Raskaaksi 2015

Pahoittelut menkoista kaakao ja Larissa :Heartpink

Onnea Gnome! ! :happy093

Piinaajille plussaonnea! !:smiley-bounce016

On. Kp 11 ja yllättäen dpo - 1..pärähti siis o-plussa tikkuun....tulossa tän perusteella ennätys lyhyt kierto, 25 päivää ehkä...Huoh. ..Viime kierrossa ovuloinut vasta kp 19...sekaisin ku seinäkello tää mun kroppa:rolleyes:

Viiman oireet kuulostaa lupaavilta. Toivottavasti siellä ois pikkunen kyydissä :)

Täällä toka päivä ovulaatiotestejä ja ei saanut tulosta koska tuli virhetilaa ja sit meni hermo :D
Mutta uskoisin että huomenna tai ylihuomenna vois olla se hymynaama jos saan testin toimii, ainakin toivottavasti ois :)
Tänään tehty hyvät Talletukset ja ainakin halut on kohdillaan :D:D

-Jopsu91- kp 10/26 yk 2

Pahoittelut kp1sistä :(

Nyytikki ja camomillanen onnea plussasta!! Ja gnome myös onnea!

En pitkään pysyny poissa :p tai ehkä nyt vähän harvemmin tulee luettua. Kp4 ja vuoto alkaa vähentyä. Tehtiin miehen kaa sotasuunnitelma: yritetään välttää seksiä ovulaation aikaan.. Sen suuremmat estotoimet tuntuis ainakin miusta liiallisilta. Vähän on malttamaton olo, vaikka pitäs varmaan osata nauttii tästä "taukokierrosta". Jätän kaikki ylimääräset nyt pois, eli mittaan vaan aamulämmöt siihen asti et ovis on todettu. Testit jää suosiolla kaappiin. Vielä ois n 27 päivää tätä kiertoa lusittavana. Nopeesti laskettuna seuraavaks pääsee jännäilemään lokakuun lopulla (vasta). Ääh. Pahoittelut vuodatuksesta, pitäs varmaan kehittää jotain aikaavievää tekemistä.. :rolleyes:

Kaakao, pahoittelut menkoista. :sad001

MrsC, sulla kuulostaa todella hyvältä tilanne, tuosta kelpaa lähteä piinailemaan! :)

Sandy, voima odotteluun, kyllä sun kierto varmaan taas pian alkaa.

SunLight, varmasti sulla on ovis käsillä jos limatkin tuli. Nyt tärppionnea! :)

nni, voi pahuksen tiputtelu, on ikävä kyllä tuttu vaiva täälläkin. Kumpa nyt tulis plussa siitäkin huolimatta. Miten kävi tänä aamuna?

Viima sullakin olot kuulostaa lupaavalta! :) Miten sun testaus?

waterlily, hyvä että ovis tuli aikaisin, eipähän tartte niin pitkään odotella.

mannikka, pian se aika menee, yritä nauttia sun pienestä ja miehen kanssa oleilusta.

On. Eilen aamulla vihloi kyllä niin alavatsaa oikealta puolelta, missä se follikkelikin siis näkyi, että varmasti Pregnyl toimi kuten piti ja munasolu lähti matkaan. :grin Huh, nyt pitäis taas pari viikkoa jaksaa. Kp15/29

Onnittelut kaikille plussanneille! Ja pahoittelut kaikille negan tai kp1 kohdanneille. :sad001 Plussatuulia kaikille seuraavaan kiertoon!:sign17:sign19

omaanapaa: Täällä on kierto jo hyvällä mallilla eteenpäin menossa. Nyt on kp4/30. Kohta saa alkaa tikuttaan ovista. Mies odottaa jo innoissaa koska päästään tekemään vauvaa. :p Kunpa tulisi jo tässä kierrossa r-testiin kunnon viivat... :happy: Jos ensin saisi edes oviksen kiinni. Useamman kierron sitä olen hakenut, mutta kertaakaan en vielä ole kiinni saanut. Mulla taitaa oll aniin nopea se huippu. Pc:n liuskilla oon vaan testaillut. Tosin eipä se ole haitannut, että en ole kiinni ovista saanut kun sitten on vaan "täytynyt" yrittää koko kierto. :wink

Jelppis kp4/30, yk1

En testannut aamulla. Oli niin nega olo jo etukäteen ja se sama olo on tähänkin asti tietänyt negaa. Vuoto hiukan lisääntynyt ja nyt alkoi menkkakivut. Eli uskallan väittää että tänään alkaa kp1, yk6

Huh, kun oli taas tänne tullut tekstiä! Mutta hyvä tietysti, että täällä ollaan aktiivisia. Ja hyviä uutisiakin oli tullut, onnea Camomillaselle, Nyytikille ja Gnomelle plussista! Ja taas on niitäkin, joiden tilanne kuulostaa oikein lupaavalta, ainakin Viima ja äippä? Tsemppiä! Onnea myös o-plussan saaneille, nyt vaan piinailemaan :wink Erityisesti Beislalle pidetään täälläkin peukkuja, nyt olisi kyllä niin sun vuoro!

Anteeksi, nyt vain yleisesti pahoittelen negoista ja tädeistä, kun en millään muista kaikkia vaikka olen käynytkin täällä silloin tällöin lukemassa :sorry:

On. Kp1 koitti täälläkin viimein. Toisaalta helpotus, kun kierto kesti sen 42 päivää. Näin jälkikäteen ajateltuna oli varmaan ovuloimaton kierto, kun en saanut sitä o-plussaa kiinni. Perjantain gyneaika saattaa nyt kyllä peruuntua, kun ei sitä papa-koetta ainakaan taida pystyä ottamaan. Mutta jospa sitä ottaisi tämän kierron vähän rauhallisemmin, niin säästyisi ainakin turhilta toiveilta ja mahdollisesti myös kierron venymiseltä stressin vuoksi? Toivoa sopii.

Heippa kaikille, olen uusi palstalla.
Ikää 28 vuotta, mieheni kanssa yhteiseloa 2,5 vuotta ja esimmäisen lapsen yritys aloitetaan ensi kuussa.
Nuvaringiä käytin yhteensä 2,5 vuotta ja lopetin 15.7. Toisia nuvan jälkeisiä kuukautisia odotellaan ja sitten alkaa yritys.
Jännittää koko ajatus..

Onnea plussista! pahoittelut negoista ja tsemppiä uutta yrityskierrosta aloittaneille! Oon ahkerasti lueskellut ketjua mutta julkaisutahti on tällä sellainen, ettei meinaa kyllä nopsakaan pysyä välillä perässä. Täksi aamuksi piti olla testaajiakin, Viima? Jännittää toisten puolesta.

On. Täällä kans jännitys tiivistyy. Pari viikkoa menkkamaisia jomotuksia, loppuviikosta oikein kovempiakin kramppeja mitä ennen ensimmäistä raskautta ei koskaan kuukautisia edeltävästi ollut, vain aikana. Edelleenkään ei vuotoa ja olen alkanut kehittelemään raskausoireita oikein urakalla. Monta pv jatkunut huimaus päälimmäisenä. Loppuviikosta kävin mittauttamassa hemoglobiinin ja paineet ja ne olivat oikein hyvät, eli ei selitä huimausta. Esikoinen siis 8kk eikä kierto ole tiettävästi käynnistynyt. Ehkäisyä ei ole ollut ja pikkukakkonen toivottu. Kaksi viikkoa sitten testattu nega digillä. Uudet testit odottamassa, pe-aamuna testaus kun mies palaa työreissulla jos ei vuotoa näy ennen ja tuntemukset jatkuu tällaisina. Foorumilaisten asiantuntemusta kuuliaisesti totelle ostin ne apteekin omat testit sinisessä paketissa :grin saa nähdä! Toki kaikki "oireet" voi ihan vain enteillä kierron käynnistymistä. Toivon silti positiivista testiä.

Nunnuliina, toivottavasti tulis "ylläri" plussa! :) :) Imetätkö vielä?
Mulla vähän sama tilanne :) kuopus 8 kk, yhdet menkat oli, nyt kp 28. Ei ole ollut yhtään mitään oloja, ei ovis eikä menkka.... Voi olla että tässä vaan kroppa takkuaa. Jos menkat pysyy poissa, niin meinaan testaa ens kuun alussa :) ehkä jo viikon päästä :D

Mitäs viiman testi? :)

Takaisin