin aikaa sitten, mutta en nyt enää löydä enkä kuollaksenikaan muista että keneltä niitä sai tilattua :)

Takaisin