Raskaaksi 2015

Kyllä siinä viivakin näkyy, mutten saa sitä kameralla vangittua :/ se on tuon väriläiskän oikeassa reunassa ja ihan oikeessa kohtaa.. Harmi kun toi väri meni noin. Pitää taas miettiä millon tohtii testata.. :shy:

Jeilei!! :happy093. Toivottavasti huomaat tämän viestin. Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tätä ketjua ja huomasin sun palanneen foorumille ihanien uutisten kera! Paljon onnea plussasta ja kaikkea hyvää raskauteen. Olen joitakin kertoja kevään ja kesän mittaan miettinyt, mitä sulle kuuluu. Ihanaa, että kuuluu näin hyvää!

Jannski: Itelläkää ei yökötä itessään ne kuset ja paskat ym, mut oon huomannu pari juttuu.. Viimeksi raskaana mua alko oksettaa ihan älyttömästi VERI ja sen haju! :O hyyi.. Ja (heh) mua nauratti että olipa nopeaa toimintaa (raskautua??) ku oksetti erään kylvetyksen aikana ku kaivoin korvista vaikkua ihan sikana yheltä papalta xD sanoin töissä että löytyhän se munki kohe mikä yököttää.. Mut siis ei mun pitäs vielä olla raskaana, kuhan yökötti :D

Ja mun kiertopäivistä sen verran, että ku ollaa oltu nyt vaan kumilla, nii mulla on aika lyhyt kierto ja pitkähköt menkat.. N 8-9 päivää menksut, eli mitäs siitä jää.. N 22 pv, ja nyt on tehny nii että melkee aina alkaa 1-2 päivää aiemmin kuukautiset! Muutama esimerkki: menkat alko 25 päivä, kesti n 9pv.. Sit seur kuussa ne alko 22pv.. Sitte 20, 18 ja viimeksi ne alko 17.7.

Voi starling, taisi sydän hypähtää liikutuksesta :hug013 Mukava kuulla että olen ollut ajatuksissa. Välillä teki mieli tulla kurkkimaan myös sinun kuulumisia tauon aikana. Ja huomaan, että myös siellä on asiat juuri niin kuin pitääkin, eli pienokainen on kovasti tuloillaan. Paljon paljon onnea ja todella tarkoitan sitä. Toivottavasti odotus on edennyt ja jatkuu hyvin, sillä olet kyllä kaiken sen onnen ansainnut. Itse olen vielä ihan alkuvaiheessa, mutta yritän olla luottavaisin mielin. Kiitos onnitteluista :)

Kiitos jeilei! Erinäisten vaiheiden ja vaikeuksien kautta tässä ollaan tänään 14+0 ja nt-ultrassa pienellä oli kaikki hyvin. Keskenmenon pelosta en ole vielä päässyt, mutta on se hieman hellittänyt viimeisimmän ultran jälkeen. Toivon todella koko sydämestäni, että me molemmat saadaan nämä pienet syliin asti. :Heartred

starling, hienoa kuulla hyvistä ultrauutisista! Pienin askelin mennään eteenpäin, niin pelko ja epävarmuus varmasti hälvenee pikkuhiljaa :)

Mitä ihmettä :o voiko kp 19 olla ovis vielä. Tai onko siis siitä mitään hyötyä 28 päivän kierrossa? Ihan ovis olot on ja lämpö vähän koholla. Noh, jos se sitä oli niin nyt on talletukset tehty :D

IslaEstel, ovishan voi olla ihan milloin vaan, menkat sitten vaan alkaa myöhemmin tai on raskaana :)

Me miehen kanssa sitten puhuttiin että annetaan lupa kolmannellekin tulla nyt heti kun ekat menkatkin on tullut :happy: Nyt siis menossa kp 5 ja yk 1, kierron pituudesta ei pysty mitään sanomaan :) Taustaa sen verran että meillä tyttö 09/13 ja poika 12/14. Nyt siis eka kierto menossa synnytyksen jälkeen. Ovistuntemuksia jään tunnustelemaan. Vielä ei ole kova vauvakuume, aattelin että jos nyt ainakin pari kertaa pääsis vällyjen väliin kp10-20 niin olis edes jotain mahiksia ja jännitettävää loppukuulle :happy:

Sandy. Mä oon miettiny joskus et mitäköhän sulle kuuluu kun ei susta oo kuulunu tuolla raskaaksi 2014 plussanneet ryhmässä..?
Hui ai teillä alkoi jo nyt kolmannen yritys...Toivon sulle plussa tuulia.. :)

IslaEster, jos ovis on kp 19 ja kierto jää 28 päivään, niin todellisuudessa luteaalivaihe jää kyllä liian lyhyeksi, luulen. Mutta kuten tuossa todettiin, luteaalivaihe on melko vakio kullakin (12-16 pv), eli jos kuukautiset tulis niin ne tulis vähän myöhemmin.

Baby dust to all!

loora, mites teillä menee? :) Multa on valitettavasti jäänyt sen ketjun seuraaminen... Joku aika sitten luin kaikki viestit, mutta siitäkin on jo aikaa.
Ja joo, päätettiin nyt olla ilman ehkäisyä. Tulishan se olemaan aika hullua jos plussa tulis vielä tän vuoden puolella, niin olis kolme alle kolmevuotiasta :D Mut sit nämä lapset ovat olleet ns helppoja lapsia. Nukkuneet ja syöneet hyvin eivätkä turhia kitisseet :) ja ainakin aikasemmat raskaudet ovat olleet helppoja :) Ei siis ole itselläkään mitään vuosien univelkaa tai stressiä :) Mut katellaa nut koska plussa tulee... Eihän se tarkoita että nopeasti tulee vaikka kaksi aikaisempaa raskautta on alkanut helposti. Mä kun vielä imetänkin noin 6 krt/vrk

Ninnille tsemppiä seuraavan ultran odotukseen :signs003

Pyskoenkelin tilanne kuulostaa tosi lupaavalta, ens viikon alussa sitten testikuvia kehiin!

jm, kiitos lohdutuksesta. Tänäänkään ei muutosta ole havaittavissa, mutta päivä kerrallaan kai se on tosiaan eleltävä.

IslaEstel, mä oisin tässä kohtaa tosiaan iloinen jos ovis olisi kp19, se kp on meinaan nyt täällä menossa eikä oo vielä näkynyt, testit näyttäneet negaa jo viikon :rolleyes:

Ja mun kiertopäivistä sen verran, että ku ollaa oltu nyt vaan kumilla, nii mulla on aika lyhyt kierto ja pitkähköt menkat.. N 8-9 päivää menksut, eli mitäs siitä jää.. N 22 pv, ja nyt on tehny nii että melkee aina alkaa 1-2 päivää aiemmin kuukautiset! Muutama esimerkki: menkat alko 25 päivä, kesti n 9pv.. Sit seur kuussa ne alko 22pv.. Sitte 20, 18 ja viimeksi ne alko 17.7.

SunLight_90: Lasket jotenkin nyt oudosti nuo kiertopäivät. Kierron pituus on kuukautisten alkupäivästä seuraavien alkupäivää edeltävään päivään. Eli viime kiertosi on ollut 31 pv. Myös sitä edellinen on ollut 31 pv. Vaikuttaa erittäin säännöllisille nuo sun kierrot siis. Ei menkkojen pituutta tarvitse tuossa mitenkään huomioida.
Totta kai menkat alkaa eri kuukautena eri päivänä, kun kuukaudet eivät ole samanpituisia. Toukokuussa oli 31 päivää, Kesäkuussa oli 30 päivää ja Heinäkuussa on 31 päivää.

on. Täällä menossa kp 14 ja ehkä dpo 2-5. Tällä viikolla joka päivä talletuksia ihan vaan varmuuden vuoksi. :D
Piinailua.

Ei suostunu eilen labrassa ottaa hcg.tä mutta tänään otettiin ja nega.. sain antibiootit, kattoo ny auttaako, mut ei lääkäri tiiä mikä on..

Takaisin