Raskaaksi 2015

Onnea camomillanen :Heartred

Voi ei kaakao :sad001

Beislalle tsemppiä inssiin :)

Pahoittelut negasta Larissa!

on. Yöllä petipuuhien jälkeen miehen tavaran mukana tuli vähän kirkasta verta, mutta sen jälkeen ei ole tullu mitään. Todella toivon, että se nyt vaan oli jotain eikä ala uudestaan. Äsken tuntui taas todella voimakas vihlova kipu oikealla puolella, vaikka en edes liikahtanut

Onnea Camomillanen! :) :smiley-bounce013

Äippä mikä kp sulla? :)

Itellä edellee menkkajomoja ja huonoa oloa todella paljon, tää kummastuttaa.. Miehen laitoin ostamaan pregchec testejä pari pkt ja aamulla aattelin tehä :D Sen verran ihmeellistä tää mun kehon toiminta että en tiiä mikä muu syy täs vois olla..

Kp 12/ 24-30 (jos se vuoto ees oli menksut!)

Sunlight, mulla on oviksen tienoilla monesti etovaa oloa ja menkkamaisia jomoja. Jospa sulla on nyt tai on jo ollut ovis, kun on ollut vain 24 pv mittaisia kiertojakin? :)

Äippä, toivottavasti pääset plussaamaan! :) milloin ajattelit testata?

Larissa kp 27/27-33, dpo 15, yk 14

Vuoto alkoi uudestaan. Tällä kertaa runsaampana. Eiköhän menkat ala viimeistään huomenna :sad001 menkkaoloja tai mitään muutakaan ei oo

nni, tee kuten minä että varmista testillä kun vuoto loppuu... Pahoittelut kuitenkin, naisen keho on ihmeellinen! Mikä kp sulla ois ennen tätiä?

Ei viel näy vuotoa, yleensä kellon tarkasti aamulla alkanu.näistä oireistakaan ota selvyyttä onko kumpaa.miten teillä lämmöt ollu plussa kierrossa?

nni, pahoittelut menkoista :sad001 Jos ne nyt menkat on?

äippä, loppukierron lämmöistä ei yleensä voi päätellä plussaa ellei lämmöt ole olleet koholla ainakin 18 pv oviksen jälkeen (ja siihen mennessä testi on yleensä jo plussan kertonut). Mulla on lämmöt saattaneet pysyä koholla jopa kp 2 asti, joten ei mun kohdalla ainakaan kerro mitään.

Sunlight, olitteko talletelleet jo ennen ovista vai jäikö vaan tähän oviksen hetkeen? Toivottavasti tärppää! :)

Tänne kans pölähti täti (niin kuin arvasin), mutta uusin sotasuunnitelmin lähdetään uuteen kiertoon! :wink Tää olkoon meidän kierto!

Larissa kp 1/27-33, yk 15

Sunlight, tänään on kp27/28. Tiputtelu jatkuu, nyt taas vähäisempänä. Tulee vaan hiukan pyyhkiessä. Menkkaoloja ei oo, vaan paineen tunnetta alavatsassa, vihlovaa kipua munisten kohdilla ja hetki sitten aika ilkeitä sukkapuikkokipuja.

Äippä, en nyt tiedä alkaako menkat vai mitä mutta lämmöt olleet 36,7 paikkeilla ainakin viikon verran ja palelen sen takia todella helposti. Mitenkään kipeä olo ei oo. Mun normaalilämpö on jossain 36,2 paikkeilla

Mul on ollu lämmöt nyt ihan jatkuvaan yli 37.paljussa oli vesi eilen 35 asteista, ja olin ihan kananlihalla,palelin ihan hulluna :D ihan uskomatonta. Mahassa tuntemuksia, mutta ei mulla menkka oireet kyl tunnu keskellä mahaa.

Heips, oon pudonnu täysin kärryiltä tän ketjun suhteen, enkä tiiä onko se listakaan enää hengissä (kirjottelin tänne pari kuukautta takaperin), mutta täällä siis raskauduttiin viimein onnistuneesti yhden kemiallisen jälkeen :)

Larissa, ollaan talleteltu tällä viikolla öö oiskohan ollu ma, ke/to, ja pe päivällä... Iiks muistin että eilen! Täytyypä tästä lähteä pupuilee.. :D Toivotaa et nyt tärppää!

nni, ei muutaku testailee parin pv välein! Ei kuulosta menkoilta :)

Onnea Gnome! Mikä rv?? :)

Onnea Gnome! :)

Tavallaan tekisi mieli tehdä testi huomenna, jotta tähän tulisi selvyys mahdollisimman pian, mutta se nega ottaa vaan liian koville. Ja mulla on huomenna 8h koulua. En haluaisi siellä itkeä :rolleyes: tarkkailen tilannetta aamuun asti ja teen unenpöpperössä päätöksen testin tekemisestä, jos vuoto ei ole lisääntynyt :grin

Samoin mun tekis mieli tehdä testi, mut mut...kahden keskenmenon jälkeen toiveet niin korkeella, et nyt pieni olis masussa ja pysyis kyydissä.

Täällä kotiuduttiin juuri mökiltä! Tekipä hyvää. Nyt taas voi piinailla kun on kotona :p

On. Täällä on edelleenkin menkkajomoja,vihlontaa ja nippailua. Nyt ovat rinnat kipeytyneet. Väsyttää koko ajan:arghh:

Takaisin