Raskaaksi 2015

Voi äippä :/... Ootko verikoetta harkinnut?
Täällä vuotaa nyt neljättä päivää, en usko että on uus kierto vaan mikä lie ..

Pahoittelut negoista :(

Miten voikaan aika kulua näin hi-taas-ti!! Tahdon jo raskaaksi ja vauvan syliin <3

(tuli taas lähipiiristä lisääntymisuutisia)

Tän viikon oottelen, kaks testiä viel kaapissa.sit soittelen terkkariin.oireet on vaan jotenkin niin selkeitä, uutena tullu tuo valkkarin lisääntyminen.

Tervetuloa Sierra!

Viiman tulosta täälläkin jännätään.

Nunnuliinalle peukut pystyssä, lupaavalta kuulostaa :)

Täällä mennään oviksen tienoilla, kp 14. Tänä aamuna oli limoissa hitusen verta :wideyed: Lisäksi tuntui kipua alavatsassa vasemmalla puolella.

Testasin ihan negan! Nyt on kuitenkin vasta dpo11...

Liitteet

• Screenshot_2015-08-25-12-37-38.png
    Screenshot_2015-08-25-12-37-38.png
    281.1 KB · Katsottu: 188
Viima, apteekin testi huomenna ;) Veikkaan että siinä näkyisi parhaiten hamaulainen sun dpolla :) Noi pregcheckit ei oo niin herkkiä musta kun apteekin :)
Äippä2015 millä testillä teit negan?

Camomillanen ja Gnome, paljon onnea! :happy:

Larissalle ja muille negan saaneille pahoittelut!

Piinapäiviä on monilla, tsemppiä odotteluun!

Apteekin omalla, mut sit tein toisen hetki sit, ja jotain siin näkyy ku oikeen tihrustaa!??

Liitteet

• WP_20150825_07_51_21_Pro.jpg
    WP_20150825_07_51_21_Pro.jpg
    140.6 KB · Katsottu: 202
Mä laitoin mun viivalasit päähän ja kyllä mä tuossa ehkä jotain näen :rolleyes: Mulla yks raskausoire oli just tuo tosi runsas valkovuoto joka tuntui lisääntyvän koko ajan. Loppui sitten plussaamisen tienoilla..

Viimalle vaan uutta testiä kehiin! Ja suosittelen kans tuota apteekin omaa :)

Mitä mieltä ootte tosta rfsu testistä.4 päivää ennen voi testata.onko hyvä

Liitteet

• WP_20150825_001.jpg
    WP_20150825_001.jpg
    769.8 KB · Katsottu: 181
Kävin ostamassa Clearbluen digitaalisen ovulaatiotestin, 10 liuskaa.
Käyttöohjeessa kerrotaan testaamisen aloituspäivä perustuen kukautiskierron pituuteen.
Mulla ennen ehkäisyä säännölliset menkat, kierto 28-30 pv. Nyt nuvan jälkeen ekat menkat 25 pv ja seuraavia tässä odottelen. Saa nähdä minkä pituinen tämä toinen kierto on.
Kannattaako testaus aloittaa tämän kierron pituuden perusteella? Jos tää kierto venyisi vaikka yli 30 päivään niin aloitanko sen mukaan vai edellisen kierron pituden mukaan? Ja onko seksiä hyvä olla testaamispäivästä lähtien vaikka tulos olisi negatiivinen? Ehkäpä joudun hakemaan vielä toisen paketin testejä..
Entä jos testi näyttää koko kierron negatiivista? Mitä se tarkoittaa?

Sierra, jotkut kierrot jää ilman ovista, varsinkin jos on ollut hormonaalista ehkäisyä takana. Uskoisin että näyttää, jos LH piikki tulee, kiertojen tasoituttua.

Parasta harrastaa seksiä 2-3 päivän välein kuukautisten välillä :) säännöllinen seksi on olennaista ;)

Kiitti! Alkaa tosissaan jännittämään. Valkkari lisääntynyt myös ihan kauheasti, sitä mulla ei esikolta muistaakseni ollutkaan. En osannut yhdistää oireeksi edes. Ja taas saa lisää syitä toivoa parasta! :)
Viima, jospa se plussa sieltä vielä kuitenkin tulisi! Äippä, kyllä on piinaava tilanne. Jospa piinailu päättyisi selkeää plussaan!

Muoks. Sandy, imetän vielä muutamia kertoja päivässä. Öisin ei ole neiti kaivannut maitoa enää kuukausiin.

Muokattu viimeksi:
Nunnuliina miulla oli kaikki esikolta tutut raskausoireet vähän ennen kun kierto sit lähti käyntiin.. Kuvittelin tietty ekan et oon raskaana, mut jälkikäteen aattelin et ehkä ne oireet johtu vaan siitä et hormonit nous nollatasosta siihen normaaliin.. Mut voihan olla että siulla ne on ihan raskausoireita :)

Täällä tännään rv 11+3, ja pahoinvointi ja väsymys on ihan järkyttävvää! Sydänäänetki kuuluu kotidopplerilla hyvin, menispä nyt vaan aika nopeaa<3

Äippä mie en nää tuossa testissä ku yhen viivan, mutta oon kyllä tosi huono kattoon nuita :D oottele vielä, toivotaan että saat pian selkeän plussan!

Plussatuulia kaikille<3

Takaisin