Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti huomaat tämän viestin. Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tätä ketjua ja huomasin sun palanneen foorumille ihanien uutisten kera! Paljon onnea plussasta ja kaikkea hyvää raskauteen. Olen joitakin kertoja kevään ja kesän mittaan miettinyt, mitä sulle kuuluu. Ihanaa, että kuuluu näin hyvää!
Mukava kuulla että olen ollut ajatuksissa. Välillä teki mieli tulla kurkkimaan myös sinun kuulumisia tauon aikana. Ja huomaan, että myös siellä on asiat juuri niin kuin pitääkin, eli pienokainen on kovasti tuloillaan. Paljon paljon onnea ja todella tarkoitan sitä. Toivottavasti odotus on edennyt ja jatkuu hyvin, sillä olet kyllä kaiken sen onnen ansainnut. Itse olen vielä ihan alkuvaiheessa, mutta yritän olla luottavaisin mielin. Kiitos onnitteluista :)
Nyt siis menossa kp 5 ja yk 1, kierron pituudesta ei pysty mitään sanomaan :) Taustaa sen verran että meillä tyttö 09/13 ja poika 12/14. Nyt siis eka kierto menossa synnytyksen jälkeen. Ovistuntemuksia jään tunnustelemaan. Vielä ei ole kova vauvakuume, aattelin että jos nyt ainakin pari kertaa pääsis vällyjen väliin kp10-20 niin olis edes jotain mahiksia ja jännitettävää loppukuulle 

Ja mun kiertopäivistä sen verran, että ku ollaa oltu nyt vaan kumilla, nii mulla on aika lyhyt kierto ja pitkähköt menkat.. N 8-9 päivää menksut, eli mitäs siitä jää.. N 22 pv, ja nyt on tehny nii että melkee aina alkaa 1-2 päivää aiemmin kuukautiset! Muutama esimerkki: menkat alko 25 päivä, kesti n 9pv.. Sit seur kuussa ne alko 22pv.. Sitte 20, 18 ja viimeksi ne alko 17.7.