Raskaaksi 2015

Pahoittelut Hileinen eksyneestä oviksesta :(

Tsempit ja pahoittelut myös kp1 saaneille!

Saa90 harmi kp1!
Toisaalta voit ajatella asian niin, että nyt sinulle tarjoutui mahdollisuus miettiä vielä, haluatko vauvan todellan :) Kun jotenkin tuli välillä sinun kirjoituksista sellainen tunne, ettet ole ihan varma, miten jaksaisitte ja pärjäisitte neljännen lapsen kanssa.
Paljon tsemppiä! ♡

Moi taas! Oon yövuorossa, ni aattelin kirjotella pikaisesti. Alkaa taas tää foorumi koukuttaa...:) Tänään ois se kkm:n jälkeinen jälkitarkastus lääkärillä. Kävin verikokeen antamassa maanantaina. Ei ehdi ku nelisen tuntia nukkua ku aika on jo 13.40. Toivon, että kuulee hyviä uutisia, että on laskenu hcg-arvo. Pitää vaan siihen luottaa ku siellä ei oo mahdollista kattoo ultralla. Lääkäri tekee vaan sisätutkimuksen.
Aikasemmin puhuin gynelle menosta, että kävisi siellä varmuuden vuoksi tarkastamassa, että kaikki on kunnossa. En oo saanu aikaiseksi varattua aikaa ku hankaloittaa 3-vrotyö, et sais sopivan ajan ja mietityttää myös, että mikä aika kierrosta on hyvä aika mennä gynelle. Siis miullahan ei oo vielä menkat ilmaantunu, mutta jos ne ilmaantuis, niin jos kierto pitää kutinsa, mikä oli ennen raskautta, ni niiden pitäisi alkaa elokuun alkupuolella. Oon käynny gynellä viimeksi ku kierukka on laitettu vuonna 2010. Lähinnä mietityttää, että mitä gynekologi tekee käynnillä, tekeekö sisätutkimuksen vai ultraa vaan mahan päältä. Onko kellään kokemuksia tästä? Mietityttää siksi ku ei ois mukavaa mennä menkkojen aikaan sinne.:sad001 Tääkin hankaloittaa ajan varaamista.:sad001 Katoin netistä, ni seuraavat vapaat ajat menee jo elokuun loppupuolelle.

Wildside: Kiitos tsempeistä!:) Sie oot todella kokenut kovia/kauheita! Tuli itku lukiessani siun kertomusta!:sad015 Onnea uudesta raskaudesta ja toivon, että kaikki menee hyvin tässä raskaudessa ja saatte oman pienen.:) Onnea poikalupauksesta!:)

Pahoittelut negoista ja menkoista.:sad001

Onnea Santra87 ja Marien plussista!:)

Ninni22: Onnea hyvistä ultrakuulumisista.:)

Minni: Onnea ovisplussasta!:)

Gatusa: Toivon, että asiat järjestyy siellä. Ihanat tossut oot neulonu, oot sie taitava neuloja!:)

Haamulaisille vahvistumista!:)

Tervetuloa uusille!:)

Hei kaikki! Aattelin viimein tulla kirjottelee tänne :) Mulla on esikoinen 1v3kk ja pitkään oon miettiny millon uskaltais taas seuraavalle antaa luvan tulla, ja nyt viimein on tullu sellanen rento tunne siitä ja ehkä vähän kuumeiluakin on ilmassa ;D <3 Ollaan vasta nyt oltu ilman ehkäisyä, aiemmin vain kuukautisten aikaan :) Jänskättää ku mies tulee työreissulta sunnuntaina ja mullon suunnillee ens viikon lopussa ovulaatio että nappaakohan heti :D mut ei me yrittämällä yritetä, pyöriihän se silti väkisinki mielessä x) Sittepä sen näkee mihin "vauva20??tammi-joulu" ryhmään sitä menee :D Synnytyski jo jännittää ja se millanen pahoinvointi tulee, esikoisen aikaan oli melko helpoo raskaus vaikkakin kilot ahdisti.. Mut kaikki omalla painollaan, ennen pelotti myös miten pärjään kahen kanssa mut nyt on luottavainen olo :)

Taikatuuli, mulle tehtiin ultra aikaisen km jälkeen, mutta alakautta. Mutta onhan sun mentävä jos aikoja on noin huonosti! Pitää sun saada selvyys. Tsemppiä! :)

Pahoittelut menkoista. Se kuulostaa kyllä kivalta että pääsisitte kaikki yhdessä vaikka siihen toukokuun ryhmään :) En vielä elättele (enpä :D) toivoa että puolen vuoden sisään nappais, ei sitä tiiä :)
Tänään kp27 ehkä dpo 9, menkkoja luvattu to-pe alkavaksi, tänään uusia testejä tilaukseen ja aamusta katsomaan Mölyapinoita, ehkä vie ajatukset muualle :) Aurinkoista päivää kaikille!

Tuli tehtyä tommosia kun ovis piti olla kp.16.. unohtunu merkata nuihin kahteen että 15 jälkeen on kp.16 ja sitä seuraava hyppäs kp.18 että ovis ollu varmaan siinä välissä, mutta eilen alko yhtäkkiä järkyttävä polte kokomahaan ja järkyttävä kusitulehus ja ovislimoja iha lorottelee housuun, nyt aamulla ei oo enää nii paljon kirvelly vessassa mutta maha oudosti kipee ja maha ihan löysällä, en tiiä mitä tää on mutta kai jotai naisellisia juttuja.. aattelin tehä yhen o-testin töiden jälkeen kun ei oo ollu aikasemmin vielä tässä kierrossa ovis tuntemuksia ku nyt vaan niitä limoja muttei mitää muniskipuja niinku yleensä aina.. :/

Sori tällanen omanapailu mutta nyt kiire töihin ja lueskelen tarkemmin teijän rustailut töitten jälkeen (:

Liitteet

• 1438147818903.jpg
    1438147818903.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 185
Oiskohan Elyssei ovis vasta tuloillaan?

Anteeksi kun minäkin oma napailen koko ajan, mutta te ootte ainoat jolle voin puhua :oops: Dpo 18 eikä tätiä näy. Tunne raskaudesta vahvistuu koko ajan.Silti samaan aikaan pelottaa, että menkat alkaa. Päätä särkee kolmatta päivää ja eilen huomasin, että mullon alkanu naama kukkimaan. Mahaa kivistää ja nippailee.. En tiiä millon tekis testin. Haluan nyt oottaa kuitenkin pidempään kuin pari päivää, että varmasti näkyy jotain. Tytöstäkin tein testin vasta rv 6+2, mutta ne olikin aikamoiset leffaviivat :rolleyes:

Millier: on sulla melkoset hermot. Respect :Heartred Toivottavasti saat testiin upeat viivat. :Heartred

Omaa napaa vois kirjotella vähän.. rvv6+3 menossa ja huono olo on koko ajan. Kerran on tarvinnut oksentaa, mutta tää kokoaikainen huono olo lamaannuttaa. Mies on ollut reissussa torstaista asti joten oon joutunut yksin hoitamaan kodin ja meidän 5 lasta (1v7kk-10v ikäisiä). Kummankin vanhemmat asuu kaukana, joten apuja ei oo ollut. Ens maanantaina menen alkuraskauden ultraan. Hiukkasen pelottaa jos on tuulimunaraskaus. Pahoinvointi on lievempä äkun yleensä vaikka rankkaa onkin.. edellisissä raskauksissa oksensin kymmeniä kertoja päivässä.. nyt en oikeastaan ollenkaan. Kaikki lapset on tyttöjä meillä. En ymmärrä miten oon edellisistä raskauksista selvinnyt kun tekee nytkin tiukkaa..

Millier, tsemiä sulle♡ toivotaan että saat testiin plussan♡

Täällä menkat loppuu luultavasti jo tänään :)
Kipuja ei enään ole, ja vuotokin on jo todella vähäistä. Yöllä ei ollut vuotanut kuin ehkä ruokalusikallisen:hilarious:

Sit vaan myöhemmin ovista tikuttamaan!
Mistä kannattaa tilata/ostaa ovistestejä? Että sais kerralla paljon, mutta suht halvalla kuitenkin.:grin

Pahoittelut negoista ja kp1:stä mutta uutta yritystä toukokuun vauvaa kohden! :happy112

Sunlight: tervetuloa.

Taikatuuli: Mulla ultrattiin kans alakautta ja tottakai meet heti ku on ekat ajat!

Elyssei: oon samaa mieltä millierin kanssa et ovis olis tulossa, tosin en oo paljoo kerenny tikuttelee, mutta neuvojen perusteella tuntuis siltä.

Millier: kyllä on rautaset hermot! Pidät meitäkin jännityksessä!

Junibea: olisko poika... :wink
Tsemppiä arkeen superäitille!

Jannski: nyt oot jännän äärellä! Heti aamusta testikuvaa näytille!

Ihania raskauskuulumisiakin oli!

On: pari päivää kestänyt imelä positiivinen"rakastan-rakastan" alkaa jo laantua :) normi piinailu alkaa :) eikä tullu pupuiltua eilen vaikka oli ovis päivä, nukahdin :smiley-angry003

Jää nähtäväksi riittääkö dpo -4, -2, ja -1

Heippa kaikille, kai se pitää tähänkin ketjuun yrittää uskaltaa, kun tuolla esikoinen toiveissa ketjusta aika monet on myös täällä.:shy:

Taustana siis sen verran, että kolmenkympin hilkulla oleva pariskunta, jolla esikoinen toiveissa. Nyt menossa yk4, joista yk3 meni jonkun hormonihäiriön takia ilmeisesti ihan plörinäksi ja otti siten henkisesti aika koville, kun lapsettomuuden pelko on niin kova.

Plussatuulia kaikille! Täällä taustalla olen seuraillut menoa jo kyllä pidempään.

:Heartred: Mrsc kp 25/29 (keskimääräinen kierto) dpo ehkä noin 9, tässä kierrossa en tikuttanut ovista

Mrsc: tervetuloa! Toivottavasti tärppää pian! Kohtahan jo pääset testailemaan!!! Plussatuulta!

Millier: samat sanat :)

(Nyt jatkuu lettujen paisto, ei oo vielä tarpeeks kuuma :p)

Täältäkin välinapailua :D Apteekki tyhjennetty testeistä :D Ostin samassa mamma vitskuja ;) Eiköhän 10 testillä testailla jo tovi :D

Tervetuloa mukaan Mrcs :) Toivotaan pikaista tärppiä sinne.

Minni, teillähän on ollut hyvin petipuuhiia ennen ovista! :D ;) Meillä ei varmaan ikinä ole tuollaisia talletteluita, kun menee työvuorot niin ristiin aina :/ nyt vaan pitkää pinnaa piinapäiville!!! ;)

Minni: hyvähän se on varmistella dpo1 :wink meillä jäi talletukset tosiaan -4,-2,-1. On kyllä kiva piinailla samoilla päivillä :) oliko sulla ovisnippasuita?

En malttanut lopettaa ovistikutuksia vaikka eilen olin toista mieltä, katjusha taisi aiemmin todeta "harrastuksensa kullakin". No empähän ole muussa pahanteossa :p

Tikutus olikin ihan informatiivinen koska tämän päiväisessä tikussa ei enää testi viiva tummunutkaan. Jännää :)

olen lueskellut luppoaikana noita vanhoja laskettuaika keskusteluja ja päädyin tulokseen ettei ole ollenkaan tavatonta tehdä kymmentä raskaustestiä. Eli: Tikuttelen nyt noita ovistikkuja ja dpo10 alkaen aloitan r-testeillä kunnes täti tulee :grin

Juu pidätte mua ihan kahelina... Ehkä siinä on perää :smiley-bounce012

KresiKät, tikuttele rauhassa ja vaihda raskausversioon välissä :D Minä tein 6 raskaustestiä ennen kuin rauhoituin, mutta kaapissa odottaa digi vielä sitä 3+ -tulosta varten :D Jokainen siis tyylillään.

Itestä taas tuntuu hullulta jos ovulaatiotaki alkaisin testailee, ite otan rennosti ja tulee kun/jos on tullakseen :) Sit rt jos meinaa näyttää ettei menkat ala x) Mut ymmärrän toisaalta joidenkin innokkuuden lasta yrittäessä, on se vaa nii jännää! :P Tsemppii kaikille, koitan tajuta nuita teiän merkintöjä :D

Takaisin