Raskaaksi 2015

Oi, onnea poikalupauksesta Wildside_, ihan mahtava juttu! :) :) :) ! Kivisen tien jälkeen voi olla olo aika epätodellinen!

Täällä saa napailla ja olla napailematta.. Aina tarpeen mukaan ;) Ja nyt sulla on totisesti aihetta napailuihin. Ihanaa loppuraskautta sulle <3 Syntyköön teille elävä ja terve lapsi juuri oikeaan aikaa!

Nega tai sit haamujen haamujen haamu.. Alkuviikosta uutta testiä kehiin.

Toisessa kuvassa näkyi paremmin ehkä jotain, mutten saanut sitä kuvaa laitettua :/

Liitteet

• 20150724_161350.jpg
    20150724_161350.jpg
    346.7 KB · Katsottu: 241
Norappi: mä tiedän miltä tuntuu :/. Ekat kolme mukeloa tullut vilkaisemalla puolison alusvaatteita.. Viime keväänä kaksi km peräkkäin ja sitten ei mitään... Kyllä se kp1 ottaa voimille joka kerta, mutta aina kun kierto etenee niin mieli paranee
Ebayn kautta en oo tilannu, huutonetistä kylläkin.

Gatusa: <3 voimia vaikeaan tilanteeseen, toivottavasti asiat järjestyvät mahdollisimman pikaisesti <3

Mira: mulla kans tylsä vaihe, onneks on tää foorumi ja ovistestit :)

Muoks. Kp8/30(?), yk6

ebayn kautta kun tilaa pitää olla paypal tili. Mulla tais mennä himpun reilu 2 viikkoa että testit löysi perille. ELipitää luoda ebayhin käyttäjätili, ja erikseen paypal tili. Paypal on luotettava maksuväline.. kerran jäi tuote saamatta mutta kun asiasta laittoi viestiä sai rahat takaisin.

Mulla kp1. Nyyh. :(

Onnea matkaan testailijoille ja haamulaisille väriä pintaan, Marien ja Millier ja oliko teitä vielä muitakin?

Testin tein ja nega! Ei se mitään, olin jo varautunut tähän :)
Menkoista ei edelleenkään mitään merkkiä...

Nyt kp36.. ikinä ei oo ollut näin pitkää kiertoa. Pillerit lopetin vasta toukokuussa, ja eka kierto ilman pillereitä oli 29 ja viime kierto 35pv.

Saa, mä tilasin raskauskeijun kautta. Oon sieltä ennenkin tilannut. En jaksanut alkaa ulkomailta tilaileen mitään. Tilasin 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä. Nyt testit riittä. Päätettiin miehen kanssa silti mennä fiiliksen mukaan vaikka aijon testejä tehä.

Ma tilasin omani perhosesta. Todella nopea toimitus ja lähtee vielä samana päivänä kun tilaa. Tulee kätevästi kirjeenä kotiin jo kaksi päivää tilauksesta. :) Ja hinnat ei tuollakaan ole kalliita.

Plaah! Mä testasin äsken negan. On nii semmone olo et olisin raskaan, et aion kyl testata uudellee ellei täti tuu kylään ennen sitä testausta. Käytin pregcheck (?) -merkkistä testiä.. Ei ilmeisesti oo herkimmästä päästä? Miten sillä plussanneet, millo on näkyny? Mulla nyt se kp 31/33 ja dpo11 mahdollisesti. On ollu ton ekan ovishavainnon jälkeen aika limaista monena päivänä, joten hieman mietiyttää et oliko se sillo kp 20...

Takaisin