Raskaaksi 2015

Mullahan oli viime kierrossa varhainen km ja sitä pelkään nyt tässäkin kierrossa.. Dpo 11 oli puhdas nega, dpo 13 haamujen haamujen haamu ja en tiedä millon uskallan tehä seuraavan testin.. Huomenna(dpo 16) oli tarkoitus, mutta se nega pelottaa.. :oops:

Millier, ymmärrän että pelottaa, mutta jossain vaiheessa sen testin "joutuu " kuitenkin tekemään, millä dpo :lla viimeksi alkoi vuoto, jos odotat sen yli ennen kuin teet testin?

No kun en tiedä millon mulla oli viime kierrossa ovis..:confused: pari päivää testin jälkeen alkoi kivut vuotoineen..

Tässä nyt parempi kuva tuosta dpo 11 testistä..

Liitteet

• 20150726_154438.jpg
    20150726_154438.jpg
    332.1 KB · Katsottu: 253
Missä kohti tossa Millierin kuvassa pitäs näkyä viiva? Mulla ei oo semmosia viivalaseja, ja tuo testi on ihan vieras niin en tiiä kummalta puolelta ettii :grin

Mulla on vähän liiankin vahvat viivalasit :oops: Kyseessä siis apteekin oma testi.. Ja luonnossahan toi näkyy selvemmin..tai ainakin minä nään sen..

Mulla näkyy kännykän näytöltä ainaki viiva tossa Millierin testissä :) huomenna uutta testiä!

Aaaa niin se on apteekin testi avattuna! Kännykällä näkyy ehkä aavistuksen aavistus jotain punasta... En kyllä vielä ite selkeäksi sanois... Mut nythän sulla on dpo 15 vai 16 niin eiköhän se oo huomiseen mennessä vahvistunu hyvin! :)

Tänään on the päivä eli kp 26/26 eikä menkkoja ole vielä alkanut, joten kai se plussa on uskottava! Huomenna soitan neuvolaan jos ei menkat aamuun mennessä ala :) Ne menkkajomot meni kyllä ohi onneksi!

Ja Millierin testissä näkyy viivaa, huomenna varmaan näkyykin jo hienosti!!!

En ole vielä sisäistänyt tuota plussaa ja huomaankin lukevani edelleen pääsääntöisesti tätä ketjua ja välillä kurkin maalismasujen ketjua, en vaan osaa vielä siirtyä sinne höpöttelemään!
Kun on tätä ketjua seurannut jo monta kuukautta, tuntuu jotenkin haikealta jättää tämä palsta ja jättää kaikki huiput tyypit tänne :( Tulissittepa äkkiä tuonne toisiin ketjuihin! ♡

Marien, ne menkkajomot ei oo yhtään huono juttu vaikka niitä oiskin, ne vaan meinaa et kohtu kasvaa ja pieni tekee itelleen lisää elintilaa :) Mulla niitä oli ennen plussaa ja 4+ viikolla kovastikkin, syy selvis kun mulla on taaksepäin kallistunu kohtu niin siks sattuu vissii vielä normia enempi. Kyllä niitä tuntuu edelleenkin päivittäin mut miedommin. Ja on se alusta asti ollu vähä eri tyyppistä ku varsinaiset menkkajomot, itellä semmosta juilivampaa ja välillä teräviä vihlasuja ja "repäsyjä". Rohkeesti vaan jutteleen, sielläkin on onneksi hyviä tyyppejä :wink Ja onnea vielä! Ite en oo vieläkään sisäistäny, et ei ne menkat sieltä taija tosiaan tullakaan :grin

Rv 6+1

Tervetuloa jannski! Toivotaan, että plussaat pian :)

Kyllä Millierin testissä näkyy punaista!
Tee ihmeessä aamulla uusi testi :)

Mä en uskalla testata vielä huomenna, vaikka täti ei yön aikana tulisikaan. Mulla on vaan digitesti kaapissa, enkä haluaisi "tuhlata" sitä, jos menkat alkaakin päivän aikana. Tietysti voisi kipaista kauppaan ostamaan liuskatestejä, mutta olen jo niin monta negaa testannut, etten haluaisi kokea sitä enää :sorry: nyt siis kp28/27-28

Telkkarista tulee mahtava sarja "Oho, olen raskaana". Alkoi naurattaa, kun vaimo synnyttää kylpyhuoneen lattialla ja tuleva isä kysyy paniikissa "työnnänkö sen takaisin sisään?", kun vauvan pää näkyy jo :hilarious:

Kresikät, oisko sulla kuvaa noista sun One Stepeistä? Itse oon tehnyt nyt kaksi ja kumpaankin tullut vain tosi hailea viiva.. Olisi mielenkiintoista nähdä, miten muilla. Vähän kyllä kieltämättä alkoi masentamaan, kun optimistina uskoin ja toivoin, että olisi se ovis tänä viikonloppuna ollut tai edes vahvistumassa se viiva :sorry: Vaikka onhan se toki ihan normaalia, ettei kahdeksan vuoden pillereiden syönnin jälkeen keho heti normaalisti pelaa. Ehdin jo miehellekin masistella aiheesta, johon se ärsyttävän rauhallisesti tokaisi, että jos se tulee vaan myöhässä tai ensi kierrosta sitten. On sitä itsekin kyllä aika hätäiseksi muuttunut :grin

Samaa mieltä täälläkin ollaan, testiä kehiin Millier!

Ja Viimalle tsemppiä, tulisi nyt täti nopeasti jos on tullakseen. Tai sitten sitä plussaa tikkuun!

Tää on kyllä hermoja raastavaa, kun en tiedä tuleeko menkat vai plussa tikkuun..
Täällä on vaan nippailuja/vihlontaa ja painetta alavatsassa sekä munasarjoissa :shifty:

Pissalla pitää myös käydä koko ajan.

Huippua, plussia tullut! Onnea Santra ja Marien :Heartred

Tervetuloa jannski.

Qstock festaroitu, olihan hauskaa ja mahtavia bändejä taas :) Perjantaina alkoi ihan törkeän kovat menkkakivut, joita mulla ei oikeasti ole KOSKAAN ennen menkkoja. Pelkäsin, että menkat alkaa jo silloin (dpo10) mutta eipä kuulunut. Semmoista paineen tunnetta on ollut alavatsalla ja menkkakipuja ajoittain edelleen. Kaveri muistutti, että mulla olisi ollut esikoisesta myös tuommoista paineen tunnetta ennen plussaa, itse en muistanut moista! :p No minähän tietysti nyt olin ihan varma, että nyt se on tärpännyt. Tein jo silloin pe r-testin, puhdas nega. No, vasta dpo 10. Tänään sitten uusiksi dpo 12 ja edelleen nega. Tein vertailun vuoksi kolme erilaista testiä ja kaikki negatiivisia :sour: Ja nyt illalla näyttäytyi sitten pienen pientä tuhruakin. Tavallisesti alkaa pari päivää ennen menkkoja, mutta olin toivonut ettei sitä tulisi nyt kun viime kierrossakaan ei tullut. Nyt olen päättänyt, että testaan seuraavan kerran vasta jos menkat on myöhässä eli torstaina. Keskiviikkona pitäisi siis tädin saapua.

kaakao kp 24/26 dpo 12, yk5

Jooo Millier, kyllä mäkin tossa nään ihan selkeen viivan! :) Huomenna aamulla jo varmasti kirkkaampi!

Tervetuloa mukaan Jannski :)

Ooo viima! Kovasti kuulostais the oireilta :o Josko se plussa sieltä pärähtäis ;)

On. Hitsi oon innostunu myymään nyt kaikkee :D Kaikki turhat vaatteet ja tavarat on lähteny nyt viikonloppuna :D Pieni hamsterin luonne? :o

Kp 15/28 sittenkin vasta tänään :D Menin sekasin laskuissa.

Kyllä munkin mielestä Millier tuossa on haaleaa viivaa! Huomenna uutta peliin!
Mä en millään ehdi lukmaan tätä foorumia enää, esikoista odottaessa olin paljon aktiivisempi :).

Mutta kertokaas mulle mitä te näette näissä kuvissa. Onko mulla silmät kierossa vai voisko olla ihan haamujen haamu? Mulla on ollut törkeän huono olo monta päivää, tänään koko päivän ja tekee mieli lihaa hulluna(esikoisesta sama). Tissit kipeyty viime keskiviikkona ja on jomotellut siitä lähtien, yleensä ei ole ennen menkkoja sellaista kipua.
Joten tässä vähän olen toiveikkaana,,,,enkä ihan vähääkään. Tiistaina pitäisi alkaa menkkojen.

Liitteet

• AdobePhotoshopExpress_046fbc6528b444268dd7ba5c2853d272.jpg
    AdobePhotoshopExpress_046fbc6528b444268dd7ba5c2853d272.jpg
    438.8 KB · Katsottu: 234
  • WP_20150726_15_58_11_Pro.jpg
    WP_20150726_15_58_11_Pro.jpg
    493.3 KB · Katsottu: 235
Takaisin