Raskaaksi 2015

Onnea Millier! Tätä on odotettu, kyllä sulla olikin kutinaa tuosta plussasta :) Onkohan sulla sit ollut tosi myöhänen ovulaatio? Ootko digiä tehnyt? :)

Ihanaa millier, onnea! ❤

Ja olipa harmi kaikki negatestit, mutta vielä on aikaa plussaksi muuttua. :)

Millier paljon onnea, tulihan se sieltä! :grin :wav

Pahoittelut kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille. :sad001 Kumpa uusi kierto toisi toivotun tuloksen.

Arkku, tervetuloa! :greet025

Viima, katoin sun o-testikuvaa ja toi alempihan voisi olla jo plussa. Kaikilla viivoista ei tule ihan tasavahvoja, mutta muutos edelliseen on todella selkeä. Kannattaa nimenomaan verrata edellisiin testeihin muutosta. Jos tuosta ei enää vahvistu, varmaan sun ovis on tänään.

Miuna sanopa se, niitä harvoja kertoja elämässä kun odottaa menkkojen alkavan. :grin

bb kiva kuulla susta, ja hyvä että pahoinvointi on helpottanut. :)

lauruskaah hyvä että teillä on kaikki kunnossa, ja onnea tyttölupauksesta! :)

nni, jopas sulla on ovisoireita! Jos kerran tallettelut on kunnossa, kyllähän tuosta on hyvä jatkaa piinailua. Ei kai se alkoholin nauttiminen ole mikään ehkäisykeino, eikös monille käy juuri päinvastoin...

Nunnuliina tervetuloa, ja toivottavasti kierto käynnistyy pian. :)

Mira jes, tulihan se sieltä! :grin Nyt tärppionnea inssiin!

Katjusha, toivottavasti saat kaksoishormonitestillä hyviä tuloksia. :)

mannikka, mulla oli joskus pari vuotta sitten oviksen aikaan parin päivän ajan ihan järkky kipu toisella puolella. Olin jo lähdössä lopulta lääkäriin, kun se hellittikin. Mitään "poksahdusta" en muista. Ei sitä sitten ikinä tutkittu, mutta nyt vasta oon alkanut miettiä olisko se voinut olla kysta. Ei koskaan sitä ennen tai sen jälkeen ole ollut sellasia oviskipuja.

Plussatuulia kaikille testausta odottaville! :wav

On. Täällä kp4, ja 3kpl Letroa popsittu. Vielä kaksi jäljellä. Näiden pitäis siis auttaa mua ovuloimaan. Ei tosin ole varmuutta siitä, että en olis ovuloinut ennen kun ei ole testattu oviksen jälkeen tai ultrattu sen aikana, mutta kp 9 ja 12 (eri kierroissa) kun ultrattiin niin oli "hirveä määrä" follikkeleja. Tosin myös sattui, että noissa kahdessa kierrossa ovis oli myöhässä. No, joka tapauksessa, seurantaultra on ensi viikon keskiviikkona (kp10) ja toivon että siellä jopa näkyisi johtofolli. Jos ei näy, en tiedä miten jatkuu: ultrataanko tai tutkitaanko mua lisää tässä kierrossa, vai nostetaanko vain annosta seuraavaan.

Liekö mulla ollu ovis sitten myöhemmin.. Jossain vaiheessa mulla oli muutaman päivän ajan valkovuoto kosteampaa, muttei se sillon ovislimalta tuntunu..o_O Päässä pyörii nyt miljoona asiaa ja silti samaan aikaan lyö ihan tyhjää :rolleyes: Aamulla yritin varautua negaan kun sen värin levetessä ei näkynyt kuin yks viiva.. Vein sit miehelle sen näytille, että näkeekö se saman kuin minä :grin

Onnea Millier! :) pitemmälläkin kierrolla voi siis onnistaa :)
Täällä kp24 dpo2 ja ei ainakaan vielä menkkatuntemuksia..

Googlesta en löytänyt vastausta, mutta ehkä joku täällä tietää.. Kystasta ei varmaan muodostu keltarauhasta enää? Mietin vaan tuota viime kiertoa kun epäilen kystaa ja vuoto alko jo dpo5, et jos johtu vaan keltarauhasen puutteesta toi lyhyt luteaalivaihe..?

^oho miten sekava teksti, toivottavasti joku älyää :rolleyes:

Mannikka, mulla tais olla sama pari viikkoa sitten, että pe oli follikkeli 15 mm ja lääkäri lupaili että se irtoaa viikonloppuna. No ei tullut ovisplussaa, vaan vuoto alkoi tiistaina ja todella runsaana keskiviikkona. Vuotoa kesti viikon, mulla oli lisäksi kohdussa hematooma ja se ilmeisesti vuoti pois. Mun normimenkat kestää max 4 päivää. Mulla ei välttämättä kasva nuo follikkelit täyteen mittaansa muutenkaan.

Mannikka, minun ymmärtääkseni kystasta ei muodostu enää keltarauhasta eikä siten keltarauhashormoniakaan. Eli sillä selittyisi kyllä, että miksi sulla silloin alkoi menkat jo dpo 5. Tsemppiä piinailuun ja testipäivän odotteluun!

Millier, teehän digi meidän iloksi ;)

Pahoittelut negoista :(

Larissa kp 18/27-33, dpo 6, yk 14

Onnea millier!:Heartbigred
Sullehan pärähti plussa toosi myöhään :grin

Pahoittelut kp1 ja negan kohdanneille:sad001

Plussatuulia kaikille♡

Katjusha, larissa kiitos vastauksista :) toivon et oli kysta viime kierrossa ja nyt sitten olis taas "normaali" kierto..

Katjusha onko siulla aiemmin huomattu kystia? Vaikka aika tavallisia ne taitaa olla.. Toivottavasti tässä kierrossa ovuloit :)

Mannikka, ei ole aiemmin todettu, mutta tämä oli eka kierto keskenmenon jälkeen, ja luin että on hyvin tyypillinen tapaus tässä tilanteessa. Ovulaatiotestaukset on aloitettu tänään, kp 10? /26-30. Vielä näytti "nollaa".. Ja paikat on vähän karheana eli ei olla vielä lähellä hedelmällisiä päiviä. Jos kierto olis noin 30, ovisplussa tulis noin kp 17, paitsi nyt ei tiedä - kun on vielä toipuminen käynnissä.

Aurinkoista päivää!!

Millier, tilaa cb:n digi netistä. Saat halvemmalla 2 kpl paketin kuin yhden apteekista ;) En tiedä näyttääkö rfsu:n digi viikkoja?

Takaisin