Raskaaksi 2015

Tämän aamun testissä ei näkynyt mitään. Tai en jaksanut alkaa tiirailemaan kun masennuin niin kovin. Ootin vähän vahvempaa plussaa. Oisin niin halunnut aamulla jättää miehelle yllärin keittiön pöydälle :confused: En nyt tiiä mitä seuraavaksi. Oottelenko menkkoja vai voiko tuo vielä plussaksi muuttua. Samat oireilut ja menkattomuus jatkuu. Tiiän kyllä, että toivoa on niin kauan kun ei tätiä näy, mut nyt on jo dpo 16, eikö jotain pitäis jo näkyä?

Tässä vielä kuva..

Liitteet

• 20150727_060806.jpg
    20150727_060806.jpg
    979.5 KB · Katsottu: 220
nni toivotaan että harmitonta vuotoa, niitähän voi tulla pitkin raskautta :) Palasin vielä katsomaan Millierin testiä ja selkeästi näen hailakan viivan värillä ja alareunassa vielä enempi. Jos huomenna kokeilet uudestaan aamusta etkä juo illalla hirveästi, jos sitten näkyisi paremmin :)

Millier, mä nään siinä edelleen jotain. Minkä herkkyyden testi? Mulla antoi ne liuskat tollasta ja hain apteekin oman herkän testin ja siihen sitten sain sen näkyvämmän viivan ja uskalsin sen diginkin tehdä.

Täällä taisi alkaa uusi kierto. Yllättäen edellinen kierto oli melkoisen lyhyenpuoleinen, 25 päivää.... Kumma miten tämä nyt heittelee. No, pääasia että on säännöllinen kierto vaikka heittääkin muutamilla päivillä suuntaan ja toiseen...

Joten ei kun yrittämään melkein-vappuvauvaa ;) la 2.5. jos seuraavasta tärppää. Pitäisi yksi reissu vahvistaa syksylle. Jospa sitä "kuumeillessa" 4 viikkoa kuluisi nopeasti ja sitten pääsisi testailemaan...

Muoks: Itseasiassa olisi vappupäivänä la jos laskuriin laittaa kierron pituudeksi 27 :) (mun yleisin kierron pituus ja kaikkien kiertojen keskiarvo)

Hehe täällä taas negatesti tehty, ylläri kun ei ees menkat vielä myöhässä ja ehkä dpo 6 :) Pakko näköjään itseään kiusata, mieskin sanoo että en hätäilis kun vasta jäänyt pillerit pois yms yms. Nuilla halpistesteillä testattu, maanantaina jos ei menkkoja näy niin teen first responsen, herkkyys siinä 6,5 kaiketi, sillä saanut ensimmäiset haamut aina :) Minkä merkkisiä raskaustestejä ootte kokeillut?

Jannski: ihanaa kun on muitakin "liian aikaisin testailijoita" mä oon testannu oneStepeillä aina ne ns. Turhat testaukset koska on niin halpoja, ja sitten kun jää mietityttämään tulos niin käyny Apteekin oman. Muoks. Pregcheckeistä oon kans tykänny, joku tais sanoo et on samoja tai saman kaltaisia ominaisuuksiltaan kuin apteekin oma.

Clearbluen digitaalinen "ei raskaana" nukkuu nyt päiväuniaan, joten siitä en tykänny.

Nuo mun kaikki testit on niitä apteekin omia testejä.. Niiden herkkyydestä ei oo kyllä mitään hajua. Joku varmaan tietää?

Muoks. No nyt kun itse kunnolla katoin tuota testiä, niin ehkä siinä jotain on.. Yläreunassa häivähdys pinkkiä..

Millier ja beNe: Vahvistumista viivoille!

Tsemppiä negan saaneille!

on: Eilen oli sitten ilmeisesti ovis, vaikka vasta kp 9. Näin päättelin oireiden ja limojen perusteella. Talletuksia tehty lauantaina ja sunnuntaina. Toivotaan, että riittää.

Nyt kp 10 ja ehkä dpo 1

Apteekin Raskaustesti on luotettava, helppokäyttöinen ja hygieeninen erittäin herkkä raskaustesti (25 IU HCG/l). <-- noin luki netissä. Noi halpikset mitä tilasin raskauskeijusta on kai 10iu, ja se first response 6,5. Niissähän kyllä se riski että kemiallinen raskaus näkyypi niin suosittavat käyttämään noita 25 enemmin. Clearblue digital oli muistaakseni 50iu silloin kun näyttää raskaana 1-2. Alkaa muistamaan mieleen nämäkin asiat :D Syöttekö muuten jo foolihappoa? Meijän monivitamiinissa on öö 200mg sitä ja suositus tuplaten se, onko tyhmää syödä jo etukäteen se 400mg vaikkei raskaana ole?

Jannski. Femibion 1:ssä raskausvitskuissa on 800 sitä foolihappoo ja suositellaan syötäväksi jo yritys aikana. Normiannos 400, mut joillaki määrätty tuplaamaan kun ollu keskenmenoja. Mä syön nyt 900/pv, mies 400

Täällä vihdoin kp1! Vuoto on todella ruskeaa. Ei yhtään punertavaa, mikä on mun mielestä outoa. Ikinä ei oo tälläistä ollut. Tää on vielä kaikenlisäks vetistä. Mä todella toivon että tää on kp1... mulla ei ole yhtään kipujakaan.

Hmm alanpa syömään tuplaten sit monivitamiinia, tulee ne syötyä loppuun :) Voisko Viima olla sitä "vanhaa verta" mikä kaiketi saattaa tulla kun menkat normaalisti alkais, tämmöistä muistelen?

Jannski: Mä en tiedä sit noista muiden vitamiinien yliannostuksista kun siinä monivitskussa on kuitenkin muitakin vitamiineja kuin sitä foolihappoo. Mä syön minisun mama vitskui ja lisäks foliren tab. Sit kalsium+d ja lusikallinen vehnisöljyä

Tuo ruskea verihän on sitä vanhaa verta. Nyt on jo alkanut olla menkkakipuja. Nyt meneillään kp1/+31 ja yk3 :)

Täällä negaa tuli, ku tikutin aamulla! Huuuoooh.

Eilisillasta asti menkkajomoja. Saa nähä!

1 yk, kp 34/27-33. Dpo ? (epäselvästi tuli ovislimoja).

Kovasti vahvistumista Millierin haamulaiselle!

Ja tsemppiä piinailijoille ja testaajille - plussatuulia!

Ja pahoittelut kaikille negan testanneille ja kp1:lle.

Täällä jo katse yk 6:ssa... Tuhru jatkunut, kyllä ne menkat sieltä on (taas) tulossa. Minkäs teet :( Jotenkin turhauttavaa, että tämä on taas näin vaikeeta. Vaikka eihän tässä ole mennyt vielä puolta vuottakaan, mutta kun viidestä kierrosta vain kahdessa on ollut edes mitään toivoa raskautumisesta niin hidasta hidasta on...

Heips!

Mä vaan nyt napailen. En tiedä muistaako kukaan kun viikko sitten kirjoitin mahdollisesta oviksesta kun oli niitä limoja. No nyt mulla tais alkaa menkat! :) Ja tämä siis tosi hyvä juttu, ovat nimittäin ensimmäiset sitten 12/2014 syntyneen pojan jälkeen :) Tietysti heti jo vähän mietin että miten jo nyt kun niistä limoista ei ole kuin viikko, mutta kai tämä kroppa voi vielä olla vähän sekaisin imetyksen jne takia :)

Saas nähdä siis onko nyt vihdoin kp1, viimeksi menkat olleet 2014 maaliskuussa :grin (varhainen keskenmeno). Pakko vielä kuitenkin keskustella miehen kanssa halutaanko antaa nyt vauvalle luvan tulla, jos/kun kierron käynnistymisen myötä raskautuminenkin on todennäköisempää. Meillä kun kotona 1v10kk ja 7kk lapset, niin pakko miettiä jaksetaanko varmasti jos vaikka se plussa tulisikin jo heti ensi yrittämällä tai pian kuitenkin :) Mäkin kun olen ollut joulukuusta 2012 koko ajan joko raskaana ja/tai imettänyt... :rolleyes::Heartred

Mutta kyllähän mä jo kuumeilen. Olisi ihanaa olla raskaana :Heartred Ja se plussatestin tunne on ehkä maailman paras tunne :Heartred

Tsemppiä kaikille omien kiertojen vaiheisiin! Kovasti mä luen näitä juttuja ja koetan välistä tykkäillä. Mukava olisi enemmänkin osallistua, mutta aika tuntuu olevan kortilla. Nytkin metsä ja mustikat huutaa mun nimeä! :grin Pakko koettaa ehtiä niitä mahdollisimman paljon poimimaan :)

Rentoa alkanutta viikkoa ja hedelmällisiä hetkiä vällyjen väliin :wink:happy:

Nni sit vaan jänskäileen :)

Millier tuossa testissä en näe mitään,
Mutta aikasemmassa oli!

Viimalle pahoittelut kp 1 :/ tsemppiä!

Eea pahoittelut negasta :( Niin kauan kun ei tätiä on toivoa!

Höh kaakao! Toivottavasti ensikierto olisi teidän! :)

Pikanapa. Ovistesti näyttikin tänään tälläistä viivaa! Ei ollut odotettavissa vielä, mutta hyvin on talleteltu ainakin jokatoinen päivä taktiikalla :) digiä en saanut tehtyä kun pissin ehdin heivata pyttyyn mutta eiköhän ovis ole huomenna :)
ImageUploadedByVau Foorumi1438001373.528268.jpg

Kp 21/38 dpo-1

Takaisin