Raskaaksi 2015

Olenkin miettinyt, mitä mahtaa sinulle sallahaa kuulua. On varmasti ihan kamalaa odottaa noin kauan tuollaista asiaa, voin vain kuvitella :sorry: Toivon todella, että teillä on nyt raskain takana ja pääsette nauttimaan pian pysyvästä plussasta!

Katjushalle haluaisin myös antaa ylimääräisen voimahalauksen, olet kyllä ihan älyttömän vahva nainen!

Voi sallahaa! Tsemppiä tulevaan ja pikaista plussausta, joka kestäisi loppuun asti <3 ja jos nyt sanotaan että tervetuloa uudelleen tällepuolelle, vaikka se ei olekkaan toivottua :(

Tervetuloa Sierra! Olkoon visiittisi täällä mahdollisimman lyhyt :)

Sallahaa, eikä! :sad001 paljon voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen. Paljon vauvaliimaa matkaan, että seuraava pysyy mukana loppuun asti :Heartred

Pahoittelut äippä negasta :oops: mutta toivoa on vielä!

Viiman viivoille vahvistumista! :)

on. Kp3 ja tänään tullut todella vähän verta. Ällövaroitus! Tamponi on täynnä lähinnä valkkaria, jossa vähän verta mukana. Yleensä kp2 ja kp3 on pahimmat vuotopäivät, joten tää on jotain ihan uutta. Vatsa on edelleen turvoksissa kuin ilmapallo. Ehkä oon vaan lihonnut.. Syömisen jälkeen oksettaa ja etovaa oloa on muutenkin päivän aikana enemmän ja vähemmän. Ruoka maistuu, varsinkin kaikki makea (olin esikoista odottaessa ihan hulluna kakkuihin ja karkkeihin). Taidan huomenna aamulla murskata viimeiset toiveet raskaudesta ja tehdä testin. Eipä tarvitse sitte ihmetellä, että onko nämä menkat vai ei :shifty:

Mäkin voisin pitkästä aikaa päivitellä kuulumisia. Meillä ei siis toisen vauvan yritys ole vielä käynnissä, kun ensimmäinenkin täytti vasta 4kk. Kovin tuo pieni miehenalku kasvaa, vaikkei vielä ole läheskään saanut ikäisiään painossa ja pituudessa kiinni. Vellit sekä korvike uppoaa hienosti, soseita on pikku hiljaa aloiteltu maistelemaan.

Eilen tuli meille tosiaan vähän takapakkia kun pojalle nousi yllättäen korkea kuume ja valitteli masua ja muutenkin tuntui olevan kovin kipeä. Päivystyksessä todettiin vti ja nyt ollaan osastolla toipumassa. Kuume onneksi laski ja vointikin on jo parempi. Tosiaan herra syntyi pienenä keskosena pari kuukautta etuajassa niin siksi aika herkästi lähden häntä viemään näytille. Lääkärikin eilen sanoi et hyvä kun tulitte heti :)

Sallahaa, paljon voimia km! Mulla siis oli kaksi km ennen pojan syntymää. Molemmat ottivat tosi koville ja se suru on niin pohjaton. Samoin kun taas plussa tulee niin pelko on suuri.

Äippä, kyselit lämmöistä plussakierrossa. Mulla nousi plussakierrossa lämmöt korkealle ja oikeastaan muuta erikoisempaa oiretta ei ollu. Muissa kierrossa noita oireita oli vaikka kuinka paljon.

ON: Täällä loppuviikosta alkamassa jo neljäs kierto synnytyksen jälkeen. Kierron pituus on nyt ollut sen 33päivää, mut jotenkin tuntuu et tää kierto olis lyhyempi, kun musta ovis tuntui olevan aiemmin kuin mitä noissa muissa kierroissa. Tosin nyt en bongannut selkeää ovista et tiedä sitten. Mä haaveilen et vuoden vaihteen jälkeen vois aloittaa yrityksen, mut sitä en tiedä mitä mies tuumaa asiasta et näin pian toinen :D

Mulla turpos tänään päivällä ikenet kovin. Ylhäältä siis. Nyt ovat turvonneen kulmahampaasta kulmahampaaseen huomattavasti! Oon jostain kuullut, että turvonneet ikenet voivat olla merkki raskaudesta?:hilarious:

Mä oon kuullut, että jos lämmöt ylhäällä 18 päivää jälkeen oviksen niin olis hyvä merkki :) Sittenhän onkin jo testin aika ...
Onnea testiin valmistautuville!!

Katjusha toivottavasti oma kierto lähtis käyntiin kunnolla!

Sallahaa, pahoittelut :( ja toivottavasti pääsette pian yrittämään ja plussaat ja loppuun asti kans!

Viima toivottavasti plussa tulee :)

nni testiä kehiin :)

Äippä, raskaana miulla nous lämmöt ja ne oli koholla koko raskauden ajan. Nyt kemiallisessa lämmöt nous vähän samana päivänä ekan haamuviivan kanssa ja pysy pari päivää, mut sit lähti tippumaan (ja vuoto alko myös samaan aikaan). Oon myös kuullu et jos lämmöt on 18 päivää koholla, aika varmasti ois raskaus alkanu :)

Sekavat olot. Tahtois kovasti olla raskaana ja taukokierron pitäminen tuntuu tosi turhalta. Kai se on silti pidettävä.. Täs on nyt vaan joka päivä miettiny et onks järkee olla yrittämättä jne. Äh

Kp7/30(?) taukokierto (yk3)

Viima, mulla ekassa raskauessa ikenet turpos ja suu kipeyty, pesin lasten hammasharjalla aina hampaat ja muutenni oli ärsyttävää :D Mut en muista että alkuraskauessa ois ollu, se oli joskus puolivälissä ehkä?? Mutta en sanois etteikö alussaki vois olla semmosta!:) Tee digitesti vielä! :p

Täällä ei jaksa miettiä raskautuuko, nyt ollu päällimmäisenä mielessä jatkuuko työt ku ainaki seuraavaa listaa en saanu :( Ahistaa muutenni kaikki...... Mut ainaki mua on janottanu kovasti! Odotellaan alkaisko tulee "oireita" tässä viikon sisään jolloin aion testata, tänään kp 16/24-30 :) Mies tosiaa lähti työreissulle su iltana ja päivällä talleteltiin ja mulloli ne tuntemukset että toivottavasti sillon oli ovis, nyt ei ainakaa oo ollu mitää ovistuntemuksia... Ma ois kp 21, ehkä kannattaa oottaa torstaihin 3.9 asti kun kp 24 :)

Sallahaa, isot pahoittelut karmeasta kokemuksesta :sad001 Miksi ihmeessä sun piti oottaa noin kauan? En voi käsittää, miksi pitkitetään muutenkin surullista ja kauheaa asiaa :sad001 :sad010

Freyja, kiva kuulla susta pitkästä aikaa ja hienoa että siellä on sujunut kaikki hyvin ja poika kasvaa! Onneksi pääsitte myös vti:n osalta hoitoon. Eiköhän se sinun mies suostuisi jo pikku kakkosen yritykseen vuoden vaihteen jälkeen :wink Eihän sitä tiedä, jos taas kestää kauemmin saada raskaus alulle!

Huomenta, päivän eka testi: Fsh ei ole koholla eli en ole tässä kuussa vaihdevuosissa :)
ImageUploadedByVau Foorumi1440643608.319781.jpg

Kp noin 3?/ 26-30 yk mones

Huomenta :) Ihan uteliaisuudesta kyselen että mikä on FSH-testi?
Onnittelut plussanneille ja joilla täti vieraili niin toivoa seuraavaan kiertoon!

Testillä voi testata toimiiko ona hormonitoiminta. Vaihdevuosissa FSh on koholla, merkkinä että keho joutuu tekemään enemmän töitä follikkelia kasvattaakseen. Plussa olisi huono merkki, tuloksia luetaan kuten ovistestistä.

Hei kaikille :)

Liityn tännekkin puolelle :Heartpink Tuolla kolmosta haaveilevissa kävin ilmottautumassa :notworthy Muutaman tutun täältä jo löysinkin kun molempien raskauksien aikana (ja kuumeilun aikana) on täällä tullut kirjoiteltua :wav

Minulla siis 10/10 syntynyt poika ja 3/14 syntynyt tyttö ja kolmatta ja sitä viimeistä nyt sitten kovasti haaveillaan ja toivotaan meidän perheeseen :love7

Kierukan kävin poistattamassa viime torstaina ja lauantaina alkoikin kunnon tyhhjennysvuoto ja tänään näyttäisi siltä että ei tipan tippaa enää tulisi, eli yritys alkakoon :cheers:cheers:cheers

Saas nähä... Minkä aikaa tällä kertaa menee... ja miten kauan olen ilman mitään (apuvälineitä :geek siis ovistikkuja yms)

Ikää on nyt kertynyt sen 30, kaks kuukautta niin 31 ja mammaneuvolaan sanoinkin (kun äippänvl:n täti otti kierukan) että sikäli mikäli ei vuoden päästä oo kuulunnu oikeissa merkeissä niin sitten laitellaan kierukkaa takasin ja ollaan onnellisia kahdesta jo olemassa olevasta rakkaasta lapsesta :)

Ei pitäisi vaivata mutta mua silti kyllä vähän vaivaa, että edellisen raskauden kilot on velä hyvin tiiviisti kiinni tuolla ihon alla :wacky: kauhistuttaa jo että mimmonen sitä on sitten loppuajasta :oops: :oops:sen myötä mä nyt yritänkin alkaa "harrastamaan" hyötyliikuntaa ja katon vähän mitä suuhuni laitan.... mun ongelma on vaan ollut se että molemmissa raskauksissa on ollut niin kaamea pahoinvointi jotta nopeasti sulavaa on pitänyt syödä ettei tartte salaatinlehtiä kakistella kurkusta ulos :wtf::wtf: Kassotaan, kassotaan :wacky::wacky::wacky:

Tsemppiä kaikille piinapäiville ja onnea plussaajille! sekä suuret pahoitteluni matkansa kesken jättäneille :Heartred:Heartred

Kiitos kaikille <3

Larissa, terkkari varasi ajan lääkärille että kattoo vielä viikko ultrasta, et olisko jotain kuitenkin tapahtunu. Oli kyllä aika turha reissu... Siitä sit viikon päähän sain vasta aikaa naistenpolille, missä sain sen ekan lääkkeen ja siitä pari päivää viralliseen tyhjennykseen. Nyt istun menossa polille oireiden takia kontrolliin, että onhan kaikki tullu pois ja ettei tee tulehusta... Kyllä tuli hirmunen operaatio tästä :(

Jelppis, toivottavasti saat oviksen kiinni! Tikutatko kerran päivässä vai kaksi? Ootko kokeillut eri merkkisillä testeillä?

nni, kuulostaa kieltämättä oudolta sun menkat, varmasti hyvä tehdä varmistustesti. Joko kerkesit tehdä? Toivon kyllä teille jo tärppiä, teilläkin on jo melko pitkä yritys takana.

naskali, hyvä että tuli kuitenkin ratkaisu tilanteeseen, kurjaa kun kierto venyy.

Sierra tervetuloa ja plussatuulia! :greet025 Jos maltat, voithan odottaa kierron tai pari miten se tasoittuu, niin tietää milloin tikuttaa ovista. Joskus kierto voi heitellä paljonkin ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Ja mitä seksiin tulee, parempi liian aikaisin kuin liian myöhään. Siittiöt elää pidempään kuin munasolu. Mutta tosiaan, joka toinen tai kolmas päivä pitäisi riittää.

äippä pahoittelut negasta, jospa se vielä muuttuisi.

Viima jes haamulle, vahvistumista! :)

Nunnuliina, toivottavasti olis plussa tulossa! :)

sallahaa, suuret pahoittelut. :sad001 Hirveä kokemus ja vielä että pitkittyy noin. Toisaalta hyvä että varmistivat, oon kuullut kun jollekin on meinannut käydä vahinko sen suhteen.

Taikatuuli, lähes samoissa kohdin mennään täällä, mun menkkojen pitäis alkaa 6.-8. päivä. Saatan kyllä testata 5. päivä jos tuhru ei ole alkanut, kun silloin on kaverin häät.

laidallinen, kuulostaa kyllä pelottavalta sun tulehdus! :eek: Varmasti olis hyvä idea kysyä asiasta lääkäriltä.

SunLight no johan siellä on työtilanne, jos työt ei jatku kyllä siitä pitäis ilmoittaa asiallisesti eikä vaan jättää listaa antamatta!

Katjusha onnea hyvästä testituloksesta, toivon kovasti että ovuloit tässä kierrossa!

Piia84 tervetuloa, ja toivottavasti tärppää nyt vuoden sisään. :)

On. Täällä ei ihmeempää, liian aikaista vielä oireille ja olo on kyllä niin normaali kuin olla ja saattaa. Kp18/29, dpo4

Mä jään tänne taustalle seuraileen, ja odotteleen hetkee, kun taas pääsis kirjotteleen. ehkä se on jo uskottava ettei se plussa tullu tässä kierrossa. :'( Kenties kroppa ei viel valmis viime kk keskenmenosta.

Sierra ja Piia84, tervetuloa!

sallahaa, tosi ikävä kokemus! Ja kamalaa, kun noin kärsimystä vielä pitkitettiin. :(

on. Talletukset -4, 0 ja +1. Ovis oli oletettavasti tiistaina, silloin iltapäivällä tunsin jopa piston oikeanpuoleisen munasarjan tienoilta. Mutta kuivaa on ollut, ei tietoakaan mistään limoista. Tässä kierrossa oon kuitenkin käyttänyt vehnistä ja macaa, niin olisin odottanut voimakkaampia ovis oireita tai selvempiä limoja. Toisaalta maanantaina olin ihan raivona mun miehelle, oisko sitten se johtunut hormoneista. :rolleyes:
Toiveet on kuitenkin aika matalalla raskautumisen suhteen. Ehkä ensi kierto on onnekkaampi.

Huiskis kp 15/26, dpo 2, yk 3

Pitäsköhän sitä jotain vitamiinejä alkaa syömään..kuin moni teistä ottaa vitamiinejä? Tai onko kukaan huomannu greippimehun tehoa?

Takaisin