Raskaaksi 2015

Eiköhän tämä tästä.. Eniten tässä taitaa kuitenkin painaa mieltä se raskautumiskielto. Vaikka sekin oli vaan suositus ja noinkin lyhyt aika.. Ehkäisyä ei kyllä silti olla käyttämässä.
Voi olla että oon vähän aikaa takavasemmalla.

Kiitos kaikille mukanaelämisestä

Voi ei mannikka! :sad010 Pari kuukautta onneksi menee aika nopsaan sitten kun sitä pääse katsomaan taaksepäin, vaikka se nyt tällä hetkellä tuntuukin ikuisuudelta.

Tervetuloa Taikatuuli ja Tunturipöllö! Toivotaan pikaisia uusia plussia ja pysyviä tällä kertaa. Melkoiset tarinat teilläkin takana... olette vahvoja naisia!

On. Aamulla testattu yksiselitteinen nega. Jonkinlaista nippailua ja paineen tunnetta alamahalla välillä, mutta ei mitään ns. "normaaleja" menkkoja edeltäviä turvotuksia vieläkään. Kovin erilaiset tuntemukset kuin tavallisesti tässä vaiheessa kiertoa. Kuitenkin pieni tuhruttelu jatkunut, joten arvelen menkkojen alkavan jo huomenna. Tosin aion kyllä myös vielä testin tehdä aamulla, kun niitä nyt kerran tilasin :wink

kaakao kp 24/25 dpo 13

Tuntui että munkin elämä romahti kun sain tietää, että sikiö oli kuollut. Ajattelin että en ikinä saa lasta ja taas pitää aloittaa yritys alusta!! Kuitenkin aika meni äkkiä ja nyt menossa 11+0 viikot. :)
Kyllä se siitä mannika, seuraava plussa on oikea plussa ja pieni tarraa kyytiin tiukasti! <3

Mannikka voi ei. .. voimia :Heartred

Tervetuloa uusille/palanneille kuumeilijoille :) Plussaonnea!

Beisla kyseli meidän yrittämisestä. .tammikuussa annettu pienelle lupa tulla..keväällä kkm..tuulimuna :sad001 menossa viides yk kkm jälkeen. ..kierrot olleet sekaisin ja vuoto muuttunut erilaiseksi, joten siksi halusin päästä gynelle...mutta toivottavasti on vaan vielä hormonit sekaisin, eikä mitään sen vakavempaa. . :) mulle kävi keväällä myös hevosen kanssa haaveri. .Sain potkun nivusen/alavatsan alueelle, joten senkin takia ultraan...

Nyt niitä plussia tähän ketjuun!!!! :smiley-bounce016

Kiitos Katjusha! Vieläkö siellä hymynaama vilkkuu vai joko pysyy? Koska pääsette peittoja heiluttelemaan seuraavan kerran?

Muoks. Tuollahan jo olitkin kertonut että huomenna palaa mies reissusta. O-plussahan voisi sitten huomenna jo tulla :)

Mannikalle voimia<3 vaikka nyt tuntuu pitkältä ajalta pari kuukautta niin nopeasti se menee ja sitten toivottavasti tulee pysyvä plussa ++

Mymmelisti tilasin jostain clearbluen nettisivuilta toimitus tuli parissa päivässä ja hinta 10 kpl ovistestejä ja 2 kpl raskaustestiä oli joku 57 e eli vähän halvempaa kun apteekista :)
Jännittelen täällä että millon leikkausaika sulle tulee toivottavasti tosi pian :)

Mimulus voi se testi hyvinkin vielä muuttua plussaksi pidetään peukkuja!

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille ja PALJON plussatuulia kaikille :)

Mä ilmottelen sit tänne jos saan sen mun oviksen kiinni, ekaa kertaa noita testejä tekemässä että vähän jännittää :D

-Jopsu91-

Laitan vielä tännekin..
Sen verran pitää vielä jatkaa, että eilen siis veri hcg oli iltapäivästä niin matala jo et ei todellakaan pitäs pissatestissä näkyä. Lääkäri ihmetteli et miten on voinu testissä näkyä vielä aamulla. No siitä en tiedä, mut samanlainen testi näytti tänä aamuna just niin negaa kun voi vaan olla, että kai ne testit on ihan luotettavia. Ja kyllä tää olokin jotain kertoo, migreeni iski yöllä ja oksettaa.

Mutta pikkasen parempi mieli tänään. Yritetään olla yks kierto raskautumatta, sitä seuraavaan ovikseen on n puoltoista kk. Ehtii sit arpi parantua lisää.

Mutta plussatkaa työ muut tässä välissä :)

Kaakao, harmillista :/
ei hymyilytä täälläkään. Vielä vilkkuu ja äsken vessassa näin verta, että
Ota täst nyt sitte selvää.
Argh! Mies tulee kotiin illalla ja onneksi on kiva retki tulossa viikonlopuksi niin ei ehkä ihan näin sata lasissa tuu mietittyä tätä. Blaah.

Se kuukausi menee huimaa vauhtia. Nyt mannikka rentoudut ja pidät kuukauden "vapaata", ja oot vaan. Älä stressaa ja käytä aikaa enemmän itseesi. Mulla tulee kans olemaan ytittämisestä kuukaus-kaks vapaata, jos nyt yk3:sesta ei tärppää. Mä niin rentoudun.

Nyt omaa napaa...
Mulla on ollut menkkajomoja ja nippailuja. Niitä tulee siis päivittäin. Ne kestää hetken ja sit loppuu. Välillä aika koviakin. Mahassa on kokoajan semmoinen outo tunne. Semmoinen kuin jännittäisin koko ajan, tai ottais mahasta. Flunssainen olo ja nenä tukossa.
Jännittää!

Kp 26/33 ja dpo7-10

Mullakin täällä veriset tunnelmat nyt, yhyy.. :arghh: Nyt tuli jotenkin pienenä järkytyksenä tämä, olin jo niin varma että nyt onnistui, mulla oli niin kaikki olot. Mutta ei kai se auta, leuka rintaan ja pettymyksiä päin.:BangHead

mimulus kp 1, yk 4

Voi ei Mannikka :( <3 paljon tsemppiä!

Minä oon vaan taustaillut. Kaiken olen kyllä lukenut. Tässä kierrossa ei ole mitään jännitettävää ja odotan uuden kierron alkua hetkenä minä hyvänsä. Ensi kierrossa sitten... Tosin silloinkaan en ehdi jännäämään teidän kanssa, koska olen pidemmällä reissulla ja varmaankin tietoinen kierron tuloksesta sitten kun palaan Suomeen :) toivottavasti loppukierto kuluu nopeasti reissun päällä :D mietin jo otanko pari testiä mukaan vai en. Malttaisinkohan odottaa testausta kotiin asti, tuskinpa :)

Toivon paljon onnistumisia kaikille <3

Kaakao pahoittelut negasta ja tuhrusta. Tuhru on niin ärsyttävää. :sad001 Kuinka pitkään sulla yleensä tuhruttaa? Mulla tulee 1-3 päivää, ja gyne ja lääkäri oli sitä mieltä ettei sillä vielä ole merkitystä, vaikka mäkin yritin keltarauhashormonia kysellä.
En kyllä yhtään ihmettele jos halusit silloin esikon kanssa clomit heti käyttöön. Jos yli vuoden jo yrittänyt, en kutsuisi malttamattomaksi sitä ettei jaksa odottaa paria kuukautta lisää josko tärppi kävis luomuna. Mulla on kyllä aika sama suhtautuminen lääkkeisiin.

Taikatuuli, tervetuloa takas! Oon pahoillani teidän kokemuksista, mutta toivottavasti tulee pian pysyvä tärppi.

Tunturipöllö, kiva kuulla sun taustoja. :) Jos nyt plussaat luomuna, ehkä sun kannattaa heti soittaa neuvolaan ja kertoa että sulla oli silloin tukilääkitystä, mahdollisesti ne voi antaa sitä raskautta tukemaan?

Mymmelisti kiitos, ja saavat kyllä pitää kiinni hoitotakuusta!

Huiskis, ehkä sitä kannattaa tutkia ainakin jos ei tärppi käy. En muista, oliko teillä lapsia ennestään?

Anskunen, ihania uutisia! Ehkä saatte nimen päätettyä kun tapaatte pikkuisen ja näkee keneltä hän näyttää. :)

Jelppis, teillä on ollut todella rankkaa. :sad001 Toivon sydämestäni että seuraava plussa on pysyvä ja saatte nyytin syliin.

Mannikka, varmasti tuntuu pahalta odotella vielä, mutta täytyy toivoa että jos kohtu saa hetken levätä, on pienellä paremmat mahdollisuudet pysyä matkassa. Voimia odotteluun.

waterlily, varmasti hyvä päästä ultraan jo sen onnettomuuden takia. Luulis että ottavat kun tuollaista käy.

Katjusha pahoittelut tiputtelusta. :sad001

Viima kuulostaa hyvältä! :) Joko oot miettinyt testipäivää, vai maltatko odottaa menkkojen oletettuun alkuun?

mimulus voi ei, pahoittelut. :sad001

inja hyvää reissua! :)

Beisla, ei ole lapsia ennestään. Ensimmäistä tässä yritetään. Eihän tässä vielä pitkään olla ehditty yrittää, joten ei pitäisi vielä hätiköidä. Mutta jos alkaisi vähän henkisesti varautumaan, että saattaa mahdollisesti kestää, niin ehkä siihen olisi helpompi suhtautua (?).

Takaisin