Raskaaksi 2015

Millier: mulla on tota veren makua kans aina kun hormoonit touhuu omiaan, toi raudan maku kyllä viitais johonkin muuhun kuin menkkojen alkuun :wink

Marien, mulla kävi ihan apteekin testin kanssa niin, että ensimmäisenä päivänä tuli tummat viivat vaikka päiväpissa, aamulla tein uuden ja aattelin että nyt ne ilmestyy ikkunaan varmaan vieläkin parempina, niin olikin vaaleampi... Arvaa säikähinkö! Onneks digi näytti raskaana 2-3 :) Viis testiä tein kaikenkaikkiaan :D Eiku! Iteasiassa kuudes tehtiin labrassa myöhemmin :D

Muoks. Luen kyllä edelleen tätä ketjua mut en vastaile ihan niin aktiivisesti, hirmuisesti toivon että plussaatte pian huhtikuisiin! <3

Älynväläys! Meillä onkin kaapissa minisun mama vitamiineja, jäi syömättä kun tuli kuvottava olo niistä raskauden aikana. Täytyy niitä alkaa popsimaan, toivon ettei kuvotus ala taas :( Niissä joku aine mikä aiheutti huonoa oloa ja ihan oksentamista, vaihdoin silloin multitabsin vastaavaan ja huono olo loppui :o Enpä muistanut edes että multivitamiineissa noin paljon muitakin aineita, yliannostus olisi tullut :D
Onkos tuo pc-testi siis tämä pregcheck? Saako ihan kaupasta/apteekista? Yleensä aina tilannut jostain ja vaan noita halpishalpis (david tms), clearblue ja first response. Nyt voisin kokeilla muitakin, jos mahdolliset viivanpaikat pysyis poissa :)
Saa90, mulla raskauden ihan alusta loppuun oli kohdunsuu? niin arka että oli vaan yks kaks asentoa mitkä onnistu ettei satu tai tunnu ikävää painetta, ei siis onnistunut takaapäin yms. Who knows :)

Millier, mulla oli raudan maku suussa 4+0-> viikolla. Oon ihan varma että oot raskaana kun oli ne haamutkin! :)

Testeistä...
Mä oon muutamia kertoja käyttäny pregcheckiä enkä ole kertaakaan saanut viivan paikkoja tai hailuroita. Kaikki negat ovat olleet niin negoja kuin mahdollista.

Apteekin testistä mulla on sekä nega että plussakokemuksia. 4+2 sain lähestulkoon yhtä vahvan viivan kuin kontrolli. Viivan paikkoja en ole tiiraillut näistä. Näytti plussaa tyhjennyksen jälkeenkin eli kertoi osaltaan siitä ettei tyhjennys onnistunut.

Olen kahdesti tehnyt myös clearbluen viikkodigin siinä toivossa että se olisi herkempi, mutta ilmeisesti ei olekaan.... Kallis ja nega tulosta olen odotellut yllättävän kauan. Ärsytyävän hidas. En varmaan enää osta näitä.

Clearbluen +/- testin olen myös tehnyt. Siis sen joka näyttää joko + tai -. Ostin vahingossa kun piti ostaa viikkodigi. Tämä oli yhtä tyhjän kanssa, ihan saman asian ajaa liuskat. Näytti plussaa samalla viikolla kuin apteekin testi.

Rfsun testejä olen myös kokeillut. Olleet negoja ilman epäselvyyksiä.

Olen tykästynyt nyt pregcheckiin (saa ruokakaupasta), mutta oon ihan varma että tulee vielä joskus testattua apteekin herkkä testi :D jos pc olis epäselvä ostaisin apteekin oman (tavallisen).

Nni pahoittelut menkoista. .. :sad001

marien nyt pian hakemaan joku laadukkaampi testi :happy:

Larissalle hirveesti tsemppiä tähän kiertoon! !! Ihailen sun asennetta :happy:

...Itsellä kp 16/28 ?? Ovis hukassa...Aloitin testit nyt vasta kp 12 kun aattelin että turhaa aiemmin...mutta eipä se ovis nyt sitten vielä tullutkaan...pistää miettimään tuleeko ollenkaan. ..vai olisko voinut olla jo esim kp 10 vaiheilla..ei oo kyllä ikinä ollu niin aikaisin.. kosteutta ja haluja on nyt riittänyt viikon ajan kyllä... raastavaa tämmönen kun ei tiedä miten oma kroppa toimii.. kierto nyt ainakin sit pitenee jos ei sitä ovista vielä oo ollut.. blaah. . Sori avautuminen! Pitäis keksiä jotain muuta ajateltavaa... :oops:

Minä oon käyttäny Davidin herkkiä raskaustestejä ja ovulaatiotestejä. Aina ovat toimineet hyvin eivätkä ole ensimmäistäkään viivanpaikkaa, turhaa haamua tai roskishaamua näyttäneet. Niitä voin oman kokemusen perusteella suositella, vaikka niistäkin on joillakin huonoja kokemuksia.

Mä en enään rfsun testejä tee..
Tykkään enempi pc ja cb :)

Täällä toivon että menkat kestäis vaan sen 3pv, minkä ajan ne kesti pillereiden aikaan. Viime kierrossa kesti 5-6pv...
Toivottavasti tästä kierrosta tärppää!

Nyt aijon alkaa tikuttamaan ovista kp12 eteenpäin, ja pupuilemaan joka toinen päivä kp10 asti :hilarious:
Saa nähä milloin ovis tulee, kun viime kiertokin oli yhtä sekasotkua :shifty:

Ihanaa BeNe, onnea!

Voi nni, pahoittelut :(

Täällä ootetaan vaan että menkat alkaa, ollut kyllä niin pitkä kuukausi kun inssi jäi väliin! Eli menkat, ovis ja sit vihdoin lääkäriä varaamaan, tulkaa jo! :D

Onnea BeNe! :)

Millier onko sulla suunnitelmaa, aiotko vielä testata?

Nyt hain aamuksi vielä nyt paketin pregcheck testejä. Tämän aamun nega säikäytti, vaikka kaikki edelliset testit ja tämän hetken vointi kertoo sen puolesta että kyllä siellä jotain tapahtuu :D mutta on kyllä älytöntä kun tuollaisia testejä valmistetaan :S

En oo suunnitellu millon testaan. Torstaina tulee palkka, että en ainakaan ennen sitä.. Ehkä aikaisintaan viikonloppuna. Täytyy nyt vähän kuulostella omia tuntemuksia ja oireita. Jos nämä tästä voimistuu eikä menkkoja kuulu, teen testin..

Tääl tais alkaa kp 1(25/28-29 dpo13-14) ..2 kertaa pyyhkies tuli verta ja nippaa mahaa et eiköhä nuo yön aikana kunnolla ala.. Siinä syy aamun negaan...

Törkeästi napailen väliin taustalta... ovis on hävinnyt jonnekin kauas, vaik ennen aina kp16-17. Nyt kp 19 ja viivat ei vaan tummu :( Että veetuttaa. Huomenna soitan klinikalle ja varaan ajan suunnittelukäyntiä varten. Yk 12 ja kroppa ei vaan tee tehtäväänsä, prkl :(

Hileinen mieli maassa kp 19/32 yk 12

Täälki kp 1.

Olo silti ihan mainio, koska tää päivä on ollu ihan huippu muuten :) ihan uskomatonta, miten joskus voi asiat mennä monella saralla eteenpäin ja silmät auveta semmosille jutuille, mitä ei ennen oo ymmärtäny. Siistiä!

Haluan sanoa kaikille meille joilla menkat alkoi ja plussa jäi saamatta, että tää kierto voi olla se kierto millo joukkoplussataan ja saahaa sit toukokuussa ihanat vauvvat! ;)

Ja kaikille raskautuneille onnea plussista ja ihanaa odotusaikaa! <3

Hileinen voi sua :( haleja!

Saa90 oon pahoillani :(

Eea sullekki tsemppiä seuraavaan kiertoon! :)

Kaikille plussatuulia ja negoista pahoittelut!

Takaisin