Raskaaksi 2015

Joo vähän puskista tuli täti, yleensä luteaalivaihe on 14 päivää. Kaikenlaista heittoa oli ootettavissa kun vasta ekat menkat esikon syntymän jälkeen. :)

Aivan joo, sehän ehkä selittää! Mut nyt niinku sanoit niin oviksen metsästykseen! :)

Mullakin vasta yk1 kierukan poiston jälkeen että hyvinkin mutulla mennään :D

Mullakin tämä ensimmäinen kierto pillereiden poisjätön jälkeen oli lyhyt, menkat pääsi tosiaan yllättämään. Alkoi siis lauantaina, kun odotin niitä aikaisintaan maanantaille ja jopa uskoin, ettei alkais ollenkaan. Ja täytyy myöntää, että 10 vuoden pillereiden käytön jälkeen olin ihan unohtanut, millaiset menkkakivut voi olla. Lauantai-aamuna mietin, jo ettei päivän suunnitelmista tule kyllä yhtään mitään. Loppujen lopuksi vaan aamu oli kamala, loppupäivän oli oikeastaan ihan siedettävä olo. :/ Mutta toisaalta onhan se hyvä nähdä, miten kierto menee, niin ehkä osaa suhtautua tulevien kiertojen oireisiinkin järkevämmin.

Minun on täältä mökiltä pakko nyt vaan pikaisesti huudella, kun laitteesta virta loppuu ja ei sähköä tietenkään.. Camomillaselle pahoittelut negatuloksesta! Mut ei vielä heitetä kirvestä kaivoon? Ei menkkoja mullakaan, vielä ainakaan! :)

Mimulus, jospa oisit eksyttäny tätin kun oot mökille lähteny :)
Huiskis, mulla oli sama homma pillereiden lopettamisen jälkeen. Pillereiden aikana ei minkäänlaisia menkkakipuja, ekat luomut oli jotain aivan kamalaa. Yksi päivä meni aivan sängyssä maaten.

Silv myös melko pitkällä jo! Minäkin haluan kuulla sydänäänet! Meinasin varata ajan ultraan ensi kuun alkuun. Silloin minimissään rv 7 tai sitten jotain 8+.... toivottavasti silloin jo syke löytyisi ettei käynti vain lisää paniikkia!

Vähän on nyt testailijoita, piinapäivät taitaa olla monella. Plussaa kaikille!

Mannikka, aika lyhyt luteaalivaihe sulla! Eihän tuossa ajassa pienellä ole mitään mahiksia kiinnittyä :sad001 Itse sain samaan vaivaan (ja loppukierron tiputteluun) luget ja tuntuu toimivan :wink Pahoittelut menkoista vielä :sad001

Camomillainen, pahoittelut negasta :sad001 Mutta dpo 12 on vielä aikaista, jos on vaikka vasta dpo 10 päässyt kiinnittymään :wink Tai sitten ovis on ollut myöhemmin?

Gatusa, toivottavasti saat asiat järjesteltyä, jotta pääsette pohjoisemmas! Miehes asenteessa olisi kyllä taas korjaamista :shifty:

Myylle tsemppiä leikkaukseen tälläkin puolella!

Voi Mommyme, ootpa jo hurjan pitkällä! Tsemppiä kaikkiin koitoksiin!

Silv, ääää ihanaa! Sydänäänet! Varmasti huojentaa mieltä :Heartpink

Larissa kp 27/27-30, dpo 9 (ja ei vieläkään tiputtelua! jee!), yk 13

Muokattu viimeksi:
Mahtavaa Larissa! Tuhruttomuudelle ISO peukku :)

Onnea Silv, hienoa varmasti kuulla kotona sydänäänet :Heartred Muistan miten sitä huokaisi helpotuksesta joka kerta, kun sydämen syke näkyi tai sydänäänet kuului esikoista odottaessa. Vähän se sitten helpottaa, kun alkaa tuntea liikkeet.

On. Pieniä menkkamaisia tuntemuksia ollut tänään. Taas ollut viikon verran hiljaiseloa oviksen jälkeen. Siellä taitaa keltarauhanen olla työssä :) Aikaisintaan sunnuntaina testailen, silloin olisi dpo 12. Pe-la mennään festareille, enkä välitä tietää ennen sitä :p

kaakao kp 18/26 (23-28), dpo 6

Pahoittelut negan ja tätin kylään saaneille :sad001 Pidetään peukut pystyssä, että seuraavasta tärppää!

kaakao, mekin mennään viikonloppuna festareille! Mä lupauduin kuskiksi joten teen testin sit perjantaina :rolleyes:

On. Tänään alkoi tapahtua :p Aamulla oli pahoinvointia, mutta sitä nyt on ollut varmaan viimeiset pari viikkoa joten en pitänyt sitä minään. Kun siinä aamulla yökkäilin, mies onnessaan tytölle hihkui: "Äitillä on aamupahoinvointia!" :grin Luultavasti se vain johtuu aikaisista aamuista kahvin kera. Työmatkalla olo helpottui, mutta parin tunnin päästä alkoi taas tulla lievästi huono olo ja ruokatuntikin täytyi pitää jo puolta tuntia aiemmin kun oli niin järkyttävä nälkä eikä eväätkään maistuneet vaan piti pakolla syödä :shifty: Ja mahaa aristi ja nippaili samalla tavalla kuin tytön alkuraskaudessa. Miehelle sanoin tekeväni testin loppuviikosta ja nyt se on aivan innoissaan. En tiedä oisinko halunnut sille kertoa, ettei joudu kovin pettymään jos se onkin nega..:confused: No, toivotaan ettei tarvitse pettyä.

Dpo 9, kp 24/28-31?, yk 2

Oi, kylläpä kuulostaa lupaavalta Millierin oireet :nailbiting: Jännää! Itsellä ei esikoiselta ollut yhtään mitään oireita alkuraskaudesta, niin en osaa niitä nytkään odotella.

Myy, Tsempitykset leikkaukseen ja toipumiseen. Itsekin taidan huomenna käydä suuressa valkoisessa talossa kun on varmaan järkevää hakea työvuorolistat. Loppuviikosta tulee seitsemän viikkoa siitä kun jäin saikkuilun kautta kesälomalle ja maanantaina koittaa sitten työarki..

Larissa, Mä olen täällä hihkunut joka päivä kun olen lukenut et sun tuhrut on pysynyt poissa :D Jospa tämä olisi jo tärppikiertokin.. Ainakin se sun yksi "tuhru" ajoittui sopivasti kiinnittymisaikaan ;)

Lucky, Pahoittelut keskenmenosta ja muistakin viime aikojen kurjuuksista!

Hurjasti plussatuulia taas puhaltelen täältä kaikille tasapuolisesti!

Meillä oli tänään nt-ultra ja pienellä kaikki hyvin. Pelkäsin hurjasti mitä sieltä kohdusta löytyykään joten helpotuksen huokaus pääsi kun heti näkyi liikettä ja syke. Pahoinvointikin jo helpottanut eli työt kutsuvat viikon päästä kun kesäloma on lusittu.

Kiitos ihana Aphrael :) Tänäänkin tuli vähän keltaista/beigeä valkovuotoa, mutta en sitä kyllä tiputteluksi laske kun aiemmissa kierroissa on ollut ihan kirkasta verta ja loristen. (Sori, ällöosastoa nää mun jutut :grin). Tuollainen v.vuoto on kuulemma aika yleinen lugen sivuoire (ärsyttää kohdunsuuta) eli pistän sen piikkiin. Siellä ollaankin jo pitkällä! Ja ihania ultra-kuulumisiakin! :joyful: :Heartpink Onneksi sulla on pahoinvointikin helpottanut:)

Millier, sun oireet kuulostaa lupaavilta! :wink Samat dpo:t meillä! Millaisia ne sun mahan aristukset ja nippailut on...? Osaatko kuvailla :grin Täällä on kans sellaisia vihlaisuja (vähän niin kuin sukkapuikolla tuikkaisi) ja välillä lievää menkkamaista jomoa. Mutta en tiiä johtuuko vaan lugesta vai muuten vaan kierron lopusta.

Larissa, iso JES sun tuhruttomuudelle!!! :happy093

Beislalle tsemppiä gynekäynnin odotteluun!

Millier, onpa siellä hyvänkuulosia oireita! :wink Toivottavasti saat pian plussan tikkuun.

Aphrael, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :happy:

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja kp1:lle! :sad001 Tsemppiä piinapäiviin niille jotka vielä odottelee! :)

Nyt plussatuulia kaikille ♡♡ Mä jännään täällä teiän puolesta!

Ja pahoittelut negan tehneille, kyllä se vielä tärppää!

Ihana lukea teiän kaikkien juttuja!

On. Tänää oli eka neuvola ja huomenna eka ultra :) proteiini oli koholla vähän mutta ei kuulemma hätää. Huomenna saadaa sit viikot selville ainaki suunnilleen.

Tosi vaikee kuvailla.. :rolleyes: Ehkä vähän sellaisia polttavia nipistyksiä ja välillä on kyllä kans noita sukkapuikko tuikkimisia.. Sit maha on ihan hellänä/arkana, pitää varoa sitä koko ajan. Ei uskalla nostella mitään painavaa tai kurotella mitään siinä pelossa että se käy kipeetä Menkkajomotuksia ei oo nyt ollut..en tiedä onko se sitten hyvä vai huono asia o_O:grin

Pikaisesti:

Pahoittelut negasta Camomillanen! Onneksi ehtii vielä muuttua plussaksikin :)

Mannikka pahoittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug013

Silv, varmasti aivan uskomaton tunne saada sydänäänet kotona kuuluviin! ❤️

Aphrael, pääsenkin sit taas huomenna (jos jännitykseltäni pystyn) miettimään, oisko Aprael toi tai toi :grin Olen siellä leikkauksen jälkeen 4-6pv ja sitten mut siirretään lähemmäs kotia loppuajaksi. Tsemppiä töihinpaluuseen ja onnea ultrauutisista! ❤️

Kiitos kaikille ihanat! ❤️ Plussia ovistikkuihin, tärppionnea ja plussia The Testeihin! Tsemppiä jokaiselle mikä tilanne onkaan!
Kuullaan taas :)

Plussatsunami teille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

En nyt ehdi lukea teijän viestejä kauheesti tai varmaan ehtisin mutta ei keskittyminen riitä..

ON. Au au au au au.. pain pain pain pain.. ei muuta sanottavaa, join muutaman oluen ja sattuu suoraan sanottuna niin perkeleesti sattuu kohtuun ettei mitään rajaa, ei tienny miten olla ja anoppi oli kylässä nii tokasin että "meen paskalla, saattaa kestää hetki" todellisuudessa menin vessaan istumaan lattialle, pitään mahasta kiinni.. itkemään.. soitin päivystykseen, vastas että ei oo hätätapaus, soita huomenna tk.seen... olin jo aikasemmin soittanu sinne ja he vaan sano että ota buranaa kuuluu varmaan menkkoihin..

Mä oikeesti räjähdän ja sanon huomenna jolleki tk. Tädille jotain pahasti :'(

Takaisin