Heips!
Mä vaan nyt napailen. En tiedä muistaako kukaan kun viikko sitten kirjoitin mahdollisesta oviksesta kun oli niitä limoja. No nyt mulla tais alkaa menkat! :) Ja tämä siis tosi hyvä juttu, ovat nimittäin ensimmäiset sitten 12/2014 syntyneen pojan jälkeen :) Tietysti heti jo vähän mietin että miten jo nyt kun niistä limoista ei ole kuin viikko, mutta kai tämä kroppa voi vielä olla vähän sekaisin imetyksen jne takia :)
Saas nähdä siis onko nyt vihdoin kp1, viimeksi menkat olleet 2014 maaliskuussa

(varhainen keskenmeno). Pakko vielä kuitenkin keskustella miehen kanssa halutaanko antaa nyt vauvalle luvan tulla, jos/kun kierron käynnistymisen myötä raskautuminenkin on todennäköisempää. Meillä kun kotona 1v10kk ja 7kk lapset, niin pakko miettiä jaksetaanko varmasti jos vaikka se plussa tulisikin jo heti ensi yrittämällä tai pian kuitenkin :) Mäkin kun olen ollut joulukuusta 2012 koko ajan joko raskaana ja/tai imettänyt...

Mutta kyllähän mä jo kuumeilen. Olisi ihanaa olla raskaana

Ja se plussatestin tunne on ehkä maailman paras tunne
Tsemppiä kaikille omien kiertojen vaiheisiin! Kovasti mä luen näitä juttuja ja koetan välistä tykkäillä. Mukava olisi enemmänkin osallistua, mutta aika tuntuu olevan kortilla. Nytkin metsä ja mustikat huutaa mun nimeä!

Pakko koettaa ehtiä niitä mahdollisimman paljon poimimaan :)
Rentoa alkanutta viikkoa ja hedelmällisiä hetkiä vällyjen väliin