Raskaaksi 2015

Camomillanen onnea, kyllä tuo plussalta näyttää! :wav

Huiskis, mäkin yritin samaa suhtautumista mutta on se pettymys aina suuri vaikka tietää että voi kestää.

Lissu tsemppiä ultraan! :)

kaakao, oon kyllä kiinnostunut mitä mieltä sun lääkäri on tuosta tuhrusta.

On. Eilenkään ei tullut o-plussaa, niin kävin sitten ostamassa Pregnylin ja tuikkasin sen illalla mahaan. Vielä ei ole tietoa inssin ajasta tänään, kun luovuttajalla oli eilen iltamenoa enkä saanut kiinni, mutta eiköhän sieltä pian viestiä tule. Kp13/29

Täälläkin vielä onnenrutistukset Camomillaselle! :) tuli hyvä mieli sun kuvasta.

Pahoittelut negasta Kaakaolle. :(

Beislalle hurjasti onnea matkaan, että nyt inssi onnistuu!

On. Täällä olen jo sulatellut eilistä kp ykköstä ja mieli on parempi. Tätähän tämä nyt on, elämä. :) tänään herkuttelin taas macalle uuden kierron kunniaksi. Viime kierrossa en nyt ihan mitään villiä seksipetoa itsestäni macan avulla löytänyt, mutta tuskinpa siitä haittaakaan oli. Katotaan kuin nyt käy. ;)

Hirmusti plussaonnea kaikille!

Pahoittelut menkoista kaakao :(

Täällä kans menkkoja ootellaan. Eilen tein negan ja jätin luget pois, jotta menkat voi tulla. Uuteen kiertoon on jo sotasuunnitelmat punottu ;) Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, ei tässä elämässä muutakaan voi! :'D

Larissa kp 27/27-33, dpo 15, yk 14

Onnea camomillanen plussasta

Pahoittelut niille joilla menkat alkoivat :(

Meillä täällä eks ovistesti tehty ja ei ollut vielä hymynaamaa, eli jatketaan huomenna :)

-Jopsu91- kp 9/26 yk 2

Välillä taas tällekin puolelle. Pahoittelut menkoista ja negatesteistä:sad001 mutta Camomillanen, jee! Onnea ja tarrasukkia!

On. Tuolla esikoinen toiveissa puolella jo laittelinkin, että kävin keskiviikkona gynellä mun kiertoheittelyiden takia. Kuulemma ihan normaalin vaihtelun puitteisiin menee ja että hyvin voi olla että tuo viimeisin 34 päivän kierto oli anovulatorinen. No tiedä häntä, mutta keskiviikkona näkyvissä oli hyvä limakalvo ja 16 millinen folli ja gynen mukaan ovis muutaman päivän päässä. Eilen pärähti sitten digiin hymynaama (estrogeenin nousuja en kyllä taaskaan saanut kiinni, mutta gynen mielestä positiivinen ovistesti on lähes satavarma merkki oviksesta)! Tässä kierrossa on myös ollut elämäni rajuimmat ovisoireet! Eilen oli aikamoiset jomot oikean munasarjan kohdalla ja sillä puolella se follikin oli. Hyödynnelty on (-3, -2, 0 ja 1) joten tässä kun vielä varmistellaan niin piinapäivät taas alkakoon... :cool:

Mrsc kp 15/29 (tähän kiertoon odotan oviksen perusteella kylläkin 28 päivän kiertoa) dpo 1

Pahoittelut kaakao menkoista :Heartred Kyllä todellakin toivon että tärppää vähemmillä yk kuin teidän esikoinen :)

Pahoittelut myös mimulukselle :Heartred

Minnehän se teidän plussa matkalla muuttui kun niin tuntui molemmilla lupaavalta... :confused:

Nni, se plussa tulee sitten sulle! :happy: Jonnehan sen on mentävä.

Larissa, pöh negasta :sad001 Ei jaksa käsittää miten se plussa antaa teita odotuttaa. Oliko muuten miestä vielä tutkittu? En nyt millään muista. Kun sä kuitenkin ovuloit ja noin, niin eikös se olis aika tärkeätä tutkia? :)

Katjusha, nyt se ovis sinne! Onneksi ei jää sitten teillä ainakaan hyödyntämättä ovis :happy:

Anskunen, kiva kuulla sun kuulumisia :happy:

Kaikille muillekin tasapuolisesti plussaa, oli se kierto just alkanut tai jo ihan viime metreillä :) EN millään muista/jaksa kaikkea kommentoida kun usein vaan luen ja harvoin on aikaa kommentoida.

ON. Mä oon vähän miettinyt että jättäydyn enemmän taka-alalle tästä... Kun ei tässä oikein ole kunnon yritystä päällä erittäin epämääräisen kierron takia. Enemmän sitä vaan lisää itselle stressiä. Tämähän on tälläistä tjot -meininkiä väkisin kun ei voi mitään oviksia mitenkään miettiä. Ja noi limatkin tulee ja menee miten sattuu.... Mä jatkan kyllä juttujen lukemista ja tykkäilyä :) Pakko nyt odotella edes niitä toisia menkkoja että näkee minkäpituinen tämä eka kierto on. Kyllähän mä kovasti sitä plussaa toivon... Näitä juttuja lukiessa alkaa tekemään mieli tehdä kaikkia ovistestejä jne joissa ei nyt just ole mitään järkeä kun luoja tietää ovuloinko nyt vai jouluna... :rolleyes:

Sandy kp 27/? tjot/yk 1

Sandy, ei oo miestä tutkittu. Purkki on mulla jo valmiina kaapissa oottelemassa, mutta mies ei ole vielä halukas/valmis näytettä antamaan, kun ollaan sillä asenteella että vauva tulee kun on tullakseen. Tai mies tjottailee ja minä vähän enemmän kuumeilen :wink Hän kokee näytteen antamisen jotenkin ahdistavana ja liiallisena yrittämisenä. Mulla kuitenkin on kaikki ok ja toimii, joten näillä eväillä mennään nyt. Alettiin nyt kumpikin ottamaan monivitamiinia ja sinkkiä niin ehkä niistäkin olisi apua, jos miehen tavarassa olisikin jotain häikkää. Itse aloitin nyt myös disperiinin pienen pienellä annoksella (50 mg/päivä) ja jatkan sitä pari viikkoa eli suunnilleen ovikseen asti. Ulkomailla suosittelevat sitä hoitojen yhteydessä, sillä se saattaa auttaa kiinnittymisessä, jos on korkea hb ja trombosyytit (mulla on). Ja harmi, jos siellä on vielä vähän kierto hukassa :sad001

Takaisin