Raskaaksi 2015

Oot Kresikät kyllä mainio :) Ihanan innostunutta meininkiä, tulee itellekin hyvä mieli kun sun juttuja lukee :D
Testailin tuossa huvikseni Pregcheckin, ihanan siisti nega ilman viivanpaikkoja.
Ihan asiasta kukkaruukkuun, onkohan kellään kokemusta että olisi rinnoissa senmosta paineentunnetta, vähän samanlaista kuin maito nousisi yms, ennen menkkoja tai ennen plussaa ollut? Tää on eka kerta kun tämmöistä tunnen ennen tai jälkeen imetyksen, ennen ollut vaan tosi arat ennen menkkoja :/

Larissa joo niin oli :D toivottavasti on hyötyäki!

Kresikät on ollu! Tai mulla on aina repäsykipuja muniksissa esim noustessa nopeesti tai aivastaessa. Välillä juilinu vähän masua. Mä en enään tehny testiä! :D joo kiva jännäillä samaan aikaan ;)

Jeijei: :)

SunLight: Mä en aiemmin edes ajatellut koko ovulaatiota tai koko raskautumistapahtumaa, mutta aina oon ollu innokas "liian aikaisin testaaja". Tähän kiertoon päätin kokeilla ensimmäistä kertaa ovistestejä, että vähän tietää onko ne ovisnippasut oikeesti ovisnippasuita. Tää on tieteellinen testi :) ja on muuten aika hauskaa :)

Jannski: Kiitos. Mulla on nyt ihan uutta virtaa :)
Mä en voi luottaa omissa "raskausoireissa" muuhun kuin just noihin tissituntemuksiin. Painetta, nipistelyä, pinkeet... ihan kuin silloin kun imettää :) Kaikki muut raskausoireet myös tissien vihlaisut liittyy mulla ovikseen ja menkkoihin ja myöskin ollu raskauksissa, joten niistä en oo voinu raskautta etukäteen kuumotella.

Ja mitä tuolta lueskelin nii itekki oon ruukannu foolihappoa käytellä jo yritys aikana :) Ja testeistä tykkään clearbluesta mutta ostin kaupasta halppis tikkujaki ku tuskastuin cb hintaan.. Mut ei me ennen tätä yritettykkään, nyt pitää käyä ostaa valmiiksi :P Hmm mitäs muuta.. Ainii mua häirihtee ku esikoinen on huhtikuun lopulla syntyny ja en haluais toista samoille huudeille mut minkäs teet ku en malta oottaa :D Ja mulla oli yks kemiallinen raskaus aiemmin, oli sellane olo että
Pittääpä tehä testi ja sit ei kuitenkaa ollu sata varma raskauestaan ja sittehä se tuliki menkkojen mukana pois :)

Ja nyt oon taas päässy työn makuun nii jännittää että miten selviin (kotonakin esikoisen kans) jos pahoinvointi on kova..:/ Muutenki vanhusalalla ei oo se kaikkein ruusuisin haju :'D

Tuommosen tein tuossa eilen illalla..

Nyt on alkanu taas pahenemaan nuo kusitulehuksen kirvelyt ja kaikki, kohtu on tosi kipeä aina vessassa käydessä, pitää vetää särkylääkettä naamaan töihin :/ ja huomasin että jos ilmoja pidättelee nii sattuu nii perhanasti kohdun seudulle (taaksekallistunukohtu varmaan johtuu siitä) nii miten hemmetissä töissä sitten, rumpsuttelen menemään vaan vai? :'D

Täällä on kyllä oikeen kunnolla kaikki pistäny peittoja heilumaan! :D
Hyvä ettei muilla oo sillain niinkun mulla että yleensä kun ovis on niin edellisenä päivänä sattuu muniksiin jo sillain ettei tee yhtään mieli mitään petipuuhia kun jokakerta on ollu hirveet yhdyntäkivut..

Nyt sitten monella hyvät piinapäivät ;) ja toivottavasti itelläki, mutta on kyllä ollu kummallinen kierto..

Mrsc. Hyvä että tulit tännekin ryhmään (:

Ihan hirveesti ei oo vielä vissiin testipäivät kohillaan mutta plussa onnea ♡

Ja pahottelut tietenki negan testanneille, uuteen kiertoon vaan ;) ^_^

Elyssei__ kp.22/31(27-44) dpo.?? Yk.4

Liitteet

• 1438228389675.jpg
    1438228389675.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 195
Tästä plussasta ei ehditty kauaa nauttia, kun nyt se meni kesken. Ihan ilman epäselvyyksiä kaikki valui pois. Eilen näkyi vielä aamulla plussaa testissä.

En tiedä mitä nyt, kroppa ja mieli sekaisin. Pidän nyt jonkun aikaa taukoa tästä kaikesta, ajatukset siirrän muuhun.

Isot tsempit kaikille piinailijoille, toivon teille kaikille pikaista plussaa!!! :smiley-bounce016

Millier, peukut pystyssä että vielä saisit sen plussan! Millon testasit viimeksi?

Sunlight tervetuloa! Toivotaan että teillä tärppää pian :)

Jannski, onko teillä miten pitkä yritys takana? Kohta voit alkaa testailemaan! Mullakin oli tissit tosi arat ennen menkkoja viime kierrossa ja on ollut kierukan kanssakin.

Junibea, hurjalta kuulostaa sun aiemmat pahoinvoinnit! Eikä varmasti helppoa nytkään noin ison lapsikatraan kanssa! Pistäpä isoimmat tytöistä viihdyttämään nuorempia, jos helpottaisi yhtään, voimia!

Kresikät, voisi kuvitella että etukäteis tallettelut riitti, peukut pystyssä ja jännäämään!

Mrsc tervetuloa! Toivon teille kaikkea hyvää ja että plussaatte pian!

Voi Marien, isot pahoittelut! <3

Pitäsköhän munkin tikuttaa ovista? Toisaalta ajattelen että kunhan paneskelee tarpeeksi niin sillä ovishetkellä ei oo niin merkitystä :D
Mies pitäis mua varmaan ihan sekopäänä jos vielä siihenki ryhtyisin, vaikka toishan se lisäjännitystä :D Voin kuitenkin seurailla teijän ovistikuttelua täällä, ehkä se riittää mulle :)

Voi ei pahoittelut Marien :(
Camomillanen, menossa siis yk 1, lopetin pillerit kesäkuussa. Tää kaikki on niin omituista ja jännittävää kun ei oo ollut kun yhet menkat ennen pillereiden aloitusta niin en yhtään tiedä millasta on odotettavissa kipujen yms suhteen, niin tässä kuulostellaan kaikkia mahdollisia oireita :)
Meninkin kehuskelemaan eilen että pregcheckillä tuli puhdas nega, tänä aamuna sitten semmonen viivanpaikka? että mieskin huomas :D En saanut aamusilmillä tihrustettua niin mies hoiti homman :)
Sunlight_90 oon myös vanhusalalla, viime raskaudessa oksentelin n rv 18 saakka, mutta jos töissä oli asukas huonetta myöten täynnä sitä itseään niin kyllä se minä siellä sitä siivosin kun muut yökkäili vieressä :D Esikoinen syntyi toukokuussa niin sinällään toivoo että toinen ei syntyisi samana kuuna yms, en tykkää järjestää juhlia tms ja kokemuksesta voin sanoa et ei oo kiva jakaa synttäreitä siskon kanssa :) Mutta joo samoja mietteitä sun kanssa, välillä tulee jo pieni paniikki että noita tirppanoita olis kaks :D Mut sit taas kyllä tuntuu nii vahvasti että toinen mahtuisi meijän perheeseen.
Mrsc, tervetuloa, siullakin testipäivät edessä? :D

Jannski, niin justiin! Mulla 5v poika ja nyt yk2 kierukanpoiston jälkeen, joten menkkatuntemukset täälläkin on ollut melko hukassa! Olikin ihan kauheat oviskivut viime kierrossa samoin kun menkkakivut vaikka vuoto olikin niukkaa.
Laita kuva viivanpaikasta vai onko plussa vai ei puolella? Iiks jännää!!

Camomillanen: Tänään :grin että se siitä kärsivällisyydestä :shifty:

Marienille pahoittelut ja halit! Ikävä juttu :sad001

Eilen kaupassa ihan hetken mielijohteesta nappasin testipaketin kun ne nyt oli niin halpoja. En kauheesti tykkää noista rfsun testeistä niiden viivanpaikkojen takia, mut kyllä aamulla tuli tippa linssiin.. Värin levetessä siinä näkyi haamu ja taitaa tuo vahvistua pikkuhiljaa.. tuossa tosin väri jäi vähän hassusti, mut kyllä siinä jotain näkyy? Jospa mulla vaan erittyy hcg:tä toooosi hitaasti?

Liitteet

• 20150730_090730.jpg
    20150730_090730.jpg
    262.6 KB · Katsottu: 197
Mä en osaa oikein katsoa noita liuskoja kun en tiedä missä kohtaa sen viivan pitäs olla. Kyl tossa väriä näkyy mut onko se sit oikeassa paikassa? Pitäishän se jo näkyä!

Camomillanen, joo mullakin oli tosi kivulias ovulaatio, jos se nyt oli ovulaatio, ei tahtonut edes ylös nousta kun juili niin inhottavasti, normaalisti tuntunut vaan nippailuja oviksen aikaan, menkkakivut olleet helvettiä ennen pillereitä ja synnytystä, nyt ei sit tiiä niistäkään. :D
Millier joku oli laittanut sen taulukon noista hcg arvoista johonkin? Siinähän oli arvot tyyliin 10-5000 tietyllä viikolla, niin ota noista nyt selvää jos noin paljon voi eri ihmisillä heitellä :)

Ja oireista vielä sen verran, että ei edelleenkään mitään merkkejä menkoista. Valkovuotoa tulee melko runsaasti. Päätä särkee neljättä päivää putkeen ja eilen illallakin nuokuin sohvalla kun niin väsytti. Mahaa nippailee ja kivistää..ja dpo 19 tänään.

Joo, se väri ei ihan oikeassa kohtaa ole, mut kyllä siinä luonnossa näkyy kuitenkin viiva ja ehkä väriäkin.. En tiedä näkyykö se tossa kuvassa?

Jannski: missä kuva!!!

Millier: mä nään väriä, mut jotenkin oudosti vasen reuna siitä viivasta on röpelöinen... Jospa se on joku maanantai-versio, jännityksellä ootellaa seuraavaa, joko huomisaamuksi?

Takaisin