Raskaaksi 2015

Jannski, en kyllä suosittelis et alat syyä monivitskuja tuplaten... Kantsii ostaa apteekista (ilman reseptii) Foliver 400mikrog vaikka siihen monivitskun lisäks. Ite aloin syömään jo yritysaikaan mammavitamiineja, joissa se 500mikrog, ennen sitä söin purkin tavan monivitamiineja. Mitään muuta ravintolisää en ehtiny tarviimaan :)

Jossain luki et foolihappoo kannattas alkaa vetää väh. 3kk ennen yritystä, jotta sitä ois sit kaikissa punasoluissa valmiina. Punasolut uusiutuu noin 3kk välein. Ite asiassa tais lukee Vau.fi:ssä :)

Pahoittelut kp1:stä! Tsemppiä tähän kiertoon ja plussatuulta :Heartred:wav

Mä oon jatkuvasti todella jännittynyt. Koko päivän ollut lakkaamatta poltetta nivusissa ja alavatsassa. Mitään menkkaoloja muuten ei ole. Ravaan puolen tunnin välein vessassa, kun iskee epätoivoinen olo että nyt tuli varmasti verta. Mutta ei. Kaupasta lähti mukaan pc:n testi, mutta en tiedä uskallanko tehdä sitä vielä huomennakaan. Nega ottaisi niin koville :sorry: pelkään, että kierto on vaan venähtänyt. Ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli 27pv, toinen 13pv ja kolmas 24pv. Ja nyt siis menossa kp29. Olojen mukaan dpo18. Anteeksi tämä jatkuva omanapailu ja asioiden ylianalysointi :shy: En vaan tiedä miten päin tässä pitäisi olla, kun nega pelottaa enemmän kuin mikään :oops:

Nni, tottakai se testin tekeminen jännittää, mutta jos sulla olojen mukaan on dpo 18, nii tee ihmeessä aamulla se testi. :) vaikka se nega kummittelee mielessä, nii joskus se testi on tehtävä ;) tsemppiä!

• Tykkään
Reaktiot: Eea
nni: pidetään peukut pystyssä. Jos päädyt testaamaan niin olipa se kumpi hyvänsä voit alkaa jo nostamaan katsetta eteenpäin. Jos se on nega: Odottelet tätiä saapuvaksi, jos se on positiivinen, noh.. pääset varailemaan neuvola aikaa :) Itse en malttaisi odottaa noin kauaa. Olisin varmasti jo tuhlannut kymmenen testiä :) Tänne palstalle voit purkaa ihan vapaasti kaikenlaisia tuntemuksia :) Tsemppiä piinailuun ja peukut pystyssä plussalle!

Ninni22: Ihania kuulumisia! Hienoa kuulla että pieni on mukana menossa!

Hyvä Viima, että sait jonkunlaisen ratkaisun sun tilanteeseen! Vaikka ennemminhän sitä ois varmaan halunnut sen plussan tikkuun kuin tädin kyläilemään :oops: Peukut pystyssä seuraavaan kiertoon. Toivottavasti nyt tärppää :)

Mä taidan testailla seuraavan kerran loppuviikosta..jos siltä tuntuu.. Ihmetyttää kyllä, että miksei nuo mun haamut vahvistu yhtään.. Tänään tullut valkkaria aika reippaasti o_O

Sori vielä omanapailusta, mutta saimpas pidätettyä niin että digi varmisti tän asian ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1438012894.309338.jpg

Se hymyilee mulle :)

Millier toivotaan vahvistumista testeille:)

Viima pahoittelut kp 1, mutta hyvä jos fiilis on silti korkealla että tällä kierrolla tärppää ;)

onnea ninni hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

minni hienosti hymyilee ei muuta ku plussatuulia :)

minä täällä raajarikkosena ranteen osalta virkkasin tänää ekan tossun tytölle valmiiks pitäs viel yks virkata ja sit voi laittaa kuvan oon kyl aikas tyytyväinen koska ekaa kertaa elämäs tossut virkkaan :)

Photo1043.jpg

Muokattu viimeksi:
Onpas kaunis hymy testissä Minni :) Tärppionnea!

Ihania ultrakuulumisia Ninnillä, onnea :Heartred Se on kyllä maailman paras hetki nähdä se pieni syke siinä ultran näytöllä. Toivottavasti nähdään kaikki se pian! :)

Millierille niin toivon viivojen vahvistumista... Peukut pystyssä täällä sulle!

Myös nnin puolesta jännäillään! Koitahan uskaltaa testailla, joskus se totuus on kohdattava oli tulos mikä hyvänsä. Mutta aika lupaavalta kyllä vaikuttaa...:)

Onpa kauniit töppöset gatusa!

Viima, mukava että positiivisin mielin seuraavaan kiertoon! Tästä kierrosta sitten plussaat :)

Täällä myös foolihapot mammavitskujen muodossa olleet käytössä jo esikoisen yritysajoilta asti.

Nyt odotan, että alkaisi ne menkat ja pääsisi aloittamaan seuraavan kierron HETI eikä hetken päästä, nih! :mad:

kaakao kp25/26, dpo 13

Ai niin... luin jostain tilastosta, että 20-vuotiaalla naisella on 35% todennäköisyys tulla raskaaksi, jos yhdyntä sattuu juuri parhaaseen aikaan, 25-v. 30%, 30-v. 25%, 35-v. 20% jne. Eli aika pieni on todennäköisyys vaikka ajoitus osuisi juuri nappiin tämmöisellä yli 3-kymppisellä... Ilmankos kestää tämä raskautuminen!

Kiitos teille :)

Ihanat tossut gatusa!

Voi ku mäki toivon että teille kaikille vielä tän vuoden puolella koittais aika, että pääsisitte ultraan ja suunnittelemaan vauvajuttuja <3

Ninni, onnea hyvistä ultra kuulumisista.

Onnea ovisplussista ja nyt vaan hyvät talletukset kehiin.

Onnea plussista.

Takaisin