Raskaaksi 2015

Kyllä siinä one stepissä jotain näkyy norappi! :)

Siitä treenauksesta. Treenasin pari kk sitten vielä ihan hullun lailla. Sit jäi vähemmälle, ja lopuksi ihan kokonaan pois lapsihaaveissa. Nyt taas ajattelin jatkaa siitä mihin jäin. En tietenkään ihan täysillä :hilarious:
Vähän painoilla ja nilkkapainoilla taas jotakin. Pientä lenkkeilyä, ja alkaa syödä hyvin mutta suht terveellisesti. Laihtua en siis halua yhtään!

On. Täällä on vieläkin valkoista mutta suht liukasta ja vetistä limailua. Alavatsaa jomottaa ja nippailee välillä. Kp 20/30+ ja dpo1. Yk3!

Norappi, ihan selvästi väriäkin näkyy ja tosi varhaisessa vaiheessa! Toivotaan kovasti vahvistumista ja varovaisesti tohtii jo onnitellakin :Heartred

Camomillaselle pahoittelut negasta, mutta jospa ei vain näy vielä testissä?!

Mennään Larissa samoissa dpo:ssa ja täällä ihan sama ajatus, että testailen aikaisintaan dpo 14... jos vain maltan. Kuten tuossa aiemmin sanoin niin on melko pessimistinen olo tämän kierron suhteen. Mutta mies tuossa totesi, että eikö sulla edelliskierrossa ollut tosi optimisinen olo eikä plussaa tullut ja sitten taas aiemmissa plussakierroissa pessimistinen, että... Voi mies minkä teki! Taas nosti odotuksia :p Ja sekin on nyt kyllä erona viimeiseen kolmeen kiertoon, että aiemmin on dpo 6 alkanut turvottelu ja alamahakipuilut ja nyt dpo 8 eikä vielä mitään kummempia tuntemuksia. Jollain tapaa siis erilainen kierto nyt on menossa.

Sunlight, toivotaan että on kiinnittymisvuotoa! Onnea testailuun :)

Mira, noissa munasarjojen toimintaa tehostavissa lääkkeissä (letrot ja clomit) on kaikissa samalla tavalla riski, että munasoluja kypsyy monta ja sitä kautta monisikiöraskauden riski olemassa. Siksi yleensä vastetta seurataan ainakin aluksi ultralla, jotta nähdään onko annos sopiva vai liian pieni/liian suuri. Itselläni siis ekassa letrokierrossa kypsyi neljä follikkelia ja silloin sain komennon käyttää ehkäisyä loppukierron ajan ja annosta laskettiin seuraavaan kiertoon.
Toivotaan että nyt teillä tärppäsi! Onnea piinailuun ja mukavaa lomaa!

Norappi, kyllä siinä jotain näkyy, onnea! Toivotaan, että vahvistuu hienosti.

Camomillanen, pahoittelut negasta!

on. Täti tuli torstaina. Eli tarkalleen saman pituinen kierto kuin viimeksikin, siihen voi olla tyytyväinen.
Varmaan nyt tulevan viikon vaan taustailen, kun eihän tässä vaiheessa tapahdu mitään mainittavaa.
Toivottavasti ensi viikonlopun stressihuippu (olen järjestämässä harrastusseuran tapahtumaa) ei häiritse tulevaa ovulaatiota. :nailbiting:

kp3/26, yk3

Mutta tee miten susta itestä tuntuu parhaimmalle! On totta että saat varmasti aamulla vahvemman viivan, mutta tekisin jo illalla. :-)

Minäkin kirjoittelen tällekin puolelle pitkästä aikaa, enemmän tullut nyt viihdyttyä tuolla Esikoinen toiveissa-ketjun puolella..

Ensinnäkin, onnittelut Millier plussasta! Ihan mahtavaa, että joku osaa lukea itseään noin hyvin ja luottaa, vaikka testit aikaisemmin näyttivätkin negaa. Peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin loppuun asti! :signs003

norapin testissä minäkin nään selvän viivan, vaikka en muitten haamuissa ole välttämättä muuten mitään nähnytkään. Sinullekin toivon tsemppiä, että pysyy mukana!

Camomillanen, mulla on vähän samanlainen tilanne. Täällä nyt kp34 menossa, eikä edelleenkään tätiä. Negat testattu kp27 ja kp31. R-testit loppui, joten tein tänä aamuna o-testin. Kun senhän pitäisi olla plussa, jos on raskaana. No, eipä ollut joten kai tässä on tyydyttävä kohtaloonsa ja odotettava tätiä. Kaikki tuntemuksetkin, joita on ollut, (menkkajomoja, flunssaisuutta, turvotusta) loppui eiliseen. Mutta sullahan ei ole menkat vielä varsinaisesti myöhässä, joten vielä on toivoa!

Pahoittelut muillekin, jotka ovat kp1 tai negan kohdanneet. Varsinkin Minnin tilanne jäi mieleen, kun oli niin komeat viivat o-testissä. Kovasti olisin toivonut, että olisit täällä esitellyt samanlaisia r-testin kanssa.

Ja Miralle tsemppiä nyt kovasti, että inssi olisi onnistunut!

Ooh paljon tekstiä teillä täällä!

Palaan takaisin. Yksin olen salaa kuumeillut, syönyt ravintolisiä, tikuttanut ovista yms, mutta ei mitään muutosta meihin. Paitsi se, että mies antoi luvan ja vihdoin suostui IVF kokeiluun! :love017:love022:laughing005 Olen niin iloinen. Koska syön antibioottikuuria akneen ja suositellaan että odottaa hetken kuurin loputtua niin käytän ajan hyväksi ja laihdutan. Koska luultavammin hoidossa käskevät painoa laskemaan. En tiedä saadaanko vielä täksi vuodeksi mitään hoitoja, mutta aina voin tikutella ja näin kerätä dataa hoitoihin. Piakkoin haketaan lähetettä, yritetään kunnallisen kautta ensiksi. Siellä kun kuitenkin saa sen kolme kertaa ja ehkä me ollaan sitten rikkaita että voidaan yksityiseen siirtyä. Jännittää, pelottaa ja kun mies suostui itkin kovasti. Mies ihmetteli että onko tämä jotenkin surullinen asia johon totesin että mä voin olla vuoden päästä raskaana ja meille tulee oikeasti se vauva. Myöskin muistutin että minä joudun fyysiseen koetukseen, sörkkimistä ja piikkejä. Miehen vaan pitää olla luovuttamassa ja mukana, mutta olen valmis kaikkiin haasteisiin. Onhan tätä yritystä ollutkin luomuilulla jo 5 vuotta. Taustalla siis sekundäärinen lapsettomuus, mulla jo teini-ikäinen laps olemassa tai no kohta aikuinen. Olen vasta 35 vuotias ja mies yli 40 v. Miehellä kaikki ok, mulla toinen, se aktiivisempi puoli tukossa.

Mut palaan takaisin ja onnittelut kaikille plussanneille ja odottajille jotka ovat täällä kuumeilleet ja hampaita kiristäneet. Ja moi uudet. Olen on/offilainen ja en takaa edelleenkään, vielä aktiivisuutta. Ehkäpä sitten kun hoito on ajankohtainen purnaan enemmän.

Melissae, hauska tutustua ;)
Hienoa, että olette yksissätuumin menossa eteenpäin! Eihän sinne IVF-hoitoon varsinaisesti kukaan hingu, mutta kyllä se mahdollisuuksia voi merkittävästi parantaa :) Mulla on monia tuttuja, joilla Ivf on tuonut yhden tai tuplat!
Kyllä niihin neuloihinkin tottuu onneksi jollain lailla, ja monilla tärppi käy jo ekalla kierroksella (tai hoitojonossa)

Onnea ja menestystä - joka kiertoon :)

Tein varsin sen rsfu testin ja ei kyl haamun haamua.. Aattelin maanantai aamuna testata sen toisen joka laatikos on ja jos edellee nega nii täytyy vaa jatkaa yrittämistä... Siinä tapauksessa en keksi muuta syytä vuodolle ku varhainen km joka jatkui(alkoi?) menkoilla, tai sit vaa jotai muuta mysteeristä.. Eli ollu runsas vuoto ja kirkastakin alun ruskean jälkeen. Mut katsotaan, eipä se nyt nii sanottua olekaan että kuvitelmat raskaaksi tulemisesta ensi yrittämällä ois todellisuutta :)

Sunlight, tai sitten ne vaan oli sun menkat? Ehkä ovuloit aikaisessa ja siksi menkatkin tuli liian aikaisin. Pahoittelut negasta silti :/ ootko milloin jättänyt ehkäisyn pois? Kiertohan voi aluksi hakea vähän pituuttaan.

Larissa, ei olla synnytyksen (24-4-14) jälkee käytetty ku kondomia ja edelliset menkat alko 17.7 jonka jälkee ei oo käytetty mitää.. Sinänsä outoa että ne aikaistu nuin aikasin (alko 11.8) vaikka odotin niiden alkavan 16 päivä. Mut kehot on arvoituksellisia ja näillä nyt mennään :)

Millier, mä täällä jännään sunkin puolesta! Laitahan aamulla kuvaa siitä testistä :)

Inhottaa tää piinailu..Voispa jo tehä testin! Vielä kaks-kolme viikkoa:shifty:

Mun laskujen mukaan Sunlight tuo sinun kiertosi olisi ollut 25 päivää, eli kyllä ihan riittävän mittainen. Siinä mielessä olisivat kyllä voineet hyvin olla menkat. Miten pitkä kierto sulla yleensä on? Aika tavallistahan se on, että kierron pituus vaihtelee jonkin verran kierrosta toiseen. Toivotaan tärppionnea uuteen kiertoon!

Millierin testiä täälläkin odotellaan huomiselle :)

Onnea Melissae IVF:aan ja hoitojen aloitukseen! Hienoa että mieskin lopulta lämpeni ajatukselle.

Kaakao sen takia ei oo tavallista koska mulla on ollu niiiin säntilliset kuukautiset joka ikinen kk..... Kierto 30pv.. :o yleensä alkaa 1-2 pv aiemmin kuin edellisenä kuuna. Ja menkat kestää n 8-9pv, nyt vuotoa ollu 5pv ja tänään kuudentena päivänä enää niukkaa tuhrua :) Mut totta, menkat ne varmaan nyt kuitenkin oli. Ma aamuna vielä varmistus testi ja sit vaan uuteen nousuun taas, onneksi meillä ei oo kiire :) Toivottavasti pikkukakkosta ei tartte ootella kuitenkaan vuosia!:(

Takaisin