Kaakao pahoittelut negasta ja tuhrusta. Tuhru on niin ärsyttävää.

Kuinka pitkään sulla yleensä tuhruttaa? Mulla tulee 1-3 päivää, ja gyne ja lääkäri oli sitä mieltä ettei sillä vielä ole merkitystä, vaikka mäkin yritin keltarauhashormonia kysellä.
En kyllä yhtään ihmettele jos halusit silloin esikon kanssa clomit heti käyttöön. Jos yli vuoden jo yrittänyt, en kutsuisi malttamattomaksi sitä ettei jaksa odottaa paria kuukautta lisää josko tärppi kävis luomuna. Mulla on kyllä aika sama suhtautuminen lääkkeisiin.
Taikatuuli, tervetuloa takas! Oon pahoillani teidän kokemuksista, mutta toivottavasti tulee pian pysyvä tärppi.
Tunturipöllö, kiva kuulla sun taustoja. :) Jos nyt plussaat luomuna, ehkä sun kannattaa heti soittaa neuvolaan ja kertoa että sulla oli silloin tukilääkitystä, mahdollisesti ne voi antaa sitä raskautta tukemaan?
Mymmelisti kiitos, ja saavat kyllä pitää kiinni hoitotakuusta!
Huiskis, ehkä sitä kannattaa tutkia ainakin jos ei tärppi käy. En muista, oliko teillä lapsia ennestään?
Anskunen, ihania uutisia! Ehkä saatte nimen päätettyä kun tapaatte pikkuisen ja näkee keneltä hän näyttää. :)
Jelppis, teillä on ollut todella rankkaa.

Toivon sydämestäni että seuraava plussa on pysyvä ja saatte nyytin syliin.
Mannikka, varmasti tuntuu pahalta odotella vielä, mutta täytyy toivoa että jos kohtu saa hetken levätä, on pienellä paremmat mahdollisuudet pysyä matkassa. Voimia odotteluun.
waterlily, varmasti hyvä päästä ultraan jo sen onnettomuuden takia. Luulis että ottavat kun tuollaista käy.
Katjusha pahoittelut tiputtelusta.
Viima kuulostaa hyvältä! :) Joko oot miettinyt testipäivää, vai maltatko odottaa menkkojen oletettuun alkuun?
mimulus voi ei, pahoittelut.
inja hyvää reissua! :)