Raskaaksi 2015

En tänne kirjoitellutkaan, kun kirjoitin tuonne esikoinen toiveissa ryhmään, mutta tänä aamuna siis ihan tyylipuhdas nega testattu. Olo on masentunut, eikä menkkoja edes kuulu. Vaikka muuten menkat tuntuukin ihan maassamakaavan potkimiselta näin yrittäessä, niin nyt kyllä ottaisin mielelläni ne pitkittyneen kierron sijaan.:sad001

Mrsc kp31/29 yk4

Niin ja tervetuloa uusile, olkoon visiittinne lyhyt! :welcome

Sori tuo ylempi omanapailualoitus, nyt ottaaa taas vaan hetken aika koville, kyllä se tästä...

Mä oon aika avoimesti höpöttäny tästä vauvakuumeestani, mutta maininnut myös aina että mies ei vielä halua.. Sitä en taida paljastaa että jää ehkäisy pois. Sitten jos/kun on jotain kerrottavaa niin perheelle ensin ja muille myöhemmin.

Oi puhvis, sullakin on jännät paikat! Toivottavasti plussa tulee :)

Täälläkin kp39 eikä oo menkkoja näkynyt. Jos pitäis itseä jännityksessä loppuviikkon asti.. :rolleyes:

Santra: Niin kai, mutta jotenkin luulisi, että nyt olis jo näkynyt edes haamu... Ei jotenkin jaksaisi tätä, että joutuu miettimään voiko illallisella ottaa viiniä vai ei, jos onkin raskaana. Muuten en suhtaudu mitenkään tiukkapipoisesti tähän aikaan ennen plussaa, mutta mahdollisen kiinnittymisen jälkeisen viimesen viikon olen pysytellyt nollalinjalla. Kavereille en haluaisi yrityksestä kertoa ja epäilevät katseethan siitä kieltäytymisestä heti saisi, kun en noin yleensä lasiin sylje...

Mä olen yleensä kova höpöttämään mutta olen pois jääneistä kuukautisista ja kummallisista oireista sekä negatiivisista testituloksista puhunut läheiselle ystävälle, siskolle ja äidille, muuten olen ollut ihan hiljaa. Yritän ainakin jatkaa samalla linjalla.
Tänään on lääkäri ja ruvetaan selvittämään missä on kuukautiset ja miksi olen turvoksissa kuin rantapallo ja halailen vessanpyttyä.

Millier, toivotaan! Plussatuulia sinnekkin! :) testikaveri ois kyl kiva :wink Koska muistini on hyvä mutta lyhyt, missä vaiheessa kiertoa meet, että onko paljon yli? :)

Tervetuloa uusille!

Harmi, että plussat antavat odottaa itseään, Mrsc ja Millier. Toivotaan parasta mahdollista lopputulosta!

Olen kertonut yrittämisestä läheisimmille ystävilleni, siskolleni ja äidilleni. Plussasta (jota siis vielä odotellaan) kertoisin ainakin kysyttäessä, mutta muuten yrittäisin malttaa ekaan ultraan asti. En kyllä ole ollenkaan vakuuttunut, että oikeasti malttaisin odottaa sinne asti! :D

on. kp 18/26, dpo 6-9.
Tarkoitus olisi testata ensi viikon keskiviikkona, ellei menkat ala silloin.
Mitään erityisiä oireita ei ole ollut, tai oikeastaan samat, mitkä viime kierrossa, eli turvotus ja eilen oli vähän nuhainen olo. Tällä kertaa olen osannut suhtautua rauhallisemmin, ilman kuvitelmia "muka"-raskaudesta. Onneksi mun vanhemmat on tulossa viikonlopuksi meille käymään, niin saa muuta ajateltavaa. :)

En tiedä tarkkaan mun kierron pituutta, mut raaka arvio on 30-31pv. Mut aivan hyvin se voi olla jotain ihan muutakin. Tässä kun ei oo kerenny tulla ku yhet menkat pillereiden jälkeen..

Me miehen kanssa annettiin tytön syntymän jälkeen kaikille se kuva, ettei toista oo tulossa. Ja sitä mieltä aluksi oltiinkin. On kyllä kiva sit totaalisesti yllättää kaikki hyvillä uutisilla :happy:

8b948549b5223cefebcf589bbd2f86e4
Toivottavasti ketään ei haittaa, jos hiukan kerron tän päivän rakenneultrasta :)

Poika se siellä tosiaan köllötteli. Vastasi täydellisesti viikkoja (20+2) ja tässähän pikkunen meille kertooki habansa kasvaneen. Kovasti piteli myös nenästä kiinni "äiti mä hukun tänne jos en pie nenästä" :D
Painoa oli pienellä 360g ja kaikki rakenteet kunnossa <3

Anteeks napailu, vastaan tarkemmin viesteihin kunhan pääsen kunnolla lukemaan kaikki läpi. :)

Pikkunen tonttu ja kovasti kasvaa. Tää raskausaika menee kyl todella nopeeta. Ei malttais oottaa, et pikkunen on jo sylissä. :3

Kiitos <3 ja kovasti toivon sydämeni pohjasta, että kohta kaikki muutki laittelee pikkuisensa kuvia <3 Monesti mietin kun täällä pyörin, että nämä ihmiset todella rakastaa lapsia. Ja heille soisin lapsia enemmän ku kenellekkään muulle. Jos kaikki ihmiset rakastais lapsiaan kuten kaikki täällä, niin maailma olis parempi paikka.

Takaisin