Raskaaksi 2015

Millier mä nään viivan tuossa, mutta se on tuo joka on täysin valkonen keskellä ja se olisi värjäytynyt reunoilta.. Tuota en vielä plussaksi laskisi, näyttää enemmänkin viottuneelta testiltä.

Senhän pitäis Millier tuplata joka toinen päivä, joten testaa ylihuomenna uudestaan niin pitäis olla jo luotettavampi tulos :)

Juu täällä testipäivät lähenee, en kyllä testaa ennen kuin menkat on vähintään päivän myöhässä eli aikaisintaan ensi keskiviikkona. Yritän myös olla kuvittelematta oireita, mutta alavatsalla on sellainen outo paineen tunne ja aamulla yökötti ylösnoustessa hetken, mikä on ihan tavatonta. Eilen tosin tuli illalla vedettyä saavillinen poppareita, joten niilläkin voi olla asian kanssa tekemistä :D Nythän en tikuttanut ovista, mutta oletettavasti menossa olis noin dpo 10, jännää:)

Eipäs kun tiistaina :D no jos olisinkin niin pihalla, että kykenisin odottamaan keskiviikkoon. Niin pitkää kiertoa eli 31 päivää mulla ei olis ikinä ollut! No kai sitä pitää kuitenkin henkisesti yrittää valmistautua myös menkkojen alkuun.

Niinhän sen pitäis tuplaantua.. Mut dpo 13 ja 16 testit oli minusta kyllä samaa luokkaa ja niin tuntuu tääkin olevan.. :confused: Äh, alkaa jo mietityttään ollaanko tässä nyt raskaana vai ei kun ei testit vahvistu..

Kokeilen Ninni saada kuvan laitettua :)

Laitoin aamun testistä kuvaa tonne plussa vai ei :D Huomasin juuri raskauskeijun sivuilla et siellä uus testi yesno niminen, siinä viivan vahvuudet kertoo millä viikolla menee, ei siis ole digitaalinen. Onko kukaan kokeillut? Siinä herkkyys joku 12,5iu vai ui :D

Jannski, minä kokeilin sitä yesno testiä.. Eka kerralla tuli joku haalee viiva, tokaan et sit tullu mitään. En nyt oikeen ottanu selvää siit testistä. En siis ollu raskaana, vaik joku haalee viiva siihen ekaa tuliki..

Nojoo, mietinkin että miten semmosesta sitten tihrustaa viivanvahvuuksia tms, jos edes normitesteissä ei aina tule leffaviivoja :D Voishan sitä tietty kokeilla, huomenna kyllä tulee clearbluen tuplatestipaketti, first responsea ja Pregcheckiä lisää, yks apteekin testi odottaa kaapissa sitten kun joskus saa tihrustettua edes hailakkaa viivaa :) On tämäkin harrastus :D

Laitampa kyselyyn että kuinkamoni teistä on kaksplus lehden tilaaja tai haluais olla kun järkytyin että sitä lehteä ei myydä kuin ainoostaan ellei välttämättä halua ja osaa kysyä 0.o

Tässä ois nyt Ninni kuvaa kuivuneesta testistä.. Parempaa en tällä puhelimella saa :/

Liitteet

• 20150730_121535.jpg
    20150730_121535.jpg
    239 KB · Katsottu: 221
Kauhia huomasin yhtäkkiä että mää oon merkinny ihan väärin womanlogiin ton viime tädin pituuden 0.o onneksi olin seinäkalenteriin merkinny, eli siis lyhenty vielä entisestään ja nyt kummastuttaa vielä enemmän, siis viime vuoto kesti päivän ja tuhrutteli toisena päivänä puoleen päivään asti ja loppu, eli 1,5 päivää vaan! :0 ja tosiaan ne pari tiputelu päivää paripäivää vuodon loppumisesta ja nyt on tää kusitulehus jne 0.o todella perin kummallista :O

Mää tein kyllä menkkojen jälkeen testin ja ihan täysin puhdas nega oli mutta eihän sitä koskaan tiiä vaikka oisinki, voin kysyä labratädiltä että voisiko samasta pissanäytteestä tehä testin tai ottaa verikokeen tossa samalla (:

Marienille voimahalaus <3 Seuraava sitten pysyy loppuun asti mukana, eikös niin? :)

Onpas Millierillä nyt ollut epäonnea noiden testien kanssa.. Mutta vielä vaan uutta kehiin niin päästään nauttimaan tuplaviivoista!

Elyssei, pyydä ihmeessä testaamaan!

Minnillä oli mahtavat ovisviivat, voisiko joku laittaa mullekin tuollaiset tulemaan? :grin Omasta kun ei ole testien mukaan tietoakaan. Kaikki oireetkin, joita jo kerkisin negoista huolimatta ovisoireiksi toivoa, on hävinneet. Eli joko ovis on ollut ennen kp 13 kun aloin tikuttelemaan tai sitten sitä ei tule ollenkaan. Haluaisin uskoa vaihtoehtoon a, mutta pessimisti sisällä on jo lukinnut vaihtoehdon b. No, nähtäväksi jää. Kun ei vaan kierto venyisi ihan mahdottomaksi.

naskali, kp18/?.

Elyssei: joskus oon kuullu et kiinnittymisvuoto ilmenee joillain ns. Välivuotona??? Pyydä sitä terkkaa tekemään se testi :) jospa oireille löytyis oikein hyvä syy :)

Millier,kyllä siinä haamu näkyy,mut vähä mietin että onko se oikeessa kohdassa? :)

Camomillanen tärppionnea nyt ;)

Marien, suuret pahoittelut tännekkin puolelle, ihan kamalaa! :( halit <3

Kaikille oikein paljon plussatuulia niin o- kuin r-testeinkin ;)

Pahoittelut kp ykkösistä :(

Muokattu viimeksi:
Loman jälkee on heti vaikeempi kirjotella täällä ku töissä ei aina kerkee ja töiden jälkee oon rätti poikkiväsynyt. :S tänää poksahti rv 8+0 (uä:n mukaan 7+2). Alkaa olla kriittiset ajat, jaksaako sikiö elää loppuun asti, viimeks oli elo loppunut 7+5/8+0. :/ jännittää vähä ku seuraava ultra about kuukauden päästä ja sitte näkee onko jatkanu kasvua.

Takaisin