Kyllä siinä one stepissä jotain näkyy norappi! :)
Siitä treenauksesta. Treenasin pari kk sitten vielä ihan hullun lailla. Sit jäi vähemmälle, ja lopuksi ihan kokonaan pois lapsihaaveissa. Nyt taas ajattelin jatkaa siitä mihin jäin. En tietenkään ihan täysillä
Vähän painoilla ja nilkkapainoilla taas jotakin. Pientä lenkkeilyä, ja alkaa syödä hyvin mutta suht terveellisesti. Laihtua en siis halua yhtään!
On. Täällä on vieläkin valkoista mutta suht liukasta ja vetistä limailua. Alavatsaa jomottaa ja nippailee välillä. Kp 20/30+ ja dpo1. Yk3!
Siitä treenauksesta. Treenasin pari kk sitten vielä ihan hullun lailla. Sit jäi vähemmälle, ja lopuksi ihan kokonaan pois lapsihaaveissa. Nyt taas ajattelin jatkaa siitä mihin jäin. En tietenkään ihan täysillä

Vähän painoilla ja nilkkapainoilla taas jotakin. Pientä lenkkeilyä, ja alkaa syödä hyvin mutta suht terveellisesti. Laihtua en siis halua yhtään!
On. Täällä on vieläkin valkoista mutta suht liukasta ja vetistä limailua. Alavatsaa jomottaa ja nippailee välillä. Kp 20/30+ ja dpo1. Yk3!

Olen niin iloinen. Koska syön antibioottikuuria akneen ja suositellaan että odottaa hetken kuurin loputtua niin käytän ajan hyväksi ja laihdutan. Koska luultavammin hoidossa käskevät painoa laskemaan. En tiedä saadaanko vielä täksi vuodeksi mitään hoitoja, mutta aina voin tikutella ja näin kerätä dataa hoitoihin. Piakkoin haketaan lähetettä, yritetään kunnallisen kautta ensiksi. Siellä kun kuitenkin saa sen kolme kertaa ja ehkä me ollaan sitten rikkaita että voidaan yksityiseen siirtyä. Jännittää, pelottaa ja kun mies suostui itkin kovasti. Mies ihmetteli että onko tämä jotenkin surullinen asia johon totesin että mä voin olla vuoden päästä raskaana ja meille tulee oikeasti se vauva. Myöskin muistutin että minä joudun fyysiseen koetukseen, sörkkimistä ja piikkejä. Miehen vaan pitää olla luovuttamassa ja mukana, mutta olen valmis kaikkiin haasteisiin. Onhan tätä yritystä ollutkin luomuilulla jo 5 vuotta. Taustalla siis sekundäärinen lapsettomuus, mulla jo teini-ikäinen laps olemassa tai no kohta aikuinen. Olen vasta 35 vuotias ja mies yli 40 v. Miehellä kaikki ok, mulla toinen, se aktiivisempi puoli tukossa.